Keresés

Részletes keresés

Beki apukája Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25646

Új a variátor is, elviekben ez nem lehetne hiba. Valószínűleg akkor ez okozza azt az ütemes vibrációt is 90-95km/ó-nál? Vagy mi? Beremeg a szíj? Kontrasztrugó gyenge?

Előzmény: Provata (25638)
gyozo.hu Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25645

Helyesbítek: olajnyomás nélkül van, járó motornál, olajnyomással nincs hézag.

Előzmény: gyozo.hu (25644)
gyozo.hu Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25644

Autóknál nincs. Szerintem motoroknál sincs.

Előzmény: tothmotor (25642)
Vidra887 Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25643

Yamaha MT-03 2006 (1 henger, 660ccm) 20e km a szelephézagellenőrzés intervalluma. 6000 max a nagyon fos motoroknál lehet, vagy rettentő öregeknél.

Előzmény: but ustriio sdrtm i (25634)
tothmotor Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25642

Az oké de a hidraulikus rendszernél nincs szelephézag??!! 

Előzmény: Hozo62 (25641)
Hozo62 Creative Commons License 2016.09.23 0 0 25641

A hidroalikus szelephézag kiegyenlítőt nevezik annak!

Előzmény: pézsé69 (25639)
Provata Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25640

Olyasmi mint a sercli és a stucni? 

Előzmény: pézsé69 (25639)
pézsé69 Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25639

 Üdv! Érdeklődni szeretnék, hogy mi az a "störcnis vezérlés" ?

Előzmény: but ustriio sdrtm i (25634)
Provata Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25638

Talán ,hogy valamelyik tárcsa felülete a kopás miatt konkáv lett? Ezáltal a szíj alja beleszorul a két tárcsa közé. 

Előzmény: Beki apukája (25637)
Beki apukája Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25637

Előzmény: Beki apukája (25636)
Beki apukája Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25636

Helló,

 

Szerintetek mi okozta ezt a szíjkopást? Tavasszal tettem fel, azóta kb 2000km-t mentem. Dayco szíj.

but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25635

nekem a k3-ban ki kell szerelni mert ha benne tisztítanád akkor a kartergáz csövön keresztül víz kerülhet a motorolajba.

Előzmény: padre1212 (25619)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25634

nagy motoroknál a himbás vagy himbás/lapkás vezérlést is 6000 km ként kell ellenőrizni /állítani , a störcnis vezérlést kell 12000 ként ellenőrizni.

de van furcsaság a gyártók között is, míg a hondákban pl cbr 10000 km-ként kell olajat cserélni, addig  kawasakikban 6000km ez az intervallum. 

Előzmény: Törölt nick (25625)
but ustriio sdrtm i Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25633

egy jó választás a 2007 utáni modell, ha egészség ügyileg én sem tudok csak robogót használni a nagy motor helyett akkor a 2003-ast váltom 2007 utánira. nekem viszont mindegy lesz hogy karcos vagy csúnya a festése , akkor már a gsxr típus mintájára fogom megfesteni.

Előzmény: gsc77 (25629)
tothmotor Creative Commons License 2016.09.22 0 0 25632

És képzeld el minden szerviznél ott kell hagyni 1 napra mivel hidegen kell ellenörizni (ha szervizben csináltatod). :)

Előzmény: Piet1952 (25626)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.21 0 0 25631

Köszönöm a válaszokat.

dankola0945 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 25630

Nálam is hasonló a helyzet, engem is érdekelne, a légszűrőház kiszerelése. Mekkora meló ? Az egyik műszerfalizzóm is kiégett, 

cserélt már valaki? Az egész elejét, mindent le kell bontani, mert akkor hagyom a téli estékre...

Előzmény: padre1212 (25619)
gsc77 Creative Commons License 2016.09.21 0 0 25629

Sziasztok!

 

Még egyszer köszönöm a tanácsokat, válaszokat!

 

Idő közben beiratkoztam egy jogsi tanfolyamra, tehát ráléptem az útra.

Olvastam teszteket, leírásokat, így nagyon valószínű, hogy 2007 utáni Burgman lesz a választás.

A tárolással kapcsolatban azért volt kétséges a megközelítés számomra, mert az autóimat (egyszerre persze mindig csak egy volt) mindig szabad ég alatt tároltam, és nem lett semmi bajuk, miközben kollégák barátok mondták, hogy az milyen rossz. Persze most már tudom, hogy motornál más a helyzet. (ezt meg kell oldanom)

 

Most két kérdés foglalkoztat (a KRESZ kérdéseken felül..:-)):

 

- Megfelelő felszerelés (bukó, dzseki, kesztyű, nadrág, protektorok), milyet érdemes, hol...

- Lopás elleni védelem. Ha majd megveszem, hogyan érdemes védeni  lopás ellen. (autóban képben vagyok, minden autómban volt egyéni védelmi rendszer (nem riasztó...) de motoron nincs motorháztető...:-))

 

Üdv: G.

 

Előzmény: klezsola (25614)
klezsola Creative Commons License 2016.09.21 0 0 25628
Előzmény: Törölt nick (25625)
Provata Creative Commons License 2016.09.21 0 0 25627

A manualból idéztem neked a választ, miért lenne vicc? 

Előzmény: Törölt nick (25621)
Piet1952 Creative Commons License 2016.09.20 0 0 25626

Az ellenőrzés nem jelent feltétlen állítást.

Ha hallod az már felér egy fél ellenőrzéssel.

Előzmény: Törölt nick (25625)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.20 0 0 25625

Én hiszek neked csak egy kicsit sűrűnek tartom  Főleg a  6000 ezrenként

 

Előzmény: gyozo.hu (25623)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.20 0 0 25624

Miért magyarázod félre amit írtam ?  

Előzmény: Zozzantoz (25622)
gyozo.hu Creative Commons License 2016.09.20 0 0 25623

Két magyar nyelvű használatiban néztem meg: 

1998-2002-ig 12 000 -ként,  K4-nél 6 000 -ként szelepellenőrzés, szükség szerint állítás. 

Előzmény: Provata (25620)
Zozzantoz Creative Commons License 2016.09.20 0 0 25622

Állásában kezd szelephangja lenni?

Előzmény: Törölt nick (25621)
Törölt nick Creative Commons License 2016.09.19 0 0 25621

Hello  Én komolyan kérdeztem hogy hány km -nél aktuális. Az a 12000 valami vicc ?  Vagy   ez komoly?  De az évente való állítás bizti hogy csak vicc  ( Nem olajcseréről beszéltem)  Ha egy métert sem megy egy év alatt akkor minek kéne szelepet  állítani ?????? Azért köszi a választ  de várom más hozzászólását is mert ezt igencsak hihetetlennek  tartom .

 

Előzmény: Provata (25620)
Provata Creative Commons License 2016.09.18 -1 0 25620

12 000km vagy évente

Előzmény: Törölt nick (25618)
padre1212 Creative Commons License 2016.09.17 0 0 25619

Kedves Mindenki.

 

Mai nap nekifogtam és elkezdtem kitakarítani a levegőszűrőmet. Kimostam, tenném vissza, belenézek a légszűrőházba és a hátsó oldalon megcsillan valami(víz, olaj), bevilágítva némi koszt is látok. Egy gondom van hogy a levegőszűrő alatti fém háló alatt van ez, és nem tudom hogy hogyan kell ezt a részt kitakarítani. k2 es kiadás.

Bontani kell a kasznit is vagy van egyszerűbb megoldás?

 

Segítségeteket előre is köszönöm. 

Törölt nick Creative Commons License 2016.09.16 0 0 25618

Halihó márkatársak   A szelep állítás hány kilométerenként

aktuális ? mintha kezdene egy kis szelephangja lenni a paripának :)

Piet1952 Creative Commons License 2016.09.15 0 1 25617

Figyelni kell a Köpönyeget, egy köpönyeg meg az ülés alatt;-)

Előzmény: Nickname60 (25616)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!