Oké, így már világos. Erre eddig nem gondoltam, de most, hogy mondod, visszagondolva az Orczy teret tényleg csak a Boráros-Mester u. között láttam, a Mester utcát meg Dél-Budán. :-)
Amikor elindulnak a dél-budai végllomásról a szerlvények (4-6), akkor "Mester utca- KOCSISZÍN" felirattal mennek a Boráros térig.A Boráros téri megállás után a kijelző átvált "Orczy tér - KOCSISZÍN" feliratra, így kanyarodik be a Mester utcai megállóba. Az Orczy téri megállóba(n) való érkezés előtt a feirat átvált "HUNGÁRIA KOCSISZÍN" feliratra. A beállásnál, ahol már nincs utasszállítás a kijelzők (belsó,külső) a pályaszámot mutatják.
Már többször megfigyeltem, hogy a kocsiszínbe tartók némelyike a Mester utca helyett az Orczy teret írja ki, mint utolsó megálló. Miért a különbség? Utasszállítás engedélye/tilalma vagy valami nem frissítés? Pályaszámokat nem tudok mondani, de azt se figyeltem, hogy az Orczy tér (egyébként szvsz ez a ritkább eset) mindkét vagy csak az egyik viszonylatnál szokott-e lenni.
"Egyébként azt nem vetted észre, hogy ennek a kocsinak a front kijelző LED-es?:D"
Így van, ez volt az első komolyabb balesetes 412-es. A nyugdíj előtt álló kolléga nem volt tisztában azzal, hogy a parkfék nem helyettesíti a rögzítőféket, úgyhogy amint hidegváltósként letette volna a kocsit Eltévedt királyné aluljárójánál (avagy a Fortéban: Erzsébet király :-D ), és átpakolta a szedőt a tárolóvezetékre, a kocsi meggurult, neki az előtte állónak. No a homlokoldal sérülése miatt kapott egy széép naaagy BUSE-t.
És azt te észrevetted, hogy ennek a kocsinak ezt a kijelzőjét be lehet úgy állítani, hogy mindent inverzben írjon ki? :-p Én mindig úgy megyek vele, sötétben kivilágítva naon pöpecül néz ám ki! :-)
A 706-os számú Ikarus troliban a belső kijelző kicsit furcsán működik: ha nem áll (tehát mozgásban van a troli), akkor a kijelző elkezdi lapozni a kiírásra szánt szövegeket, de a lapozások között nincs szünet (csak minimális, max. fél másodperc). A hangossal viszont nincs semmi probléma. (73-as viszonylat, Keleti pu. felé)
Egy időbe még vázjavítás és nagy leállítás előtt még tudta a vonalakat... az előtt meg volt neki valami fok-gyem problémája, hogy egy ideig léptette a fok-gyemet majd egyszer csak megállt...
Most, hogy visszajött vázjavról gondolom előtte mikor garba állt valamit kontárkodtak benne...
02-53-al kéne valamit kezdeni mert a 3db jegykezelőből 1db sem működött ma! Mindegyiknél a hibajelző a piros led világított és nemis kezelte a jegyet. Első kijelző nem működik. 253GY befagyva!
Belső kijelzők csak a járatszámot írják szerintem 1db vonalat sem tud.
02-36 valami csoda folytán nemtudott lefrissülni... méf mindíg a Kelenföldi vonalakat tudja.... Miközbe lassan 2 hónapja dél-pesti.
Screppy! A legújabb (?) fradis KCSV állományban a 24-esen, menet Keleti felé a MillKúlKöz után tessen vizsgálódni az adatbázisban, és az oda nem illő szöveget kéretik eltávolítani! :o)
És akkor így nagyon nem is égettelek be, hogy bennemaradt egy -> FERENCVÁROS KSZ. , igaz?
Segítek, csak írd meg emailben: -melyik programverzió? (az elején írja ki) -gondolom a "FOK-GYEM" itt az utastájékoztató szinonímája -megállót csak ott ír ahol az adatbázisban van megálló -nincsenek grafikus megjelenítést vezérlő karakterek, minden kép és képelem az adatbázisból jön -melyik a fránya betűkészlet?