Lenne pár eladó alkatrészem A6-hoz.. 4F -Km óra csoport -Komplett szövet vajszínű ülés szett, elől fűthető, felfújható deréktámaszos, légzsákkal vajszínű ajtókárpittal amiben benne a fény csomag! (70.000km-t futott autóból!) -Belső "króm" berakás ajtókra + jobb előre a műszerfalra quattro felirattal -19" Rs4 gyári alufelni szett hibátlan!! 5db, Michelin Pilot Sport nyári gumikkal 7mm -3.0 TDI-hez bontott befecskendező törött autóból, 121.000km-t futott autóból! 10.000Ft/db áron.. ajándék.. -Szívósorok, külön motorral, vagy egyben. -Belső bézs gyári szőnyeg szett! Új állapotban kitisztítva! -Komplett utastéri kábel szett.. -Stb..
Azt hittem az én hibajelzésem az automata refivel van összefüggésben, nem a kanyarkövetéssel. Éppen ezért nem is figyeltem, hogy hibajelzéskor mozog-e a lámpa (bár ha jól emlékszem nem is volt még annyira sötét egyszer sem, hogy tisztán lássam). De mi okozhatja az átmeneti vagy végleges kancsalságot?
Úgy látom már több helyen is hírdetik 3g térkép frissítést. Szóval gondolom megoldották okosban az aktiválást. Csak utána ne találkozzon az autód a gyár SVM szerverével : )
Ja meg a jobb oldali kölső lámpát is cseréltem (avant a6 2009-es modellév). Nem érdemes javíttatni ezeket a LED-es cuccokat (2 hónap után megint elromlott). Utána ebay-ről vettem egyet. Nem gyári, de ugyanaz. Valeo 4 karika nyomat nélkül.
Ok, felteszem majd hamarosan. A telepítést én se vágom pontosan, de valahogy úgy mondták. A kiírás sebességét én is olvastam, audio CD-knél is van jelentősége, a gyorsabban írtat nem minden lejátszó szereti, tehát itt sem lehet hülyeség. Azon a pár percen ne múljon, inkább majd lassan írd szerintem!
Én megköszönném, ha feltöltenéd valahova :) Simán kiírod DVD-re és berakod az autóba majd fel "instalálod" ? :) Sok helyen hallottam, hogy nem mindegy milyen sebességgel írod stb.. vagy ez ilyen buziskodás? :D
Az a kérdésem lenne hogy amikor bekapcsolom az autót akkor felvillan egy háromszög benne egy felkiáltójel és körülötte valami nyílszerűség, hogy az mit jelent? az abs együtt villan fel majd alszik el utána megint felvillan utána megint elmegy utána pedig már nem csinálja. Előre is köszönöm a válaszokat. Amúgy egy audi a6 2.5 tdi tiptronic(2002es) autóról van szó.
De, én is a lámpával küzdök... Elektronika jó, megcserélve is ugyanaz a lámpa kint marad bal oldalon. Lámpa csere a megoldás, csak gyári van 310e Ft...bontottat nem találtam de ha van kérdés meddig lenne jó az is. Egyre gyakrabban lesz hiba jelzés máj 1x csak ott is marad lámpa kiakadva...
Meg is néztem, természetesen joystick-os, tehát 3G-m van. A térképeim meg nem tudom mikoriak, de az M5 felől haladva a 4-es főútnál véget ért az M0-ás is. Utána a pusztában hupákoltam. Annyi biztos, hogy amennyit én használom a navit, 160-ért nem frissítem.
A 2013-as 2G lejött azért közben. Ha érdekel esetleg valakit, feltöltöm a 3,5 gigát valahova, vagy megvan a torrent fájl is.
Ma kiírta a kijelző indulás után, hogy középső féklámpa hiba (A6 2009-es Avant).:(
Azt hittem mivel LED-es "sosem" megy tönkre, hát tévedtem.
Éppen a szerelőm műhelye közelében jártam ezért bementem a problémámmal, kiszedtük (nagynehezen) a féklámpát, ő azt mondta, hogy igaz nem sűrűn, de ő már cserélt néhány féklámpát A6-osban, állítása szerint ezek idővel beáznak, és ezért mennek tönkre, és csak egyben cserélhető.
A kivett féklámpába menő csatlakozó elég eloxidált állapotban volt azt megpucolta, befújta vmi sprayyel, és kipróbáltuk, hogy műkszik-e?
Halványan igaz, de működött, és hibakód sem volt....néhány percig...., miután elindultam tőle azonnal jött a hibajelzés középső féklámpa hiba.
A keresővel megtaláltam itt a korábban belinkelt kiszerelési videót, viszont a kérdésem az lenne aki már cserélt vagy esetleg tudná a kb. árát az írja meg légyszi.
A szerelőm kért egy árajánlatot a féklámpára, de még nem hívott, hogy mennyi lesz.
Nem találok a 2010-es A6,2.7tdi-hez gázolajszűrőt Mann-filterből...Lehetséges lenne,hogy nem gyárt hozzá?B verzióként néztem Bosch-ból is,de abból sincs.A gyári szűrőt melyik gyártó adja?
Köszi a válaszokat. Próbálgattam én is nyomkodni ki-be, hátha csak beragadt, de maradt a hibajelzés, aztán meg egyszer nem engedte ki, alig tudtam elindulással (erőből) kiengedni. Azóta be sem merem húzni.
Sajnos ezek szerint ezt is írhatom fel a hibalistára a többi közé.
Nemrég írtam én is ezt, de azóta már kitapasztaltam hogyha a hibajelzés után újra behúzom a kéziféket és kiengedem, egy jó darabig eltűnik a hibajelzés (már több hete nem jött elő)
Jobb hátul a kábel el van rohadva :) gyakori hiba, de lehet bal oldali is de az ritkább. Ne nagyon húzogasd akkor mert valahol majd nem old ki :)) tapasztalat! Könnyen orvosolható!
Tegnap leparkoltam az autót, elektromos kézifék behúz, minden fasza. Fél óra múlva indulnék, kulcs berak, erre sárga és piros felkiáltójelek kezdtek villogni a műszerfalon mindenféle méretben és mennyiségben, aláfestésként meg sípolt minden, majdnem összeszartam magam ijedtemben.
Check gomb megnyom, erre kiírja, hogy parkolófék hiba, azonnal menjen szervízbe! Tényleg ez lenne a megoldás?