Keresés

Részletes keresés

szvörnyeteg Creative Commons License 2021.11.12 -1 0 470368

miért közlekedik egyáltalán?

Előzmény: Snake-Mojzi (470367)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2021.11.12 -1 0 470367

Egyelőre csak a nk vonatokat néztem ád, de fura, hogy vajh a Zaránd IC miért csak Szolnokig/Szolnoktól közlekedik?

Előzmény: vmarci21 (470363)
Bakter Brother Creative Commons License 2021.11.12 -1 3 470366

"ezt hogy lehetne a MÁV-nál bevezetni?"

 

Ha jól látom, akkor a cikk arról szól, hogy egy japán mozdonyvezető beperelte kártérítésért a munkáltatóját, egy általa jogtalannak tartott munkáltatói intézkedés miatt. Ezt a MÁV-nál is, és a többi MÁV cégnél is rég bevezették, elég sok pert nyertek már a vasutas munkavállalók a munkáltatók ellen.

Előzmény: Törölt nick (470351)
sosiforda Creative Commons License 2021.11.12 -1 3 470365

Felkerült a közlemény is:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/belfoldi-utazas-nemzetkozi-utazas/utasok-javaslatait-figyelembe-veve-bovul-uj-vasuti

 

"Corvin néven új éjszakai nemzetközi vonatpár közlekedik Kolozsvár és Magyarország, valamint Ausztria között. A Corvin éjszakai kocsijai Bécs és Kolozsvár között közlekednek, a Győr–Budapest–Szolnok–Püspökladány–Nagyváradon útvonalon. A vonat Kolozsvár felé Bécsből 19:42-kor, a Keleti pályaudvarról 23:10 perckor indul és 8:23-kor érkezik Kolozsvárra, ellenkező irányban 21 órakor indul Kolozsvárról, a Keletibe 5:10-re, Bécsbe 8:21-re érkezik."

 

Itt némi ellentmondást vélek felfedezni a közölt menetrendi mezőkkel, mert éppen a kolozsvári stokk szolnoki leszedése miatt 23.10 helyett 22.45-kor indul majd a Keletiből a DACIA-CORVIN, visszafelé pedig nem 5.10-re, hanem 5.20-ra ér menetrend szerint a Keletibe.

segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.11.12 -2 0 470364

De ez neked nem új, ugye?

Előzmény: rm40 (470362)
vmarci21 Creative Commons License 2021.11.11 -1 5 470363
rm40 Creative Commons License 2021.11.11 -2 3 470362
481142-9 Creative Commons License 2021.11.11 -1 1 470361

Két pár marad, csak más időfekvésben.

Előzmény: r1232 (470356)
M63,008 Creative Commons License 2021.11.11 -2 0 470360

Egyébként a cikk alapján abban sem lehetünk biztosak, hogy itt bér levonásról volt szó.

Elképzelhető, hogy egyszerűen csak nem fizették ki neki azt az egy perc többlet munkaidőt, ami tulajdonképpen a saját figyelmetlensége miatti késésből keletkezett.

Előzmény: segélyvonókészülék (470358)
M63,008 Creative Commons License 2021.11.11 -3 0 470359

Tudom, nálunk, meg esetleg a sógoréknál; de nem Japánban...

Előzmény: segélyvonókészülék (470358)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.11.11 -2 2 470358

Tudod hányszor van, hogy a csarnokban az érkezési monitoron X vágány van írva, mire felmegyek a peronra, meg már Y (lehetőleg jó messze az X-től)?

A peronon kint nincs érkezési monitor, a dolog megjön valahová, én meg megtalálom, amikor sikerül.

Ezért bért levonni? Ne hülyéskedjünk már!

Előzmény: M63,008 (470354)
segélyvonókészülék Creative Commons License 2021.11.11 -1 8 470357

A görögöknél volt pontossági pótlék.

Mentek is, mint az ökör, meg volt is egy csomó pitty-putty.

 

Szerinted a késések azért vannak, mert a mv. direkt lassabban megy, mint szabadna?

Előzmény: Törölt nick (470351)
r1232 Creative Commons License 2021.11.11 -2 0 470356

Nem a mostani marad.

Előzmény: 481142-9 (470352)
Törölt nick Creative Commons License 2021.11.11 -1 0 470355

És utána mi várható? Marad a napi 2 pár vonat, vagy esetleg lesz valami sűrűbb menetrend? 

Előzmény: 481142-9 (470352)
M63,008 Creative Commons License 2021.11.11 -3 2 470354

Ha elolvastad a cikket, akkor tudnod kell, hogy ebben a helyzetben nincsen miért mutogatni bárkire is; a mozdonyvezető a saját figyelmetlensége és blődsége miatt okozta a problémát és a késést. Ezt a viselkedésformát abszolút nem lenne nehéz nálunk bevezetni, hiszen mi jóval előrébb járunk a Japánoknál a jogok ismerete és a kötelességek lesz@rása terén.

Egyébként jó nagy baromság az egész történet...

Előzmény: hmsoft (470353)
hmsoft Creative Commons License 2021.11.11 -2 9 470353

ezt hogy lehetne a MÁV-nál bevezetni?

 

Bevezetni egyszerű (tollvonás), de ugye nem akarsz majd elhajolni a következményei elől? Mert tegyük fel, be lesz vezetve az 1 perc késés - 1 percnek megfelelő bérlevonás intézménye az elegytovábbító területen. És nézzünk egy lehetséges példát az események alakulására. Tehát, az elegytovábbító szakember kap 1 (vagy 10 vagy 20) percnek megfelelő bérlevonást. Természetesen azonnal továbbmutat a forgalomra, hogy késői jelzőkezelés volt. A forgalom továbbmutat az infrás szolgálatra, hogy ilyen jelzőberendezés mellett örülni kell, hogy egyáltalán kezelte. Az infrás szolgálat továbbmutat a munkaadójára, hogy nem kezdeményezte a felújítást. A munkaadó továbbmutat az államra, hogy nem biztosította az anyagi fedezetet hozzá. Az állam továbbmutat az adófizető polgárokra, hogy nem lehetett tőlük elegendő adót beszedni. És így tovább, bármilyen szálon indulsz is el, valahány lépésből mindig el fogsz jutni az adófizető polgárhoz mint minden baj okozójához. Tegyük hozzá, hogy ha emellett minden lépésben az érintett alkalmazottak pert indítanak a következő lépcsőfok ellen, mondván, lelki gyötrelem érte őket, végsősoron azt is majd az adófizető polgártól lehet beszedni.

Magyarán: be lehet vezetni ilyeneket, csak egy pöttyet jobban eleresztett társadalom kell hozzá, amelyen belül az elképzelés nem válik azonnal önmaga karikatúrájává.

hm

Előzmény: Törölt nick (470351)
481142-9 Creative Commons License 2021.11.11 -1 2 470352

Az 1. pótlékig nem fog, csak a 4-esen és a 47-esen.

Előzmény: r1232 (470349)
Törölt nick Creative Commons License 2021.11.11 -8 0 470351

A menetrendről és munkarendről beszélve... ezt hogy lehetne a MÁV-nál bevezetni?

https://telex.hu/zacc/2021/11/11/japan-mozdonyvezeto-43-jent-fizetesmegvonas-egy-perc-keses

 

 

extrémgörkoris Creative Commons License 2021.11.11 -2 2 470350

A legjobb az, hogy külön szabályozás van arra az esetre, ha valaki Tramtraint és a Balatonfenyvesi GV-t is érinti utazása közben :D 

 

 

Egy Hódmezővásárhely -Csisztapuszta jegy az kiveri a biztositékot? :D 

 

Előzmény: siófoki35 (470347)
r1232 Creative Commons License 2021.11.11 -1 0 470349

Az 5-re úgy tudom visszaáll a "rendes" menetrend.

Előzmény: zjakabfi (470345)
zjakabfi Creative Commons License 2021.11.11 -1 0 470348

Fenyvesi kisvasúton mondta a jv., hogy a nagyvasúttal egybevett jegyet (e-jegy) nem tudja beolvasni... (Lelle felsőtől vettem Csisztáig.)

Előzmény: siófoki35 (470347)
siófoki35 Creative Commons License 2021.11.11 -1 3 470347

A legjobb az, hogy külön szabályozás van arra az esetre, ha valaki Tramtraint és a Balatonfenyvesi GV-t is érinti utazása közben :D 

Előzmény: sosiforda (470341)
benbe Creative Commons License 2021.11.11 -2 2 470346

Á, túl nagy pénz, túl kicsi választási haszon. A járványmenetrendek sújtotta térségben többnyire így is nyernek.

Előzmény: zjakabfi (470345)
zjakabfi Creative Commons License 2021.11.11 -2 0 470345

https://telex.hu/eszkombajn/2021/11/11/szellemvonatok-anglia-ghost-train-kenyszer-jarat-vasut-megszuntetes-helyett

 

Pont minap gondoloztam azon, hogy vajon a választasok előtt hozányúlnak-e a járványmenetrendekhez.

 

 

Panzerbear Creative Commons License 2021.11.10 -1 0 470344
paca664 Creative Commons License 2021.11.10 -1 0 470343

Természetesen.

Előzmény: zjakabfi (470342)
zjakabfi Creative Commons License 2021.11.09 -3 1 470342

A start menetrendben vajon benne lesz a tramtrain menetrendje?

Előzmény: sosiforda (470341)
sosiforda Creative Commons License 2021.11.09 -1 0 470341

A MÁV-START új személyszállítási üzletszabályzatának tervezete november 11-ig véleményezhető és  a 157. oldaltól tartalmazza a vasút-villamosra (Tram-Train) vonatkozó szabályokat:

 

https://www.mavcsoport.hu/mav-start/dokumentumok/uj-szemelyszallitasi-uzletszabalyzat-es-az-uzletpolitikai-kedvezmenyek

 

https://www.mavcsoport.hu/sites/default/files/upload/page/szusz_211128_211027.pdf

hmsoft Creative Commons License 2021.11.08 -4 4 470340

mivel tartalmi változások is mindig vannak

...és ezen a ponton akcióba lendülhetnek a konteó-kedvelők, hogyaszongya':
Először nekiállnak elhagyni a Budapest előtagot a külső kerületi állomásokról, aztán visszahozzák. Kiirtják az alsó, felső utótagokat. Mindezt azért, hogy mindent át lehessen matricázni, na de nem elég, mert újra kell keverni a hangos utastájékoztató közlendőit. Közben körícét vezetnek be, és azt hiszik, hogy nem értjük a cinikus célzást, hogy minden visszatér ugyanoda, tehát nemsokára megint visszacsinálják az alsó-felsőket. Aztazannyakeservit'!

hm

Előzmény: extrémgörkoris (470339)
extrémgörkoris Creative Commons License 2021.11.08 -2 0 470339

mivel tartalmi változások is mindig vannak, időnként muszáj. 

Előzmény: 123456789101112 (470336)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!