vízpumpa tengely, csőbilincs, hengerfejtömítés pl.
benzinesnél a termosztátház is víz/olaj részes ott is szokott elmenni az olajba és hasonló a tünet mint hengerfejnél, dieselnél nem tudom milyen a termosztátház
Szia!
Megneztuk az autoszerelo ismerőssel. Azt mondta az egyik felső ekszijtarcsanak
van olyan hangja ami valami olajnyomassal működik. Azóta elmúltak a hangok, de következő vezerlescserenel kicsereljuk azt a tárcsát. Elég borsos ára van kB 60 Misi.
Ismer valaki olyan embert aki Pesten, vagy itt Pest megyében be tud tanítani egy teljesen új scenic kártyát.
A kezelési könyv a hátsó ablaktörlö biztositékot mutatja.
35 perc pihentetés után ujra müködik.... kezdetben erötlenül indul (vagy szorul??) utána jó lett... Bár ugy látom lassan jár. Szorul a mechanika?WD40 segit? Esetleg szénkefe okozza?
Sziasztok! Ma az ablaktorlo bekapcsolaskor torolt egyet aztan semelyik fokozarban nem hajlando megnyikkanni.
Biztositekkal kezdnenem,hol nezzem meg?
Hatso mukodik! Grand Scenic 2005
1. ha a világítás rendben azon az oldalon akkor bizti is, hiszen egyre van kötve. Kapcsoló szokott elromlani, szedd ki nézd meg nem kontaktos e.
2. 20 A volt a bizti amit néztél? Elméletileg bezáráshibánál ha hosszan nyomod a gomb közepét bezárja, ebből adódóan egy próbát megér. Én elsőre zárt állapotban nyomnám 10 mp ig majd utána próbálnám nyitni, ha nem megy elsőre nyitnám maxra, majd akkor nyomnám 10 mp ig. Ha egyik sem megy hátul megnézném a motort nem koszos e és ezért védve magát nem nyit.
kinyitod a motorháztetőt és meghallgatod a zúg-e a lámpán állítómotor. Ha igen akkor lehet szétugrott a lámpába, ha nem akkor keresni kel hol veszlik el az áram.
a tetőre ha rákeresel a baloldali keresővel lesz sok leírás tanács hogyan lehet kinyitni és mit kel cserélni.
youtubon is találsz videót angolul/oroszul érdemes keresni
Két elektronikai (legalábbis azt hiszem) probléma van a 2004-es GS 2, benzines kocsimmal.
1. Tompított lámpa magasság állítója nem működik. Most jelenleg nagyon közelre világít és hiába tekergetem a kapcsolót, nem reagál rá. A biztosítékot megnéztem, de nem láttam rajta szakadást.
2. A tetőablak kapcsolója nem nyitja a tetőablakot. Egyszer egy tekerésnél megadta magát (mintha valami pukkanó hangot hallottam volna a kapcsoló felől...), szerencsére csukott állapotban csinálta ezt, így most zárva van. :) De szeretnénk használni. Itt is megnéztem a biztosítékot, de nem láttam rajta hibát.
Köszönöm, ha valaki tud tanácsot adni, hogy mit kéne megnézni!
Egyelőre elvitték a Clip- t.., ha szinkronba a Scenic- l egyidejüleg visszaérne , akkor azért megprobálok benne utánakutakódni.., bár ugy tünik a clone- Clipp-ben nem nagyon van esély erre..
Egyébbként leszereltük az uj utángyártottat.., kollektort cseréltünk a Valeóban , szabályzót valahol a közelmultban cserélték már., szinte uj kefék voltak .., nem is bántottuk. Az eddig törölhetetlen Df034 - t mindjárt sikerült törölni AutoCom- mal.., érdekességként a kicserélt szabályzó , nem Valeo volt hanem, a közismert tajvani -angol utángyártott.., hirtelen nem jut eszembe a neve..,
Másik érdekésség volt : AutoCom- ban volt ilyesmi : Generátor/UPC/ KONFIG.., gen.tipus megjelösék nélkül.., ezt lefuttattam.., ugy tünik egyelőre hogy sikeres volt a javitás.
Jól olvasom, hogy első blikkre 5 gencsit látsz...,?? azt olvastam hogy R.Scenic , gyárilag csak Valeóva vagy Boschal lett szériaszinten kibocsátva..., ezek szerint pl utángyártottak is szerepelhetnek ottan??
Köszi..., de nem látom mert jelenleg nincs Clip.., de csak ugy gondoltam okoskodva , feltételezve hogy mivel COM - s rendszerü a gencsi hogy innét van vezérelve a gencsi..,azért bövithetnéd majd még az ismereteimet. .,mert nagyon fekete ló...
Tényleg nem ismerem a clipet,én csak sufnituningos vagyok :)
De jól látod az UPC-ben lehet választani a generátor típusát,telefonon öt fajtát látok,laptopon nem tudom megnézni mert már 2 órája frissít a k.csög.(kezdem unni)