Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

A-Ascona Creative Commons License 2013.01.03 0 0 12

Az első kerékcsapágyak:

Belső: 32008

Külső: 32007

Szimering: 54x70x10 (kb 2500 Ft.)  ( a gyári szarabb: 54x70x8.8xvalami, ez a valami egy porvédő fül, de nem is ér hozzá semmihez, amire rázárna. És 10 e Ft/ Db körüli.)

A hidak szimeringje felől: Bernie-től szintén.

Előzmény: korjeep (11)
korjeep Creative Commons License 2013.01.03 0 0 11

Kösz a választ.

Ami nagyon érdekel jelenleg:

- első kerékcsapágyak- elég egyszerűnek tűnnek, de a méretek miatt nem merek látatlanban vásárolni

- beütős gömbcsapok- olyan, mint a Jeep CJ-é, de nem vagyok biztos benne

- első híd csapágyai, szimeringjei....

- kormánymű felújító készlet

- féktárcsa és fékbetét előre

- fékmunkahenger hátra

- fékcsövek

 

ami még érdekesség, hogy legalább kétféle hátsó híddal szerelték.

Volt a Jeep-es híd, és volt az isuzu féle híd. Én már láttam mind kettővel gyárilag szerelt Korando-t.

 

Kösz.

A-Ascona Creative Commons License 2013.01.03 0 0 10

Üdv közöttünk!

Bernie fog tudni a legtöbbet segíteni, ő végigjátszotta az alapoktól a dolgokat, én is az ő tanácsaival kezdtem anno.

Szóval az Amcsik 1986-ig gyártották (net szerint) Koreában a Jeep Cj-7-et, lehetett rendelni diesel motorral is, ebbe az Isuzutól vásárolt 2.2-es volt.Aztán  '84-tól a koreaiak Dong-A néven ugyanezt kezdték csinálni licenc alapján. Az alváz, kaszni Jeep, A hidak kívülről Jeep hidak, a csapágyazás már metrikus, a gömbfejek is variáltak. (ssangyong alkatrészek raktárról - honlap) A zárt kaszni a cabrio-változatból lett valamiféle Toyota landcruiser tető szerűség hozzáhegesztéséből...)

Kasznielemek: Jeep Cj, kormánymű: Jeep Cj, rugók szintén (bár láttam fotón Nysa illetve Uaz rugókkal szereltet is, ezek erősebbek, keményebbek).

A motor Isuzu licenc, a blokkot belülről nem láttam. A hengerfej az enyémen Daewoo utánérzés, szoptam is vele sokat. A szelepszárszimeringeket (8x12,3) pl az albertműhely.hu - ról tudsz rendelni (C 043).

Olajszűrő és gázolajszűrő szintén gyári szám alapján, mert amit az alkatrésznagykerek hoznak, az semmi nem stimmel.

A motor / váltó Isuzu kompatibilis, együtt vagy külön-külön csereberélhető.

 

Én teljesen odavagyok érte, bár mindig akad valami kis piszmogás rajt, nekem bejön. Terepjáróképességét nem próbáltam igazán extrém helyeken, erről Bernie tudna mesélni. Szerintem a motor-váltó kivételével a gép gyakorlatilag Jeep Cj7, tehát nem lehet túl sz@r terepen sem.

Előzmény: korjeep (9)
korjeep Creative Commons License 2013.01.03 0 0 9

Hali mindenkinek!

Én is rendelkezek egy ilyen emberszomorító szörnyeteggel, de kedvelem.

Viszont nem nagyon tudok, alkatrészekehez hozzájutni.

A motor/váltó valamiféle isuzu klón. A futómú és a hidak jeep copy-k, de sajnos mégse....

Az isuzu motorja szíjas, a Korando fogaskerekes, az isuzu váltójában mások a szinkrongyűrük, mint a Korando-ban.

A hidakról és a futóműről már nem is szólva. Csak ránézésre jeep. A kormánymű viszont eredeti saginaw Jeep kormánymű!! Folyik is sajnos:-(

 

A helyzet az, hogy nem sok alkatrészt találtam hozzá, így nagyon sokat segítenétek, ha tanácsot adnátok, hogy hol lehet felkutatni alkatrészeket ehhez a csodához.

 

Előre is köszönöm.

 

A-Ascona Creative Commons License 2013.01.02 0 0 8

Sajna tényleg kevesen vagyunk, bár többen kérdeztek dolgokat Korandoval kapcsolatban néhány netes oldalon, szóval azért vannak Korando tulajdonosok. Valahogy reklámozni kellene a fórumot, de hogy?   :) Kellene találkozót szervezni tavasszal...

Boncz Bernie Creative Commons License 2013.01.02 0 0 7

Boncz Bernie Creative Commons License 2013.01.02 0 0 6

Bár még kevesen vagyunk,de BUÉK:)!

Ha a sárra gondolsz,hogy szebb,én is dobok fel képet:)

 

A-Ascona Creative Commons License 2012.12.31 0 0 5

Minden jelenlegi és leendő Korandós topiktársamnak Boldog Új Esztendőt kívánok!

A-Ascona Creative Commons License 2012.12.23 0 0 4

Mondjuk jól áll neki a sár és a kosz, egy fényezés ráférne. De itt vannak olyanok, akik szebb autóval rendelkeznek, igaz Bernie?

A-Ascona Creative Commons License 2012.12.23 0 0 3

Körülbelül: Korea is tudja csinálni...

 

Egy béna mobilos kép tegnapról, kis farönk húzogatás után:

 

 

 

 

 

Előzmény: Boncz Bernie (2)
Boncz Bernie Creative Commons License 2012.12.23 0 0 2

Tudjátok,hogy a neve a Korean can do-ból származik???:D

 

Boncz Bernie Creative Commons License 2012.12.23 0 0 1

Nem is értem,miért mondod...Minden van hozzá:)!Lassan már tudjuk:)

procaliber Creative Commons License 2012.12.23 0 0 0

K0rand0

A-Ascona Creative Commons License 2012.12.22 0 0 topiknyitó

Kedves Korando K4, K5, K9 tulajdonosok, márkatársak! Azért nyitottam topikot ennek az autónak, mert akinek - velem együtt - van egy Korando K - terepjárója, mindig jól jön egy két ötlet, segítség, tanács szereléssel, karbantartással javítással kapcsolatban. Mert hát legyünk őszinték: alkatrészbeszerzés, üzemeltetés kissé macerás kishazánkban ehhez a típushoz. Várom a hozzászólásokat, élményeiket a Korando K típussal kapcsolatban!

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!