Rendben. Ez engem, mezei utast várhatóan hogyan fog érinteni?
a.) ugyanabban az időpontban jönni fog ugyanaz a busz, ugyanazzal a gépkocsivezetővel, akinek máshogy fogják hívni a munkáltatóját, és más lesz a jegyem fejléce, ami rajtam kívül senkinek nem tűnik fel
b.) egyik napról másikra nem lesz busz, vagy csak nem akkor és nem annyiszor, vagy másmilyen busz jön más gépkocsivezetővel
Nem attól hal meg egy topic, hogy nincs napi x száz hozzászólás. Attól hal meg, ha érdemi dolgok nincsenek benne. Nem a mennyiségre kell hajtani, hanem a minőségre. Az hogy nincs érdemi infó, annak oka is van/lehet.
Véleményem szerint a Volánbusz nem éli kritikus napjait, csupán alkalmazkodik a körülményekhez, és teljesíti a megrendelő által megfogalmazottakat.
Azt, hogy egy szolgáltató egy adott viszonylaton (pl. Budapest - Győr) közlekedtet-e járatokat, nem feltétlenül kell tragédiaként megélnie, hanem az elbukott nyereség miatt, a megfelelő időpontban majd benyújtja a számlát a szolgáltatást finanszírozó felé. Akkor lehet majd megnézni, hogy a járatritkításokban érintett Volánok finanszírozási igényének növekedése, vagy a MÁV finanszírozási igényének csökkenése-e a nagyobb.
Meg ez az egy-két mai képtől is ki vagyok, hogy fél óráig tölti egy lassabb Netnél a szebbnél szarabb tök átlag fotókat, amiben azon kívül, hogy fos, az égegyvilágon semmi rendkívüli nincs.
Ugyan mondd már el nekünk, hogy milyen érdemi infókat gondolnátok itt, hogy napi szinten 15-20 hozzászólás szülessen?
Mi van akkor, ha 3 napig senki nem ír ide? Az égvilágon semmi. Régen is volt ilyen, na bumm.
De azért hogy "xy rendszám hűű most itt bukkan fel, tegnap meg 3 kilométerre, te láttad, hogy mi ment ki, mert holnap elvileg ennek kell" téma f*sódik még a csapból is hónapok óta, az rendesen el tudja kergetni az embert innen. Keressetek magatoknak egy homokozót vagy minden hétvégén gyűljetek össze valahol és reszeljetek együtt és beszéljétek ki, hogy a fél állomány hol merre található és mi helyett mit adnak ki.
Figyu, tényleg itt régen érdemi információkat lehetett olvasni, de most 3 ember nem tudja életben tartani a topikot. Azelőtt az igazi infósok akik már jó régóta itt fórumoznak azok IS írkáltak. Van itt pár olyan ember aki már igazán látott sok mindent, és régebb ideje fórumoznak mint némelyik nick mögötti ember életkora.
Most azt hiszed örülök/ünk páran annak, hogy elnémul végleg a topik?
Valószínűleg nem ma lessz az utolsó hozzászólás a topikban de egyértelmű, hogy "haldoklik" a topik...
2012. április 15-től, a vasúti kínálatszűkítéssel egyidejűleg, a VOLÁNBUSZ Zrt. –az ellátásért felelős minisztérium megrendelése alapján – az alábbi autóbuszvonalak járatainak számát bővíti:
Budapestről Balassagyarmatra új gyorsjárat közlekedik munkanapokon, 16:00 órai indulással, valamint Balassagyarmatról Budapestre 18:00 órai indulással,
A 18:30 órakor induló Budapest – Balassagyarmat illetve a 16:00 órakor induló Balassagyarmat – Budapest irányú gyorsjáratok szabadnapokon is, tehát minden nap közlekednek,
A 19:30-kor induló járat (Budapest-Balassagyarmat) a hét minden napján Szécsényig közlekedik.
A Szécsény – Budapest között közlekedő, Szécsényből munkanapokon 3:45 órakor, illetve szabad- és munkaszüneti napokon 4:05 órakor induló járatok egységesen, minden nap 3:45 órakor indulnak.
Néhány Szob és Drégelypalánk között közlekedő járat mindkét irányban hosszabb útvonalon, Szob – Rétság között közlekedik, csatlakozást biztosítva a Budapestre, illetve Vácra közlekedő távolsági autóbuszjáratokhoz. Az érintett járatok a menetrendekben megtekinthetőek.
A Budapest Hort járat 15 perccel korábban 17.45 helyett 17.30 kor közlekedik.
Megszűnik a Budapestről Hatvanon át Egerbe közlekedő 9.45 kor induló járat és a Bp-Eger 14.45 ös expressz, valamint a Egerből Budapestre 11.45 kor induló expressz.
A gyöngyösi lassújáratok maradnak, így 14.45 kor és 11.45 kor csak 1 busz megy nem kettő.