Jónéhány hozzászólással ez előtt szó volt a vonalcsoportokról:
"Én már nem is tudom a vonalcsoportokat értelmezni nálunk. Tuti, hogy van átjárás, mert egy csomó busz előfordul olyan helyen, ami biztos hogy nem egy vcs. az alappal."
Nem szeretnék okoskodni, de a vonalcsoportok a vonalak alapján kerülnek szétosztásra, és alapvetően emberekre vonatkoznak. Ez persze magával vonzza, hogy a kocsik is - általában - a saját csoportjukban közlekednek, azonban műszaki meghibásodás, garázstartalákos szolgálat, vagy pótlás esetén, esetleg ha a vezért beosztásból más viszonylatra irányítják, előfordulhat, hogy idegen kocsi kerül a vonalra - akár idegen emberrel.
Hozzátéve természetesen, hogy egy vonalcsoporton belül akár 2-3 féle típus is megfordul (ld.: 40-esek)
Persze lehet, hogy ez számotokra is triviális, csak én értettem félre, ez esetben elnézést kérek.
(Te jó ég, már tisztára kisebbségi komplexusaim lettek!!! ;))))
41Vp
ps: nagyon hanyagoljátok Kelenföldet! Nem jártok arra felé, vagy ennyire ellenszenves a telephely?!
Ma kezdtem halgatni a felveteleimet, hat vannak nehany elmenyek.
Voltam egy kort a 44gy-n a BP1824-el, eleg sulyos hangja van (ez nem volt delpesti eredetileg?).
Szep hangokat hallotam a 192en BPO122, 161en BP1258...