Sokunk gyermekkorát idézik ezek a képek, melyeket sokan szívesen nézegetünk: milyen is volt akkor a vasút, amikor még komoly teherforgalom volt, a járműpark a jelenleginél sokkal színesebb és nagyobb darabszámú volt. Az Interneten - és a fórumokban is - szinte vadászni kell ezekre a képekre, ez a fórum az ilyan képek gyűjtóhelye lehet.
1983 nyarán a menetrendváltáskor változtak meg a vonatszámok a maira. Akkor kezdtem az akítv, nem ösztöndíjas pályafutásomat....Valami olyasmi kell hogy legyen, mármint 8017....
Hogy 15 éve nem volt már azt leírta JabyGabi és ő hiteles forrás. Egyébként 1917-esnek vagy 30 évvel ezelőtt hívták azt a vonatot:-)) Talán 8017 lett később?
1992.szeptember 27.-én voltam életemben először és utoljára a kelenföldi II.tartalékon (M44-049). Voltunk akkor a tejüzemben, úgy rémlik a Cecéről érkező tejeskocsikat vittük le.
A dátumot azért tudtam kikeresni, mert az agárdi baleset másnapja volt, erre emlékeztem.
Igen, azt tudom én is, hogy akkor még volt, meg azt is, hogy 96-ban már nem. A pontosabb dátumot ki fogom deríteni, csak még nem beszéltem azzal, akiben biztos vagyok, hogy tudja. :)
Szia! Épp most igen, itt vagyok. Sajnos a kelenföldi tejes kérdésre még nem tudok válaszolni, de '96-ban már biztosan nem volt. És rajtad keresztül üdvözöl, vagy te vagy az...?? :))
Köszi a megerősítést. Most már jobban szemügyre véve az ott a háttérben a KÖTUKI épülete.
Csóri pécsi indóház milyen csúnyán járt. Elvitte a 4 metró építésének a heve. Egyik reggel már nem állt, eltolták csendben. Pedig ipari műemlék volt ha nem tévedek!