Nekem előbb-utóbb 3db nagy ülést (15-36 kg-ig) kell majd bepaszíroznom valahogy. Amit írtál, a Maxi-Cosi az talán egy korosztállyal kisebbeknek való. Átmenetileg persze megoldás. Az a baj, hogy 45 cm-nél keskenyebb ülést eddig nem találtam.
azért ne add fel ilyen könnyen. Nekünk az A Zafiba (ugyanekkora vagy keskenyebb) befért 3, 2db 45cm széles, 1 43cm széles (2x Römer Kid, 1x Maxi-Cosi Priori). Az ülőlapra szépen felfekszenek, nem dőlnek/csavarodnak nagyon. Az Isofix-et ugyan nem tudjuk használni a Römeren, mert a becsatoláshoz arrébb kell húzni az ülést, hogy odaférjen a kezem de ez nem a világ vége. A lényeg, hogy a derékrésznél hogyan passzolnak össze az ülések.
A hibakódokhoz nem tudok hozzászólni de nekem akkor volt ilyen tünetem amikor a turbónál repedt volt egy vákumcső és szökött a turbó nyomás, kb . 2500 fordulatnál tiltott le, ott már túl nagy volt a nyomás veszteség . A csőnek a cseréje nem volt nagy tétel.
Üdv Mndenkinek ! Zafi B 1.9DT 2006 szekerem kulcsos lámpája virít . Csak meleg motornál , gyorsításkor jön elő , csökkentett teljesítménnyel . A kiolvasott hibakód ECN 3800B és 0175 . Nem tudom azonosítani .
Arra készülj hogy csak darabokban jön le,és lehet hogy fennmarad a tengelyen egy gyűrű rész ami gyárilag a karba van öntve.Általában úgy össze rohad a karral hogy csak bevágni lehet és úgy leszedni.Nekem így jött le pedig próbáltam jófajta csapágylehúzóval is.
Tapasztaltatok olyat, hogy indításnál a műszerfalból jön valami fura hang? Mintha két dobozt összeütnének, amikor a váltó üresben van és megütögetem a kezemmel mintha ugyanazt hallanám csak szolidabban. Lehet a váltó bovdenek háza és a kaszni találkozása? 2014-es 1.8 benzines autó.
ha tudom ez probléma megtartom a szelepet, nálam mintha 3mm fúróval kifurkálták volna. a perem az hibátlan és zárt. a meleg hatására a furat is csökkent.