Keresés

Részletes keresés

TotalBike címlap TotalBike fórumok
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.04.10 0 0 454

Tesztvezetés a Suzuki MOTOR center Gyulai-nál....rákoskeresztúron...http://www.motorcentergyulai.hu/  

 

gzsolt1969 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 453

jó kis videó....https://www.youtube.com/watch?v=IVdrIvZW39E    üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.04.09 0 0 452

Nekem a fullface sisakom pont egy LS2 (asszem Rookie a típusa). Nem rossz a maga nemében és árkategóriájában (25ezer volt:), de a beépített napszemüveg hiánya zavar, meg ősztől csak pinlockkal tudom használni, annyira párásodik anélkül. De valahogy nekem nyáron nem jön be ez a típusú sisak, zavar, hogy pl. a km óra megnézéséhez meg kell mozdítanom a fejem, és a periférikus látásom is erősen lecsökken ebben. 

Előzmény: gzsolt1969 (451)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.04.09 0 0 451

sziasztok...nekem az LS2 sisakok nagyon bejöttek...kényelmesek ,és jól szellőznek..és az áruk is elfogadható,kidolgozás első osztályú...

 

"Felnyithatót" annak ajánlanám aki szeret 90-100km/h menni,mert nagyon csöndes ,és jól lefut róla az eső is...

 

A "jet "a nagy kedvencem,jól szellőzik,de 60km/h fölött zajos,fülnél huzatos, ára nagyon jó...

 

A "demi jet" csak nyáron jó,főleg kis robogónál ahol nem zavar a szélzaj 60km/h ig...üdv zs

I.Blasius Creative Commons License 2019.04.09 0 0 450

"

Sisakra visszatérve, Én nem vennék fel csak zárt sisakot , mondjuk abból is a flip up fajtát, ott viszont nagyon meg kell nézni mit veszel. 

 "

 

Nekem van 3 féle sisakom: sima full face, jet, és cross is. Messze a legjobb szerintem a JET. Amit bukok a passzív biztonságon, azt megnyerem azzal, hogy nem egy "csövön" át nézem a világot, mint a fullface-ben, amit kifejezetten utálok, de novembertől februárig azért abban szoktam robogózni).  A Jet tulajdonképp egy normális maszkkal hidegben is használható, januárban ebben voltam hószán túrán is, de maszkot városban azért nem szoktam jet-tel hordani, mert úgy nézek ki, mint egy bankrabló.

 

"Okosan, meg kell zsírózni szintetikus zsírral a félkulcsot, annak tengelyét "

 

Köszi, majd ránézek, mert a csikorgás azért ciki.:)

Előzmény: koliz (448)
CsA Creative Commons License 2019.04.09 0 0 449

Honnan van az infó?

A Facebookon és a Benelli oldalán még nincs semmi...

Előzmény: koliz (445)
koliz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 448

Okosan, meg kell zsírózni szintetikus zsírral a félkulcsot, annak tengelyét , a fékdobba fékpofára ne kerüljön, mondjuk ha megmozdult a fékpor a dobban az is nyikoroghat , meg tudok veszni ha szétszedik és nem fújják ki.  Sisakra visszatérve, Én nem vennék fel csak zárt sisakot , mondjuk abból is a flip up fajtát, ott viszont nagyon meg kell nézni mit veszel. 

Előzmény: I.Blasius (447)
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.09 0 0 447

Na, ma voltam megint a KékHoldban, most a Hondám gumijait cserélték. Úgy tűnik, ezek a Michelinek azért sokkal jobbak már az első 100 km-en is, mint a régi CST-k voltak. Viszont a dobfékem eddig nem nyikorgott, miután most elhoztam, már igen.:)

 

Viszont a plexi kicsit csalódás: A mellkasomról ugyan leveszi a szelet, de mind a nyakamra/államra tolja (viszont a műszerfal és a tartópálca hossza miatt nem lehet ennél meredekebbre állítani a plexi dőlésszögét), így ebben a 13 fokos reggelben sem volt már kellemes JET sisakban menni, hiába volt rajtam csősál a számig. A dugóban araszolás kibírható volt, de azért ahogy átváltottam otthon a robogómra, akkor éreztem, hogy mennyivel komfortosabb egy nagyplexis, tucanos robogó a zsúfolt városban. Így marad a fullface bukó a motorhoz, az viszont nyáron, városban nagyon meleg lesz.:(

 

Viszont 240 km után még kicsit féltank fölött áll a mutató, így ha lineárisan mér a műszer, akkor nagyon kellemesen fogyaszt a motor.

koliz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 446

Akartam írni Imperiale 1.499.900.-Ft

koliz Creative Commons License 2019.04.09 0 0 445

Sziasztok

 

Benelli Leoncio 250 TRK  250 Imperiale 400 = 1.299.900.-Ft Huf huh

I.Blasius Creative Commons License 2019.04.05 0 0 444

Ha kedden felkerülnek az új Michelinek a Hondára, meg megérkezik végre az Olaszországból rendelt hátsó dobozom is, akkor lehet, hogy kipróbálom napi használatúra is a Hondát, és úgy majd mobilabb leszek vele, mint jelenleg. Így össze tudunk futni valahol Budapesten vagy környékén, nem gond.

 

Kb. hány centire van a kormányodtól a műszerfal külső függőleges felülete? Ahogy nézem, ez határozza meg csak, hogy felmegy-e a tiédre is a plexi.

Előzmény: koliz (442)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.04.05 0 0 443

nagyon szeretem az automata váltós járgányokat,de azért a yamaha 250 majestym,és a kymco 250 grand dink sem evett 3.3 liternél többet ......pedig 250cm3 karburátoros öreg blokkok voltak.

Üdv zs

koliz Creative Commons License 2019.04.04 0 0 442

Hát kéne egyszer találkoznunk és összenézzük, köszi a képet . 

Előzmény: I.Blasius (439)
koliz Creative Commons License 2019.04.04 0 0 441

Az automata váltós cuccok nem az alacsony fogyasztásukról híresek, jól néz ki a gép.

Előzmény: gzsolt1969 (440)
gzsolt1969 Creative Commons License 2019.04.04 0 0 440

jó kis videó....és a végén kiderül hogy egy liter benzinnel 26,7km megy a kis keeway 125cm3  scooter... ez ugyi 3.74 liter /100km ami  nem kevés.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PAJvSPmurLM

I.Blasius Creative Commons License 2019.04.04 0 0 439

Megvan a plexim, ilyen lett. Elvileg 27 cm-ért véd, gondolom ezt a műszerfal tetejétől számították. Ráülve, ahogy néztem, kb. a mellkasomat védi a cúgtól. Ez vajon feltehető az RKS-re?

 

koliz Creative Commons License 2019.04.03 0 0 438

Hondának el kell mennie 3 alatt, Én se húztam neki  pár km re van a munka hely, Temető látogatás meg ilyenek vannak benne, igaz vannak szint különbségek Érd és Törökbálint között.

Előzmény: I.Blasius (437)
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.02 0 0 437

Ezeknek bejáratás után nem csökken valamennyit a fogyasztása? Én mondjuk örülnék ennyinek a Zaharámnál.:) A Hondám mondjuk remélem azért 3 alá be fog menni, igaz azt messze nem húzom annyira, mint a Keewayt.

Előzmény: koliz (436)
koliz Creative Commons License 2019.04.02 0 0 436

3,03 l jött ki a fogyasztás fura azt hittem eljárok majd 2 liter körül.

koliz Creative Commons License 2019.04.02 0 0 435
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.02 0 0 434

OK, ha megjön, csinálok fotókat, meg méricskélek.

Előzmény: koliz (433)
koliz Creative Commons License 2019.04.02 0 0 433

Fotó kéne meg a méret is köszi , drót cserélve kötözőre kezd a f tele lenni

Előzmény: I.Blasius (432)
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.02 0 0 432

Részvétem. Nekem pont ez a "drót" szorult be a kerékdobba a Zaharámon, és ettől nem fordult a kormány rendesen. Úgy látom, beszállítót kellene váltania a kínaiaknak...

 

Elvileg egy-két napon belül meg kell jönnie a pleximnek a Hondához. Lemérjem neked a fő paramétereit, hátha feltehető egy ilyen az RKS-re is?

Előzmény: koliz (431)
koliz Creative Commons License 2019.04.02 0 0 431

Ma az első fékcső tartó drót maradt a kezemben,  gyári első plexi pedig ismeretlen nálunk ... írtam megint a portugáloknak megpróbálom tőlük megvenni... 

koliz Creative Commons License 2019.04.02 0 0 430

Sztem meg a tavalyi készlete árulják ez biztos

Előzmény: I.Blasius (429)
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.01 0 0 429

"most már 503 ezer. "

 

Nem sok marketing érzékük van, ha nem képesek 4000-rel olcsóbban adni, hogy jobban mutasson a cetlin.:) Amúgy ezek szerint a csepeli kereskedőnek igaza volt decemberben, amikor azt mondta, hogy a '19 tavaszi szállítmány már drágább lesz. Bár legalább a regadó csökkentés miatt még mindig olcsóbb egy RKS, mint tavaly ősszel volt.

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (424)
I.Blasius Creative Commons License 2019.04.01 0 0 428

Megvolt a Zaharámon a gumicsere a Kékholdban. Valóban jó gumishely ez, profin, szépen szerelték le a kerekeket, alaposan össze is rakták, így a hely abszolút ajánlható. Jövő héten megyek a CB125-ösömmel is, remélem azt is ilyen szépen szét tudják kapni.

 

A felrakott Bridgestone Hoot B01 gumi is hatalmas előrelépés a Cordialhoz képest, még így "bejáratósan" is, szépen tapad, és valahogy puhábbnak tűnik. Kíváncsi leszek a héten, ha esik majd az eső, milyen lesz.

 

Egy info lepett meg: Azt mondták a srácok, hogy a Vespák gyárilag szerelt Sava (Mitas) gumija 3000 km után szálszakadt szokott lenni. Ennyire szar lenne a Sava-Mitas? Nagyon gondolkodtam abban is, de ezek szerint szerencse, hogy nem amellett döntöttem.

koliz Creative Commons License 2019.04.01 0 0 427

Az áremelésre visszatérve, az tisztán látszott Szentendrén, hogy kurvára mind1 veszel e valamit vagy nem, a kereskedőik tisztelet a kivételnek  ha tudtok ilyet osszátok itt meg, hát  k............ be, itt van tőlem egy köpésre Érden de ott visszafordultam az ajtóból a sok műanyag vackótt látva, mondjuk Keeway Storym a Speed el kezdődött Érden, akkor még volt neki motor is kirakva se az ember se a motor nem győzött meg, akkor vettem az YBR -t hát életem egyik legjobb motorja volt. na mind1 kicsitt pipa vagyok a fékcső miatt, mi a fasznak dolgozik ott ha ilyeneket nem néz meg, menjen kapálni azt talán nem bassza el.      

koliz Creative Commons License 2019.04.01 0 0 426

Hát még nem tudom de olyan 3 körül ahogy számoltam persze a km órám összevissza jár mint a bolond óra, 405 km tartok és emlékeim szerint bele ment 13,5 l benzin és villog már a tartalék, kérek időpontot az első szervizre, ma észrevettem hogy a kormányzár ami oldalt van mint régen a fékcsövet basztatja ,  meg is kérdem majd, hogy lett üzembe helyezve ? 

Előzmény: CsA (422)
koliz Creative Commons License 2019.04.01 0 0 425

Az igen, viszonteladóknál próbálkozz mert, nekem is megmondták nem tudnak engedni, a Csepelit nem ajánlom, konkrétan megymárinenn stílusban beszélt velem a faszfej, hogy rohadjon rá a boltja.

Előzmény: f3nyv3s3rd0 (424)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!