Keresés

Részletes keresés

kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11029

Ja márha tudnék szlovákul vagy ilyesmi nyelven ! Még azt is nehéz kibogarásznom mi a fene lehet az vagy hogy is néz ki a valóságban ! Meg melyik van nekem a 2-3 azonos de még sem azonos alkatrészből ! Biztos van olyan gép amihez van normális leírás de a Zetor az nem az a gép ! Ha megnézel egy régi kis polski gépkönyvet ,vagy a 120 skodáét pl abban le van írva magyarul mi merre hány méter ,milyen javítókészletek vannak hozzá ! Sajnos az én gépemhez ez sincs ! Nekem homályos ceruza rajzból kell eldöntenem melyik alkatrész is kéne és majd kapok valami hasonlót ami vagy beválik vagy nem !

Előzmény: triplaharom (11027)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11028

A lényeg az, hogy jó volna látni azt a vezérlést, hogy láthassuk mi is lóg ott.

Előzmény: kavicsos1964 (11026)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11027

Helytelenül.

Ha mögnézöl 1 gépkatalógust, ott  mindön a nevén van nevezve.

Az ék az ék formájú, a retesz pedig retesz formájú mindig !

Előzmény: kavicsos1964 (11026)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11026

Szerintem ezt a szót se hallottam kb 45 éve ! Itt az is ék !

Előzmény: triplaharom (11025)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11025

Mifelénk, az íves retesz.

Előzmény: kavicsos1964 (11023)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11024

Ha a boltban kérnél három reteszt szerintem néznének rád mit is akarsz ((::!! Lehet rglit adnának ((::!! Réges régen egységesíteni kellett volna már a fogalmakat mert nem használja senki sem az elvi megfogalmazásokat ! Ahogy a kilnert se ismei a fele lakosság de ha azt mondod pontozó már is tudják mi az . 

Előzmény: kavicsos1964 (11023)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11023

Én éknek hívom mindet egységesen . Oldalban semmit sem ékelsz el mert akkor hajítana a rajtalévő kerék ,ékszíjj tárcsa stb, tehát hába ékként viselkedik az is végtére is retesz lenne de a köznyelv éknek mondja a félkörívest is !

Előzmény: triplaharom (11019)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11022

Eddig mindig 2,5 volt most meg csak 60 fokoson 1,5 teljes gázon ,még épp zöld mezőben van . Lehet a rossz vezérlés így köszön vissza !!!! Valamit szétvert a főtengelyen az állandó porlasztási hiba .

Előzmény: triplaharom (11018)
Bmrenault Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11021

Traktorban csak a dutrát szereltem :D egy kicsit.

Előzmény: triplaharom (11019)
Bmrenault Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11020

Anno vettem egy l200 ast apró motorhibával.

Átugrott a  vezérlés.

A fötengely ék is mozgott ezáltal a tárcsa is.

 

https://www.youtube.com/shorts/e5PGFMWmmoE

https://www.youtube.com/shorts/iwf0UUBiWYg

https://www.youtube.com/shorts/eNqh4C3R19Q

 

Pont ezért volt apró eltérés és változott./ez volt a fő probléma./

Kapott új szelepeket mert görbe volt. 2 képes volt kitámasztani forgás miatt.

Ez szétszedéskor derül ki.

https://www.youtube.com/watch?v=h0jA9s9pDZU

Ha van kompreszorod visszafelé is befújhatsz.

Előzmény: kavicsos1964 (11016)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11019

Retesz lössz az inkább mint ék ...

Előzmény: Bmrenault (11015)
triplaharom Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11018

Én sose számolgattam még a fogak számát 1 motoron sem, De!

Mindegy is hogy a közlőkerék milyen fogszámú(lehet 101 vagy 11) mert csak az első és az utolsó számít.

A kerekekön lévő jelzés, csak segítség az összerakáshoz, anélkül is összerakható jól.

Ezöket a motorokat szimetrikus vezérlés jellemzi, tehát ha az 1. hengerben lévő dugattyú a fölső holtponton van, akkor van szelepváltás is fölötte. Vagy éppen robbanás !

Mivelhogy az előbbit látjuk a szelephimbáknál, célszerűbb azt választani. Ez nem változhat 5, 500, vagy 10 ezer fordulat után sem.

Főtengely csapágy erős kopását, először a csökkenő olajnyomás jelzi melegön. Kis pajszerrel alá emelsz a lendkeréknek(mintha kerékcsapágy lógását néznéd), ott már érződik a kottyanás ha baj van. Esetleg rakhatsz fölé mérőórát is, akkor láthatod a mértékét a lógásnak.

Előzmény: kavicsos1964 (11014)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11017

Amikor épp jó olyan szépen jár mint egy zongora ,úgy is indul pöccröff !

Előzmény: kavicsos1964 (11016)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11016

Igen minden fogaskerék ékkel van feltéve kivéve a közvetítő fogaskerék az csapágyakon fut ! A szelep szorulást el tudom képzelni ,mert hirtelen egyik pillanatról a másikra következik be a jelenség . Cseréljem ki a szelepeket meg a szelep vezetőt ? Vagy nézzek egy dörzsárat és küldjem bele hátha a beütésnél megvetemedett ,vagy épp a mérte nem teljesen jó ,esetleg tojás !

Előzmény: Bmrenault (11015)
Bmrenault Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11015

A fötengelyen ékeléssel van rögzitve a tárcsa/fogaskerék?

Ha s be veri lehet hogy nem viszi vissza a rugó/szorul a szelep.

A vezérmütengely is tud görbülni.

Előzmény: kavicsos1964 (11014)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11014

A Zetor motorja valamiért néha megkergül és hol az egyik hol amásik szelepemelőt meghajtja olyan S alakra ! A vezérművét verte szét a kókányolt adagoló meghajtás miatt . minden a jelzéseken van ,de van egy furcsa tünete ha elforgatod a főtengelyt akkor a jelzések csak 45 fordulat után után kb  találkozik megint ! Én úgy gondoltam a vezérlés az olyan dolog hogy ha az első henger robban akkor az ott mindig a jelzésre kerül . Vagy valamelyik fogaskereke nem hozzá való . A főtengelyen 22 fogas van ez hajtja az 51 fogast ami meghajt két 44-44 fogast ezek a vezérművön illetve az adagoló tengelyén vannak ! Ezt kiszámoltam ezer fordulatnál az 51 fogas fogaskerék 432 fordul a kétt 44-44 fogaskerék meg 502 . Én ebben látom a hibát ,pont 500,nak kéne legyen . Ez 3 hengeres motor 120 fokos főtengely ékeléssel 240 fokonként van a robbanás elosztva a 2 főtengely fordulatra . Fokoló tárcsát szerkeztettem és pontos volt a kipufogó szelep nyitása ,csak ezt lehet modellezni ez nyit az alsó holtpont előtt 36 kokkal ha jól emlékszem ,megtaláltam én is az egyik könyvemben ezeket az adatokat . Holnap megint szétszedem ,vagy inkább meg csinálom először a falsnicugg álványomat ha a motort le kell emelni akkor legyen mivel . Hogyan lehet megnézni ha a főtengely lóg fel le ,vagy annak sose lesz olyan mérvű lógása ,vagy csak akkor lesz ez látható ha a lendkerék is lekerül róla ?

Előzmény: Mnagy (11013)
Mnagy Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11013

Kopogó csörgő hang, ha beindul, de miért kérdezed?

Előzmény: kavicsos1964 (11011)
Mnagy Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11012

Nekem piacos volt, néhány köbméter vékony tüzifát összevágott, most a lányoméknél dolgozik néha. Fél év után is néhány nyomás a gumicumin, szivató, néhány rántás és már dolgozott is. Most is van egy bontatlan dobozában, már nem igazán van a picosoknál sem, mintha kifogyott volna.

Előzmény: kavicsos1964 (11010)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11011

Ha főtengelyes egy motor annak milyen tünetei vannak ?

Előzmény: Mnagy (11009)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11010

Az enyém ami pont így nézett ki az Auchanbol volt sose volt jó!

Előzmény: Mnagy (11009)
Mnagy Creative Commons License 2024.03.01 0 0 11009
Előzmény: kavicsos1964 (11001)
Bmrenault Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11008

Ha nem kell sok cuccra

https://www.youtube.com/watch?v=Rb1JuEODyDw

De van fent ezer féle.

Nagy léghozam kell hozzá.

Előzmény: kavicsos1964 (11007)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11007

Autó felniket kéne rozsdátlanítani ,mert már rondák ! Nem jelentős ahová kellene ,sokszor a láncfűrészek hengerét kéne valahogyan lefújkálni a ráragadt szutyoktól . Ilyesmi feladatok lennének .

Előzmény: Mnagy (11006)
Mnagy Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11006

Szerintem is kell egy ciklon, vagy, ha megelégszel kissebb dolgokkal oda elmegy. Mikor először megjelent akkor vettem, túl sokat nem hesználtam.

Előzmény: kavicsos1964 (11003)
Mnagy Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11005

Nem egy ipari darab, de használható.

Előzmény: triplaharom (11002)
botsinkai Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11004

Kompresszorod legyen hozzá. :-)

Autó köténylemez egy nap, a kompresszor ki se kapcsolt. :-)

Előzmény: kavicsos1964 (11003)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11003

A homokszórót nézegetem már egy ideje ! Nem is merem ezeket egyiket sem érnek-e valamit is !

Előzmény: triplaharom (11002)
triplaharom Creative Commons License 2024.02.29 0 0 11002

Mától van festékszóró pisztoly a Lidiben, használt már valaki ilyet ?

Az ára egészen jó, ezért gyanús neköm.

Előzmény: kavicsos1964 (11001)
kavicsos1964 Creative Commons License 2024.02.26 0 0 11001

Ez az a gép amit nem javaslok megvenni ,egy katasztrófa ! Az összes ilyen gép egy hulladék ! Én földhöz vágtam bármit tettem vele sose indult el ,pedig amit lehet azt elkövettem vele ! Ha sikerült elindítani attól már egy rántásra ment ha 20 rántottam rajta akkor is de mire átértem a szomszédba vele már 100 rántásra sem indult sehogyan sem okát nem találtam ,szar konstrukció szerintem . Bevágtam a kukába !

Előzmény: Mnagy (10999)
Bmrenault Creative Commons License 2024.02.26 0 0 11000

Swarcit már kivették..

Előzmény: Mnagy (10999)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!