A parkoló funkció azt jelenti, hogy a kamera a gyújtás levétele után készenlétbe vált és vagy gyorsulásra, vagy látott mozgásra élesedik és vagy felvételeket, vagy timelaps felvételeket készít, így van esély az olyan események rögzítésére is ami parkolás közben történik. Elég sokrétűen lehet beállítani, a felület angol a kamerán és az androidos app segítségével is, de nem nagyon kell komoly nyelvtudás az értelmezéséhez (már ha nem angolos lennél)
A szettben volt kábelköteg elvileg, a parkoló funkciók alatt mit értesz? Parkoló kamera van az autóban gyárilag, igaz csak hátul. elől még radar sincs, rendelni sem lehetett, hülye amerikaiak :D Szerelővel csináltatom, műszaki analfabéta vagyok, csak bontani tudok, de azt nagyon :D
Használd egészséggel! (remélem a bekötéséhez kábelköteget is rendeltél, amennyiben nem azt pótold, mert parkoló funkciók csak azzal lesznek! Ezen be lehet állítani 11,8 és 12,4V között 0,2V-os ugrásokban, hogy mikor kapcsolja le a kamerát, így megóvja az akkudat! Másik előnye, hogy ezzel nagyon kulturáltan lehet telepíteni a kamerát, megmarad a szivargyújtó, nem lesz extra vezeték sehol sem, stb... Szükséged lehet még biztosíték csapolóra méret szerint, de ezt szinte bárhol beszerezheted. (már ha te akarod telepíteni, ha szerelővel csináltatod akkor neki vélhetően lesz ilyen, vagy hasonló célú cucca)
Na nézegettem még, és a mostani meglátásom, hogy a hideget nem bírja a kamera. Nekem kint áll az autóm, ma reggel -9 fok volt, és megint elvesztette a beállított dátumot, pedig azt gondolom nem a kártyán tárolja, és folyamatosan újra indulgatott. Ahogy melegedett az idő, akkor elindult normálisan. Ti leveszitek a kamerát hidegben? Nekem ez a második kamerám, mindig is kint állt a kocsim, még nagyobb hidegben is, és eddig nem volt ilyen gondom. Ha nincs benne memória kártya, akkor is csinálta már ezt.
adott egy MIO 733 ami egyszercsak resetelte magát és utána fejjel lefelé van a kijelző nem találtam erre vonatkozó beállítást ilyenkor mi van? köszönöm
Szép új világ. Ne menj sehova, mert ha a vezetésre alkalmatlan beléd hajt abból is csak neked lesz kellemetlenséged. Egyre több a fura viselkedésű ember. 2021 óta...
Feleségem autójában ilyen van, magasan leköröz sok neves gyártót. Első-hátsó 40eFt körül van. Egyszerű mobil app, hibátlan videó. Tavaly spórolt nekünk 100eFt-ot amikor bele Tolattak.
Most vettem Viofo A129 Plus kamerát. Fontos, hogy ebben nem akku van, mint a legtöbben, hanem kondenzátor, így pont az egyik legproblémásabb hibaforrást rögtön kihagyták belőle.
Képminősége is tényleg jó. Van róla rengeteg tesztvideó, érdemes megnézegetni. Meglepő (vagy nem is), de rengeteg tesztfelvétel alapján jobb képet ad a plus, mint a 4K.
Sajnos a keret korlátozott, de azért jó lenne valami jót venni.
Jött mögöttem egy rendőr, aki azt mondta, átmentem a piroson.Én tudom, hogy nem, de egy kamera ezt simán megoldotta volna, ezért döntöttem így, hogy veszek....
Szia, első-hátsó kamerában vannak sokkal jobbak, pl. Viofo A129 Pro Duo. Annak nagyon jó képe van például, és jó szolgáltatásai, megbízható is.
A VIOFO autós kamera gyártó, a Pioneer, Kendwood ebben az esetben csak címkézi a kamerákat, kétségtelenül jó hifiket gyártanak, de nem autós kamerákat, ezek nem a saját termékeik, nem saját tervezés.
Most már a 900X plus széria fut, ha pár éve próbáltad, azóta ez a harmadik generáció. Full extrás, ha van lte modul már fedélzeti wifi hotspotként is működhet.
Ha Gergőékre gondolsz akkor valóban jófejek. Másik fő profiljukban és is sokat vettem. :D
Én próbáltam a 750 és a 900-at is, de nem láttam számottevő különbséget köztük. Sőt a 750 jobb képet produkált nappal. Filter már utána jött ki, gondolom az javít a dolgokon... A felvétel minőségénél próbáld ki, hogy nem extrém hanem sport módban van ugyan azon a felbontáson. Kb 8óra felvételt nyerek vele.
Közben a DR900X-2CH Plus -t választottam.... 32 GB -os kártyával forgalmazzák, de rendeltem hozzá 256 GB-osat.
Az első napi tapasztalatom jó, nagyon jó. Bízom benne, hogy az árához mérten valóban hosszú távon hasznos társ lesz a mindennapokban jóban-rosszban :)
...és az is kiderült, hogy ismerem a termék gyártói képviselőjét-forgalmazóját. A személye biztosíték arra (nem csak részemre, bárkinek), hogy ha bármi okból probléma lenne, akkor nem a kifogásokat fogják keresni..
Vettem a kamera elé egy CPL filtert...az esetleges nappali tükröződések csökkentésére...
Nos ez nekem nem jött be, mert a szélvédőn belől egy átlátszó UV szűrő fólia van.... a kamerán a szélvédőn a szivárvány egy-egy részlete jelenik meg...szűrő nélkül ebben a felállásban jobb-hibátlan
Jelenleg egy 70MAI A800 első - hátsó kombót használok, de belefutottam egy problémába, így tanulva az esetből szükségem lenne egy belső teret figyelő kamerára is. Lehetőleg szélvédőre tenném (elsőre), de hátrafordított lencsével (hogy azt is lássam, hogy működik) figyelné a belső teret.
Sem gps, sem sebességmérő, semmi ilyen extra nem kell bele, csak értékelhető képe legyen. Szivargyújtóról menne.
Nekem ugyan ilyen körülmények és féltelek mellett megy a BlackVue dr750s-2ch. 128gb kártyával fhd/fhd extreme felbontásban 7óra 256gb kártyával duplája. 0-24 megy évek óta.
Szia. Ilyesmi tud mindent, jó az appja is gépen, telefonon is, és még felhőből is nézheted a fájlokat, nem kell kivenned az sd kártyát, ha látja a kamera a wifi hálózatot, akkor csak belépsz, mint egy gmail fiókba otthon a windowsos gépedről.