Előző tulaj 95-össel használta, én már 100-ast tettem bele és szervizbe is azt mondták amit írtál, hogy emelt alapjarattal indítsam ha kicsit többet áll. Se igy se úgy nem indul ha olyanja van, gyertyát kivettem szikra van üzemanyagot kap full benzin szaga van mikor próbálom indítani.
Sziasztok! Vettem 1 használt 545 láncfűrészt, első tulajos 2016 os gyártású. Kevés használat után azt tapasztaltam, hogy nincs alapjarat, mindig lefullad, és nehezen indult ha már bemelegedett. Bevittem márka szervizbe azt mondták el volt állítodva a karburátor, alapjárati probléma megszűnt, viszont jött egy új gond most már melegen leállítás után vagy indul vagy nem. Tapasztalat valakinél?
Jól nézz ki a henger dugó ennyi pénzért megérte. Gyári dugó is kb ennyibe kerül mint ez a szett. Az a hamisítvány ma már ami nem KÍnai :) Várom hogy meg legyen nekem is fordulatszám mérő. Amit úgy rendeltettem. mindig várom hogy szóljon a srác aki rendelte hogy megjött
Öcsémnél kipróbáltam egy napsütéses délutánon a kínai hengeres 560XP-t.
A kínai feliraton kéretik nem röhögni, 4 db 560XP-m van, így gyorsan, egyszerűen tudom melyik a kínai hengeres. :)
A gép "butik" gépnek lett véve, ha kell alkatrész, ott legyen. Aztán szépen lassan csak gép lett abból is, most éppen tesztelős gép lett.
Kínai henger tesztelős. :)
Az előzményben leírtam tapasztalatom, képekkel illusztráltam, majd a minimális módosításokat is közzé tettem.
Negatív:
-Nem tudom miért, de - fülre- magasabb az alapjárata, mint a többinek. Fogok mérni is, még nem mértem. Lehet csak érzéki csalódás a nyitott kipu miatt, ezt jobban nyitottam, mint a másikat
- Ha minimálisan is, de a többihez képest picit torpan gázadásra. Ez tényleg minimális, akinek van 560XP-je és a kezébe adnám, lehet észre se venné.
- A vékonyabb ( ebbe 0,2 mm, a többibe 0,3 mm a gyári 0,5 mm helyett) talptömítés ellenére is kb 0,5 barral kisebb a kompresszió
Ennyit vettem észre eddig 2 tanknyi vágás után. Erőben szerintem ott van. Nem merek nyilatkozni, hogy gyengébb lenne, mert érzésre nem. A videó majd megmutatja, szeretnék.
A szokásos Elfmoto2Tech 1:40 mellett járatva. Az első tanknál vágások közt hagytam pötyögni ( hülni), de volt szándékos megállítás-lehülés is.
A második tanknál már csak megállítások voltak.
Jól indul, szép hangja van, jó erőben van. Eddig jó.
550xp mark 2et nyúztam ma akác fákat kellet a kiskert mellet kidöntenem tő vastaságuk oly 20-25cm között volt. Vitte mint a vajat :) 45ös lap 72 szemes 1,3 vágó szerkezet 325ös". Elég gyors vágásteljesítménybe vele. viszont az 72szemes 1,5ös 325" úgy érzem mintha sok lenne neki.
Ngk gyertyát kapott. A gèp olyat produkált hogy szivatóra pöffent visszatoltam beindul egy darabig jár és leáll. Gázadásra azonnal leáll. Kitakarítottam a karbit kapott új membranokat ugyan ez. Új karbival rendben.
Gyújtásmodul még ok, előfordulhat - remélem gyertyát is normálisat tettél bele- de a karbi? Mi baja lett a karbinak? Mi romlik el abba? Tűszelep nagyon ritkán, esetleg egy membrán csere, ha sokat állt.
Nem katalizátoros. Motorikusan (kopogjam le) nincs is vele gond. Olyan kompresszió van benne, amire még a 056 után kézbe véve is csettint az ember. Viszont a műanyagságával nem vagyok kibékülve. A láncfék már xar és nem is lehet javítani csak cserélni, mert valami műanyag biszbasz letört benne. Lehet venni másikat potom tizenötért. Merthát az Oleo név mégsem Strauss, kérjük hát meg az árát. Megharagít kimegyek az ózdi piacra, viszem az egész láncdeknit és veszek ugyanolyat max más színben, de 2-3 ezerért. Az olajzása meg digitális. Igen vagy nem. Ha olajoz, akkor folyik is, ha visszább veszem, akkor nem folyik, de nem is olajoz. Három év alatt nem bírtam megtalálni az arany középutat. Tudom, mikor elteszem akkor le kéne állítani. Próbáltam és kukáztam is egy láncot miatta. Elfelejtettem visszaállítani az olajzást. Ezt egyik Stihlem se csinálja. Pedig a 056-on lehet állítani az olajzást, éppen csak működik és jól. A kicsin nem lehet állítani, de nem is kell, mert úgy jó, ahogy van. A láncfeszesség állító is mi más lenne, mint műanyag. Az nem nagy pénz, vettem is másikat. Ebből gondolom, hogy az már nem fog tönkremenni. Hát ilyen apróságok végül is, de bosszantóak és látszik belőle, hogy nyomába sem ér egy akármilyen szintén műanyag (pl ms 170) Stihlnek vagy Husqvarnának. Pedig egyébként dolgozni szeretek vele, mert könnyű, jól lehet vele manőverezni és legfőképpen nagyon jól vág. Igaz 100-as benzin, ELF 2t Moto Race + Spuri. Aztán majd meglátjuk meddig bírja.