Miből gondoltad, hogy délutános? 14.30-kor még sokszor van délelőttös is. Nem egy olyan forgalmi van amikor a délutános du 3-kor, vagy du 4 után kezd. :) Nincs még egyen ruhájuk, semmi féle leírásba nem szerepelt nekik, hogy mit vegyenek fel. Akkor meg mi a baj? :)
Ma tudtad volna nyugisabb környezetben fotózni, volt a 276E-n 1-2 db Hybrid.
Bár a túlzsúfoltság, ahogy IAttila is mondja a 20E-30-as vonalcsoportra is igaz, feltéve ha nem konkrétan a Káposztásmegyeri részre gondolsz. (Rendelőintézettől illetve ÚPK-tól kifelé eső rész)
A Gigaoffra a válasz pedig, diffis, legalábbis a 300-as biztosan. De ha ugyanaz/vagy hasonló hang jelentkezik az U-934-nél, akkor az is az. (mély, kerregő és/vagy búgó hang)
FélOFF Semmi, csak fotózni szeretném errefelé. És nyugisabb környezetben érdekesebb, hisz jobban lehet a járműre figyelni. Nagy tömegben elvész a "varázs", márpedig csak túlzsúfolt vonalakra osztották be szegény hidrideket.
GigaOFF
Amúgy FKU-934-nek mitől van hiperhajtómű/űrhajó hangja ? Ugyanez elmondható a 300 psz. troliról.
Gondolom, olvassák - hivatalból is - e topikot. Kérem, világosítsák fel az MYK-386 ma délutános (14:30) járművezetőjét az alapvető, egyenruhás közszolgálatban minimális viselkedési normákról, mielőtt még a BKK ezért (is) kiróna néminemű kötbért.
Az Önök munkavállalója Magyarország Fővárosának közösségi közlekedését szolgálja, nem pedig egy falusi italboltban kocsmáros.
Köszönettel:
HB
a BKK utasa, járműfényképész és webmester
Milyen a magyar üzemeltetési kultúra? Nekem ne mutasd be, én látom naponta. Igaz nem busznál, hanem máshol. Nem tudunk változtatni a szocializmusban berögződött szabályokon, nem tudunk semmilyen modern berendezést, járművet megfelelően (értsd a gyártó által előírt módon) üzemeltetni. Üzemeltetjük nyögvenyelősen, döcögve. Két oka van: nincs megfelelő mennyiségű anyagi forrás, és a vezetői szint nem cserélődött ki. Első itt soha nem is fog rendelkezésre állni (a magánszektorban sem....) a másodikra 10-15 évet kell várni. --------------------------------- Nem a busszal van bajom. Hanem azzal, akik rajta ülnek és ülhetnek. Nagyon sok kivétel van, pl. éppen tegnap rosszul lett egy srác az 5-sön és a járművezető előtt megemelem kalapom. Emberi módon, kulturáltan viselkedett, annak ellenére, hogy a srác némi kábítószer hatása alatt állt. Van, aki ilyenkor inkább nem mondom mit csinál..... Viszont van, aki "volánosra" veszi az indulást. 3-4 perc késéssel indul, mert nem számít neki, telefonál végig, beszélget, kommentálja az utasokat és a többi közlekedőt, 40 centire áll be a megállóhoz stb. Ami a többi szolgáltatónál nem jellemző ekkora arányban! Remélem itt sem lesz. --------------------------------- Azt nem egészen értem, hogy nem sikerült a buszokra DRL-t szerelni......
Az komoly, mert eddig amikor odapillantottam mindegyik buszon világított. Mondjuk valószínűsíthető, hogy ez a busz nem a magyar üzemeltetőknek való. Ráadásul ez az üzemeltető remélem egy tanulság lesz a megrendelő számára és levonja a megfelelő konzekvenciákat. Azokat a konzekvenciákat, amiket az utasok naponta levonnak, akik ezen cég buszára szállnak fel.....
A diesel csak a Hybrid aksikat tölti, arról meg a segédüzem mint a trolibusznál.
Amikor a hibrid aksi lemerül, akkor a diesel motor bekapcsol és elkezdi tölteni, nagyon kis töltöttség esetén meg emeli is a diesel fordulatát kb 1000-re és úgy feltölti az elégséges szintig kb 2 perc alatt.
Én inkább alváznak nevezném a B5L-t, a konkrét típus pedig (az angolszász terminológiával ellentétben) legyen inkább az, amit rákarosszálnak. Hiszen felépítmény nélkül az alváz csak egy alváz ;)
Londonban több száz ilyen Volvo B5L működik megbízhatóan emeletes karosszériával, a B5L típus 2008 óta létezik, 2010-ben kezdődött a sorozatgyártása, az első nagyobb flottát pedig az Arriva vette 2012-ben (259 darabbal). Azóta folyamatosan emelkedik a számuk, úgy tűnik, hogy nem csak környezetvédelmi, hanem üzleti siker is.