ezeket ertem, de a level jegyen csak kezi van es tudom, hogy nem fizettem erte
csak az iberia oldalan lehet csomagot hozzaadni, ott nem a level csomag ara van, hanem 75EUR, ami pont a level 23-32 kg-os ara
mintha az iberia szerint lenne feladando csomagom
ide is level geppel jottem, egesz jo volt
Bar nem nekem szol(t) a kerdes, de a beszallokartya alapjan feladhatsz 1db csomagot, azt is feltuntettek, hogy 23kg a maximum tomege, es a szelessege+magassaga+hosszusaga nem lehet 158cm-nel tobb. Ezen kivul az is ott van, hogy bar IB2626, de Operated by Level, tehat Level gep fogja repulni.
Ha First konfirmot kuldtek, akkor pattogj naluk, hogy nadekeremszepen. Nem tudom a legitarsasag mutatott-e armikor elso osztalyt (gondolom nem), azzal lehetne segiteni az ugyon.
Érdekes, én múlt héten utaztam velük sima economyn és elégedett voltam a kajával: 2 melegétel plusz szendvics/crosissant, inni meg csak vizet, naracslevet meg kávét kértem, szóval nem tudom milyen a kínálat, nekem megfelelt.
A China Eastern/Shanghai Airlines-al vigyázzatok - csábító tud lenni a pesti indulás, sokszor lehet belefutni jó áraikba világszerte, de a kiszolgálás pocsék.
Legutóbb premium economyn mentem (First helyett, de az valszeg a GotoGate hibája - ez egy másik story), a vas jó (mind a gép, 787, mind pedig a szék kényelmes, jobb, mint az AF, még a lábtartó sincs útban), de a kiszolgálás kritikán aluli.
Ital választék erősen korlátos, gyakorlatilag ha sima vizen kivül (mert bubis az nincs!) szeretnél inni mást, akkor vigyél.
A vacsorához szánt zsemlét (és a reggelihez szánt croissant) sikerül kb. negyed órával az étel után megtalálni és kihozni.
A vacsora pocsék volt, a reggeli egyébként rendben volt, még a tojás is, pedig az ritkán jó gépen.
Tavaly businessen az indulás után egy órával már nem volt pezsgő...
Uff... leírtam... :D
Egyébként BUD-HKG 900usd körül volt premium econ. (egyébként P osztály - kíváncsi leszek, hogy a delta/klm/af hogy könyveli, mert ők még first-nek látják... ;) )
Nem hasonlitottam ossze, igazabol csak arra reagaltam, hogy a legtobb kartyahoz jaro 2 millio ft-os keret tenyleg semmire nem eleg. A 40 millios sem mindenre, de azert megis joval tobbre.
"A kiutazástól számított 30 napon túli kint tartózkodás esetén a 31. naptól nem áll a biztosító fedezetben."
+ ez a bejelentesi kotelezettseg eleg neccesnek tunik, mert ugye mi van, ha mar egy hete mondjuk korhazban vagy, amikor vegre tudsz telefonlani, es a kedves biztosito ugy dont, hogy az a koltseg, amit addig rad koltottek nem indokolt... + az USA-ban pl nem nagy muveszet egy 100k dollaros szamlat osszehozni csak egy mentos-surgossegis vizittel, amiben egy, max ket vizsgalat van. Az baromira nincs messze a 40m huf-os hatartol, ha valami komoly kell, akkor lazan nem teritik egy jelentos reszet.
amit linkeltem, az 12 hónapra 9990 ft és az egész világra érvényes. lehet, van még ennél is kedvezőbb, de ez nekünk bevált, és minden évben automatikusan meghosszabbitják. évente kb 12 út, de jövőre még többet tervezünk :-)
Szerintem erdemesebb korbesoppolni interneten szamtlan kulfoldi biztositas is elerheto. A jobbak limit nelkuli eu koltsegtritest biztositanak, raadasul nem utolag teritve, hanem menet kozben fizetve a kiadasokat. Lehet extrazni is extremsportokra, stb. Regebben nem is volt tul draga, 2-3€/nap. Nyilvan a hebe-hoba utazgatashoz nem nagyon eri meg, de ha valaki honapokat van kulfoldon, akkor nagyon is jol johet.
Az igazan durva biztositasok ugy neznek ki, hogy ha pl termeszeti katasztrofa kozepen talalaod magad leserulve, akkor egy dedikalt csapat (orvosok + egyebek, ami eppen kell, muholdkepes szakertotol kezdve hegyimenton at kommandosig bezarolag akarmi) odamegy, megkeres, es kihoz. Nyilvan nem ket filler, de lassuk be, ilyet leginkabb valai akciofilmen kepzelnenek el.