Jobb első ajtómat bezárja a központi zár, de nyitni már nem akarja. Valami ötlet? Esetleg alkatrész beszerzési forrás, ha cserélni kell? 2013-as Allure. Előre is köszi!
Nekem GT van, ettől kétévvel idősebb 200eKm-el hibátlan. Mondjuk ezzel a színnel meg fogsz küzdeni :) mosás után 10percel már minden porszem látszik rajta...
Használt autó vásárlás előtt állva szóba jött a Peugeot 508 is mint lehetséges típus. Ezzel kapcsolatban kérném ki a véleményeteket.
Nézve a használt autó hirdetéseket 2.5-2.7 millió között jó pár ajánlat van. Ezekből az autókból mennyire vállalhatók az ilyen árkategóriában lévő autók?
A használtautó.hu-n ebben az árkategóriában ez a hirdetés volt a legmeggyőzőbb. Az ügyfélkapus dokumentumok szerint rendben van. Viszont így mint kívülálló nem tudom ennyi futott km-el (bár még mindig meggyőzőbb mint egy 8 évesnél a 130 000km) mennyire jó vagy rossz döntés ez? Így az elején talán jobb felmérni az adott típus jellemzőit ezért is írok most ide.
Sziasztok! Van egy Peugeot 508,2011 évjáratú autóm.Egy kis segítségre lenne szükségem.Két kérdés. Ha mínuszok vannak,a reggeli indítás után a motor egyenetlenül jár,míg be nem melegszik,ha + fokok vannak,gyönyörűen indul és ketyeg a motor. Mi lehet ennek az oka? Megfagy valami (csak prémium gázolajat rakok bele,otthon és külföldön is)? A másik kérdés,az irányjelző kar végén a gomb mit működtet,vagy milyen funkciója van?
Persze nem mindegyik 2014/15-ös de ha az eredete valóban visszakövethető, szerintem egy telefont első körben megér.
A személyes véleményem pedig az, hogy egy garázsban álló autón viszonylag kevés dolog megy tönkre. Az utakon jobban avul. Itt az eltérő évjáratokra gondolok és km függő hibákra és költségekre.
A 99.000 km-es autókat meg kerüld el messze. :-))))) És Pestet is.......meg Szfvárt
Az elsőhöz volt a legnagyobb reményem (Magyar 99000 km 3.280.000.- idézem a hirdetőt: "szemetgyönyörködtető állapotban") ami rendben is volt addig a pillanatig, hogy kinyitottam a motorháztetőt. A kocsi motortere olyan volt mintha bomba robbant volna, lógtak a szigetelések, minden burkolat hiányzott. Érdemes lett volna lefotózni. Hányinger volt az egész Az Én 13 éves SX4-nem sokkal különb pedig sosem mostam a motorteret. Na motortér becsuk és távozás. Ja és Allure-nek volt hirdetve de szerintem baromira nem az volt de tök mindegy.
Következőtől már előre féltem, (Francia import, mint utólag kiderült Allure 99000km 3.250.000.-) Ez tök jó volt minden szempontból és ráadásul autómata. Voltak rajta apró sérülések, a felnik is jól szét voltak cseszve, de ezekkel a dolgokkal együtt tudtam volna élni így tovább álltunk abban a tudatban, hogy ez egy számunkra teljesen jó vétel lenne.
A 3. lehetett volna talán a legjobb (Magyar Active 117000km 3.799.999.-) bár ez árban is több volt mint a többi csak basztak hozzánk szólni így ott is hagytuk a helyet, hogy akkor megyünk eszünk valamit és közben kitaláljuk mi legyen.
Mivel a 2. kocsi teljesen jó lett VOLNA és lehet sokan meg is vették volna, de mivel nekem van egy Peugeot szervízes ismerősöm így felhívtam, hogy esetleg Francia autónak utána tud e nézni. Közölte persze csak adjak egy alvázszámot. Persze a hirdetésben nem volt alvázszám így kerekedőt felhívtam ismerősnek bediktáltam és jött a rossz hír. Elég hülye rendszere van a Peugeotnak így csak garanciális javításokat látott és az egyik ilyen javításnál 2018-ban már 140000 km volt az autóban. Ügyfélkapun ránéztem az autóra mivel már Magyar rendszám rajta volt és amikor az országba érkezett érdekes módon már csak a fele volt meg a 140000 km-nek.
A mai napot jól elbaxtam meg még vagy 250 km-t a nagy semmire. Esetleg ha valakinek van egy jó tippje, hogy hol nézzem meg, akkor azt szívesen fogadom.
mobile.de! Keress olyan autót, ami ilyen évjárat, km állás és 7.500 € alatt van. Mert az itthoni eladási ár csak akkor áll meg annyiban, mint amit néztél. Ez az autó 4 és fél éve kb 11.000.000 Ft volt. Nem hinném, hogy valaki negyed, ötöd áron árulná akárhol a világban. Gondolom a szervizkönyv, előélete valahol elkallódott.......
Még a vezetett szervizkönyveseknek hirdetett autók is olyanok, hogy vezették ugyan Pl. 100.000-ig, de az épp 3 éve volt. Most pedig valamiért 120.000 van csak benne hat évesen. És azóta csodával határos módon, nincsenek bejegyzések a szervizfüzetben. Biztos mindig otthon felejtette...
Csak nekem havonta 3-5 olyan autót kell megnéznem, aminél akár 200.000 km-t is visszatekertek. Gondolkodás nélkül!!!
Vannak ugyan csodák, de ritkán történnek meg.
Ettől persze még lehet olyan autó ami 1 gurigával a piaci ár alatt van, csak nagyon meg kell vizslatni, hogy ennek mi az oka.
Én azt szoktam javasolni ilyen esetben, hogy mindenki gondolja át, hogy hasonló esetben az újonnan vásárolt autóját Ő oda adná-e ennyiért. Mert mindenki azt hiszi, hogy Ő a kiválasztott, a szerencse fia és csak neki, csak most, csak ennyiért.
Pár hónappal ez elott vettem egy 2013 evj. 508 hybrid PUG-ot.viszont ugy nez ki hogy generator hibas :( tudna valaki segiteni egy nem lehuzos szervizt keresnek aki rápillantana esetleg orvosolna a problémat?!
Köszönöm válaszaitokat. a piros fagyállót nem írtam, de volt benne az is közel 5000 km-en. Az biztos, hogy kifelé folyás, szivárgás nincs. A mai napon átmosattam a rendszert, kapott új termosztátot új fűtőtestet, új kupakot a kiegyenlítőtartályra(gyárit). Pár nap múlva jelentkezem az eredménnyel.
Érdekes jelenség, az biztos. Amit a hosszú útról írtál és a városról, az arra enged következtetni, hogy a motor hőmérsékletével kell, hogy kapcsolatban legyen. Ha van repedés a hengerfejen, akkor az égéstérbe jut a víz, ha egyéb látható jele nincs. (Folyás, motorolaj szint emelkedés.) Ha a repedés a hőtágulás miatt kisebb lesz, úgy elképzelhető, hogy kevesebb víz tud eltűnni az égéstér felé. Hideg motornál városi közlekedésnél lehet magasabb a fogyás. A víz csak egyféleképpen tud eltűnni "nyom nélkül". HENGERFEJ tömítetlenség. Vagyis: Hengerfej le és nyomáspróba. De mindenképpen alaposan át kell nézni minden csatlakozást, vízpumpát, stb, mielőtt a hengerfejhez nyúlunk. A színes folyadék nagyon jó ötlet!!!!
Ha hűtőfolyadék lehűl, nem maradhat nyomás a rendszerben. Nem néha, hanem soha. Ezt nem értem, hogy hogy, vagy miből gondolod...
A víznek pedig valahová el kell távozzon. Nekem volt sokáig szivárgó vizes autóm, tapasztalatom a következő. Ha defektes a víztér, cső, hűtő stb. akkor nincs nyomás a rendszerben, ha lecsavarod a kiegyenlítő tartály kupákját akkor ezt észre lehet venni. Ha van nyomás és nem defektes a rendszer akkor viszont vagy a kupakon keresztül (túlnyomás) miatt távozik, de ennek nyoma kellene legyen, a túlynomás oka, hogy valahol kifúj a henger (szelep, hengerfej repedés) és forralja egy pici ponton a vizet, amit a hőfokon nem látsz de buborékok keletkeznek ami miatt nő a nyomás és először mindig a leggyengébb pontok mennek tönkre, fűtés vízcsap, régi hűtő, csövek stb, majd amikor már minden bírja a nyomást akkor jön ki a kupakon (nálam ez lehett, nem derült ki). Ha az eltávozó víznek nincs nyoma sehol, érdemes Bárdis rózsaszín fagyállót bele önteni mert az baromira megvan színezve és tuti látni a nyomát ha megszárad, utána vörös marad. Ha sem a motorolajban nincs a víz se a motorba égéstérbe kerülve a kippufogón gőz-víz formájában nem távozik, akkor te is abban a cipőben jársz mint én, senki nem tudta megmondani, az autóval egyébként minden rendben volt, motorikusan, menetteljesítményileg is.
Új vagyok itt a fórumon. Nekem egy 2011. 06. havi 508 SW-m van, 103 kW-os motorral. 2015 júliusban vásároltam, 145000 km-rel, most 267000 van benne. olyan problémám van, hogy a hűtőrendszerből eltűnik a fagyálló. Vásárlás után is volt probléma, kb. 5000km-en elfogyott 2 dl, nem foglalkoztam vele, jártam az autóval. Fél éve kezdődött jelentős fagyálló fogyasztás, most már kb 100 km/0.5l. Kifelé folyásnyom nincs, a motor rendesen működik, kb. 84-85 fokra beáll a mutató, olajhőmérő is hasonló hőfokot mutat. A hűtőrendszerben van nyomás, ha kihűl,akkor csak néha marad nyomás benne. Nincs túlfogyasztás (5-5.5l), fűtés van, erő van az autóban. Azt szeretném kérdezni valaki találkozott-e ilyen problémával. A szervízben tanácstalanok, nem találkoztak még ilyen hibával.Azt mondták vegyük le a hengerfejet, és meglátjuk.... Hétvégén Ausztriában jártam vele (kb. 330 km), nem fogyott fagyálló, utána a városban autóztam vele, 50 km-en elfogyott fél liter. Ha valakinek van jó ötlete szívesen fogadom, mert kifogytam az ötletekből. Segítségeteket előre is köszönöm!
Barátomnak keresek 508-s facelift-es 2016. évi kocsijához komplett első lökhárítót /szenzoros, ablakmosós/ díszráccsal együtt, valamint kormánylégzsákot és övfeszítőt.
Megzavarodott a külső hőmèrsèklet jelző rendszer. -3 fokban +20-at mutat. Az lenne a kèrdèsem, hogy valakinek volt màr hasonlò gondja? Szoftveres vagy mechanikus lehet a problèma oka? 2012-es sw Gt. Minden vàlaszt, köszönök!
Sziasztok. Nemrég vettem egy 2013-as, 103 kw-os, 2.0 508 SW-t. Lenne egy-két kérdésem.
Az egyik, hogy van-e előnye, ha a fejegység firmware-ét frissítem (jelenleg, ha jól emlékszem, 2.7-en van, navigációs fejegység).
A másik, hogy a szervizfüzet (még) nem ért el hozzám. Tudna valaki segíteni abban, hogy a kötelező intervallumok mikor vannak (nagyszervizek, és mit kell cserélni, nem az olaj- és szűrőcserére gondolok).