Elég érdekes stílusa volt szerintem. Nekem többnyire jó eszmecseréim voltak vele. Sokmindenben egyet is értettünk. A Survivorben pl szinte mindig ugyanazokkal a szereplőkkel szimpatizáltunk. Aztán a 2021-es X-Faktor széria kapcsán volt egy elég erős véleménykülönbségünk, ami miatt elég markánsan nekem esett. Konkrétan véleményterroristának nevezett. Nem is nagyon tudtam mire vélni, mert korábbi években ilyesmi sosem volt.
Azt nem tudom mi lett vele, de feltűnt a hirtelen eltűnése. Nekem azért őszintén szólva hiányoztak a véleménynyilvánításai az utolsó Faktor, meg az idei Survivor szériáról is.
Shuvoh kb. 20 éve fórumozik különféle helyeken. Nem csodálom, hogy felcseszi az agyát azon, ami az F1-ben történik, ill. a Pérezt érintő megjegyzéseinek jó része is valíd. Oké, van, hogy túltolja, de legalább karizmatikusan és önazonosan teszi. Nekem például tifosi is menő arc. Következetes, mint a kisökör. :)
Paulinát dalszerzői minőségében el tudom még ismerni, de a klipjei, fellépései kb. olyan hatást váltanak ki belőlem, mint a legendás Lost 23-as számú terme.
Én is belehallgattam, borzalmas. Az énekhang, a dallamvezetés, a dalszöveg... és nem lehet itt semmit mondani róla, mert az egyház neked esik. Amúgy meg nem tudom milyen csillaga ragyog fényesen, általános YT viszonylatban nincs különösebben komoly nézettsége, és a topikon kívül semmit nem is lehet hallani róla. Azzal, hogy az egyház így reagál, még jobban megutáltatja.
Az, hogy a sweetet nyomokban sem tartalmazó bitter eltisztulása innen valóban az egyik, ha nem a legjobb dolog volt, ami történhetett a fórummal, most, hogy mondod.
Paulináról pedig annyit, hogy egyetértek azzal, hogy az egyik legjobb dolog, ami történhetett a HP-vel, majkával és a többi idiótával fertőzött magyar popzenével, hogy ő feltűnt és szerencsére azóta is fényesen ragyog a csillaga. Ha másra nem, erre az X jó volt.
Én se szeretem. Megpróbáltam meghallgatni a két felvételt, amit feltettél, de annyira nem tetszett, hogy pár másodperc után feladtam. Ezzel együtt elfogadom, hogy van, akinek tetszik, még jegyet is vesz rá, csak ne legyen kötelező.
Azért hozom ide, mert az abban a topikban mutatott munkásságod mutatja legjobban, hogy kurva nagy baj van a fejedben. Érdemi hozzászólást tőled sem láttunk ott sem és itt is egyre kevesebbet. Tényleg jobb lenne ha szüneteltetnéd a fórumozást úgy örökre mert egyre jobban égeted magad. Régen nem ilyen voltál. Bitter is tudta hol kell abbahagyni, miután mindenki szembe jött vele az autópályán.
Csak hárommal, ne aggódjál. De mégis mit vársz? Normálisan beszélgetünk Peterrel, erre te ideböfögsz személyeskedve valamit, mert már megint bánccsák szegín' Perezt az F1-es topikban és itt akarod levezetni a frusztrációdat. Ráadásul nem először.
Nyugodtan követhetnéd bitterfosszimfoni példáját, sokkal nyugodtabb lett a fórum, mióta elhúzta a csíkot.
Tegnap voltam a koncertjén az A38 hajón. Igazi energiabomba, simán elvitte a hátán a bulit. Jók az új dalok, az áthangszerelt régiek is. Tavasszal érkezik az első album, beharangozta a lemezbemutató koncertjét is. Remélem azon is ott tudok lenni :)
A modern X-Faktorokból (2016 és azutáni éra) tényleg ő a legjobb dolog ami történhetett a magyar zeneiparban.
Kiss Kevin volt az előzenekar gitárral és egy gitárossal. Ő is korrekt volt, de megkedvelni nem fogom továbbra se. A romás hajlítgatások zavaróak voltak. Nagyjából két dallal tudott igazi sikert aratni a közönségnél (Csinibaba, Isztambul). A Csinibabát kétszer is előadta. A dalszövegei kapcsán bennem felmerült hogy biztos nem ő a Gergő vagy a József gazda álruhában hogy folyton puncizni akar?
Igazad lehet, mert amikor évekkel később az FG4-t hallgattam, az már nem volt rá hatással. Sajnos Szörényi igazi nagy teljesítményét, az István a királyt nem érte meg, 79-ben elhunyt.Pedig szerintem az tetszett volna neki, szerette a történelmet.
Azért édesapádnak valahol igaza volt. Az a dal egy katasztrófa, az Illés teljes mélypontja. Szerencsére volt ott más is, ami valóban ikonná tette Szörényit.
Ez a világ rendje. 1965-ben apám, aki nagy Sárosi Kati fan volt, kétségbe esve próbált rájönni, mi a rákot szeret a nővérem egy borzalmasan szörnyű visításon, mint a még Fáj minden csók. 2007-ben én próbáltam rájönni, hogy miért üvölt Billy Kaulitz a lányom szobájában. A szórakoztató zene történetében mindig nagy hangossággal tört be az új nemzedék. Aztán az idő eldöntötte, hogy megmaradt, amit hoztak, vagy kihullott a feledés rostájan. Sárosi Katira már senki sem emlékszik, Szörényi pedig része lett a magyar zenetörténetnek.
Én úgy vagyok a most divatos zenékkel, hogy amíg nem kötelező, addig nekem jó. Én nem szeretem őket, ők se szeretnek engem, nincs dolgunk egymással.
Jelentem, (egyelőre?) naiv maradok. Kivételes zenei érzékkel rendelkezik a srác. A már emlegetett Dalfutárból ez világosan lejött nekem. A napokban jön ki az új rész. :)
Próbálom ezt az Azariah jelenséget megérteni. Nem is tudom belőni, hogy most ez a srác mit képvisel, milyen zenei irányzatot. Hallottam tőle 2-3 dalt, és mind tök más volt, nem volt semmi összhang az egészben. Olyan érzése van az embernek, hogy innen is lopkod, onnan is. De nem veszem el a kedvét senkinek. Fura nagyon a történet.
Nem értek egyet. Természetesen a korszak, az uralkodó stílus mindig rajta hagyja a nyomát a zenén. Ez a nigériai fiú nagyon rossz, én se tudtam meghallgatni.
.Azariah dalait sokszor hallom a Forrás rádióban, amikor a férjem hoz, visz autóval. Valóban rendkívül eklektikus stílusa van, sokféle eltérő forrásból merít, szövegben is zenében is. Ez a sokféle kis részlet végül összeáll zenei egésszé. Ami nekem tetszik, a hangszerelés. Az egyik agyonjátszott dalában, talán a Mind1-ben, van egy csodálatos gitárszólam és gitárszóló, ami elviszi az egész dalt. Én harminc éve nem hallottam ilyet mainstream szórakoztató zenében.
A fene tudja. Szerintem minden új zeneszerző máshonnan merít, akár tudat alatt is másol. Azariah zenéjében van arabos és cigányzenei beütés, de a populáris trendek és egyes alteres vonások is felismerhetőek. Apropó: Hajós Dalfutárában e héten ő a zeneszerző. :)