Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1034

Hi!

Sajnos nem, csak szerettem volna.

Mikor No-on is újra árulni kezdték (úgy emlékszem, 2011. tavaszán), a szalonban ráültem, és odáig voltam érte. Az akkor még új PCX-em a Karasna betudta volna, még el is hozta volna Szegedre a VTR-t. De végül garázsra fordítottam a pénzt (hőszigeteltem).

Tavaly 3 Hondát vettem, persze mind robogó, és hónapokig hajtottam egy NC700D-t is. Most az SH150 van, de kacérkodok egy MT-07-tel, ami eredetileg nekem volt félrerakva, de sajnos nem ment el a zsír új (250km-t futott) Forza. Ezért az előbbit a haver vette meg, kizárólag "brahiból", hamarosan eladja. Napokban volt meg az első szerviz.

17 éves koromtól (34 éve) van nagymotorra jogsim, jó a robogó, de egy motor még mindig megdobogtatja. :-)

És Te kint vagy még?

Előzmény: etniez (1033)
etniez Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1033

Neked is VTR-ed van?

Előzmény: Törölt nick (1032)
Törölt nick Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1032

Pedig DE!

Előzmény: etniez (1031)
etniez Creative Commons License 2015.04.11 0 0 1031

Nem nagyon olvassa már ezt a fórumot szerintem senki, de azért berakom:

Láncszett csere avagy csináld magad mozgalom 2. rész

Minden motortulajdonos életében eljön az a pillanat, amikor rádöbben, hogy motorozni nem csak jó, hanem drága dolog is. Sajnos a motorokon gyakrabban kell cserélni a kopóalkatrészeket, mint az autókon. Az olaj, fékbetét, gumi, láncszett gyorsabban igényel cserét, mint azt ahogy mi[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Törölt nick (1030)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.07 0 0 1030

Na azért! ;-)

 

Előzmény: etniez (1029)
etniez Creative Commons License 2015.02.07 0 0 1029

Megírtam posztban is: 

Givi tanklock-rendszer és a VTR250

Bár még elég messze van a nyár, én már az utazásaimat tervezgetem. Megismétlem a két évvel ezelőtti Alpok-túrát. Ezúttal nagyobb távot és több éjszakát tervezek, de erről majd egy másik posztban, később. A motort kap egy közepes szervizt indulás előtt, meg kell[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Előzmény: Törölt nick (1027)
etniez Creative Commons License 2015.02.06 0 0 1028

Persze, ugyanazt nem írom meg többször.

Előzmény: Törölt nick (1027)
Törölt nick Creative Commons License 2015.02.06 0 0 1027

Copy- paste? ;-)

Előzmény: etniez (1026)
etniez Creative Commons License 2015.02.06 0 0 1026

Beszéltünk régen a Givi tanklock-rendszerű tanktáskáiról. Eldöntöttem, hogy veszek egyet.

A rögzítőt nem adják ingyen, 13 fontot kérnek egy fémdarabért és 3 db csavarért.

Sokféle létezik, az enyémhez konkrétan nincs is.

 

JLT mondta régen, hogy a Honda legózza a motorokat, sok alkatrészt használ sok motoron. Gondoltam a tanksapka pont ilyen dolog.

 

Lap közepén részletes lista

 

A Hondánál mindegyikre egy típust írnak, megnéztem képeken, olyanok mint a vtr-é. Megrendeltem, rápróbáltam, tökéletes. Azért a givi bekaphassa, mert a csavarhoz 2,5 Hex fej kell, nekem meg van 3 és 2.... Ezért nem húztam meg, csak egy kicsit kézzel.

 

etniez Creative Commons License 2015.01.24 0 0 1025

Persze, azért vannak kis csomagban az összezáró szemmel :DD

Előzmény: MR B (1024)
MR B Creative Commons License 2015.01.24 0 0 1024

A lánc cserénél figyelj hogy az ó vagy x gyűrűket ne felejtsd el a helyére tenni mert nem kis szívás visszabontani ja és adnak a lánchoz egy kis csomagban zsírt azt használd az össze szerelésnél.
Csak azért írom ide mert volt szerencsém összeakadni egy emberkével aki nem igazán tudta mi az a 4 gumikarika meg a kis csomag zsír minek :D :D Kérdezni meg ugyebár miért is ? Az új lánc 500 km et bírt szárazon ott elszakadt és a gsx r ről leszedett pár apróságot :D :D

Előzmény: etniez (1022)
MR B Creative Commons License 2015.01.24 0 0 1023

Nem írtál hülyeséget mert elnyalhatták volna a csavarokat is. Mert ha jól emlékszem imbusz csavarokkal van szerelve és gyengébb minőségű szerszámmal azt is egész jól ki lehet végezni :D
Az meg hogy elírtad nem szégyen.Van ez így néha :D :D

Előzmény: etniez (1021)
etniez Creative Commons License 2015.01.23 0 0 1022

Hogyan cserélj láncot motoron?

Sziasztok! Tervezem a lánc- és lánckerék cserét a motoromon. Ezúttal én fogom csinálni, videót is készítek róla. Sajnos nincsen garázsom, ezért várok a tavaszra, érthető módon nem szeretnék 2°C-ban órákat szerelgetni. Vettem egy láncszerszámot (Did Chain tool[...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

 

etniez Creative Commons License 2015.01.22 0 0 1021

Megint hülyeséget írtam, a csavarok rendben vannak, az anyákat cserélem.

Előzmény: MR B (1020)
MR B Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1020

Helyes ki kell cserélni mindet + az anyákat is javasolt, bár az önzárós anyák bírnak pár bontást és visszaszerelést de jobb a béke !!
ha esetleg használsz menetrögzítőt akkor csak finoman, egy csepp a rögzíteni kívánt menetrészen és kész nem kell rá fél liter per csavar mert legközelebb ha szét akarod szedni csúnyán fogsz beszélni :D :D

Előzmény: etniez (1018)
MR B Creative Commons License 2015.01.20 0 0 1019

Egyrészt azért használtam mert azt adták vele a csomagban + rákérdeztem és több helyről is kaptam olyan választ hogy nem lesz vele gond felszerelni nem sokkal egyszerűbb mint a nittelt láncot mert a patentszem két oldalát elég nehéz össze nyomni illetve a zárórugót is nehéz helyre rakni olyan erős. Véleményem szerint kisebb teljesítményű gépekhez elég a patentszem is bár sokan félnek tőle hogy szétrepül és elszabadul a lánc (hozzáteszem hogy a szakirodalom max 50 lóerőig engedi a hagyományos patentszem használatát )

Előzmény: etniez (1017)
etniez Creative Commons License 2015.01.18 0 0 1018

Ja, szétnyalták 2 csavart, félig 1-et. A maradék három rendben van, de kicserélem mindet, rendeltem 8.8-as csavarokat.

Előzmény: MR B (1016)
etniez Creative Commons License 2015.01.18 0 0 1017

Nekem is VX2 lett, ez sokkal erősebb, mint a sima gyári. Patentszemet miért vállaltad be? Könnyebb volt felrakni vagy olcsóbb volt?

Előzmény: MR B (1015)
MR B Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1016

A vezérmű láncot azt egyelőre nem tartom valószínűnek bár semmi sem lehetetlen.

A szervizben a csavarokat meg azért nyalták el mert nem nyomatékra húzták meg hanem megtépte mint az állat (vagy legalábbis meg akarta )

Előzmény: etniez (1014)
MR B Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1015

Azt nem mondom hogy sokat megyek esőben de előfordul néha sajnos a ruházatom nem teljesen vízálló úgy meg nem igazán kellemes bár azt mondják akkor kell motorozni mikor JÓL ESIK :D
Nem tudom milyen láncot használ nekem D.I.D. 520 VX 2 van fent most ez elméletileg 75 ló ig használható de a sima patentszem miatt 50 felett nem javasolják viszont lehet hozzá külön nittelőszemet kapni. Eddig még jól bírja nem kellett feszességet állítani mióta fent van de most a tavaszi felkészítésnél már kell egy kicsit.
A szelephézagot azért kérdeztem mert nekem is kopogó hangja van a hátsó henger környékéről hallom melegen halkabb de hallatszik akkor is.

Előzmény: etniez (1013)
etniez Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1014

Ki kell cserélnem a hátsó lánckerék csavarjait, elnyalták a szerelők....

 

Szelepet eddig nem kellett elvileg állítani, csak csekkolni. Most hidegen csörög, de nem tudom hogy szelep vagy lánc. Én szelepre gyanakszom, majd következő szerviznél beállítják.

Előzmény: etniez (1013)
etniez Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1013

Nekem nem volt gondom a csavarok kilazításával, tapostam a fékpedált, feküdtem az ülésen és a föld felé lógva dolgoztam :D

 

Sajnos a láncaim nem bírják sokat. Általában 1-1,5 évet bírnak ki. Te használod a motort esőben? Én rendszeresen. Lehet ez öli meg a láncaimat? Tisztogatom és kenem rendszeresen, és mégis.

 

Előbb-utóbb mindig megragad egy szem és elkezd szakaszosan nyúlni. Soha nem jutottam még el a piros zóna közelébe sem :D

 

Eddig gyári láncszettet vettem, most fekete JT lánckerekeket és erősített aranyszínű did láncot.

Vettem did láncszerelő szerszámot is, emelőm és nyomatékkulcsom van. Más nem kell.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=133120610&t=9186437

Előzmény: MR B (1011)
MR B Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1012

Még azt is hogy bár érdekesen szoktak rám nézni de nekem hagyományos patent szemes lánc van fent!! 24000 nél került fel most van benne 43000 nem szakadt el, nem esett, szét nem ugrott le a rugó mint ahogy azt a legtöbben előre látták ( 50 lóerőig legjobb tudomásom szerint minden gond nélkül használható,és eddig a tapasztalat is azt mutatja)

Előzmény: etniez (1010)
MR B Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1011

A lánc és lánckerék cserén már sikerült átesnem, a kis lánckerék csavarját azt kissé mókás meglazítani és meghúzni de amúgy nem vészes nem bonyolult és nem is túl időigényes folyamat.
Lenne egy kérdésem: szelephézagot kellett e eddig állítani vagy csak ellenőrizték Illetve hol csináltattad és mennyibe került ?

Előzmény: etniez (1010)
etniez Creative Commons License 2015.01.14 0 0 1010

Majd rakok láncszerelős videót. Egyelőre egy új láncot szabtam méretre, de ha jó idő lesz, akkor csinálok lánckerék- és láncserélő videót.

Előzmény: MR B (1009)
MR B Creative Commons License 2015.01.12 0 0 1009

Néha én is jelen vagyok :D
Bár inkább csak mint szemlélő :)

etniez Creative Commons License 2015.01.08 0 0 1008

Csak veled nem vagyok kisegítve itt :D

Előzmény: Törölt nick (1007)
Törölt nick Creative Commons License 2014.12.30 0 0 1007

Igen, néha.  ;-)

Előzmény: etniez (1006)
etniez Creative Commons License 2014.12.30 0 0 1006

Jár még valaki ide rajtam kívül?

etniez Creative Commons License 2014.08.15 0 0 1005

tcaoe 2014.08.15 12:50:23 ©    35169

Ha nem zárlatolt semmi, akkor marad minden a régiben.

Előzmény: etniez (1004)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!