Sokat tanakodtam rajta én is, mert ezzel az autópályára is fel lehet menni. Pofás motor és ha csak a fele igaz annak amit leírtak, már akkor is ütőképes járgány. Karcsú, és könnyű mint egy innovátor, de egy erőgép ahhoz képest.
2009 és 2018 között több, mint 50e km-t Innováztam egy karbis és egy injektoros géppel. Imádtam, de két dolog azért mindig zavart. Egyrészt a kicsi tankja, másrészt az ereje, egy pici pluszban még jól jött volna. Most egy Transalpom van, de hiányzik az Innova könnyedsége, alacsony fogyasztása. Másfél éve, mikor ez a cikk született, már egyszer elgondolkoztam rajta, de most megint befészkelte a fejembe magát a gondolat, hogy jó lenne egy ilyenre váltani: https://totalbike.hu/tesztek/2021/08/26/teszt_sym_vf185i_-_2021/
Nektek tetszik? Vagy csak halovány mása a Hondának? Én nagyon rápörögtem az elmúlt napokban. 120 kiló, kicsi, filigrán, de majdnem dupla az ereje az Innovához képest, és hat literes tankja van. Esetleg próbálta már valaki 2021 nyara óta?
Update: a görög webshopból ne vegyetek idomot, ipari hulladék. Konkrétan inkább visszatettem a törött fülű gyári lámpaidomot, mert ez jobban illeszkedik. Ha van valakinek hátsó lámpaidomja, azt vennék szívesen.
A motornak megvan a hasidomja is, csak levettem az autós szállítás idejére, hogy ne akadjon fel. Műszakin nagyot néztek mikor meglátták hogy a motor 2008 novemberi és 2012 novemberig jó matrica van a rendszámon. 2022-ben:)
Hátsó lámpa tuti. Tank (ami tesómnál állt a motoron. Majd kitisztítom)
Találtam meg egy üzemanyag - szivattyút, szűrővel. Ez nem bentinben állt, szép tiszta. Akksiról szerintem megindul, még nem próbaltam le.
Vannak relék, fesszabályzó....injektorvezerlo "számítógép" és egy teljes injektor is. Jobb-rosszabb idomok (inkább rosszabb, a jobbak felkerültek a motorokra). Lábtartóvas, oldalsztender, kormány...
Van egy karbis Innova is amiből a blokkot eladtam (hülyeség volt). Az szép állapotú. Blokkon, tankon és fesszabályzón kívül mindene megvan.
UJF-168 amivel ma is bejöttem dolgozni fent van a Képes Motor-on és hasznaltauto-n is.
400-ra tartom. Km-állást nem tudok mondani mert motorcserés volt. A váz amiből a blokkot áttettük megvan. A motorcsere le van papírozva. Műszakin bejegyezték, rajta van az adatlapon.
Az előző blokkal 66 ezret ment, azt mutatja a km-óra.
Biztosra mentünk, megfúrattuk ezt is az új dugattyú -szetthez amikor összeraktuk. Mivel nem tudjuk mennyit ment de nem akartunk kétszer dolgozni. Utána állt tesómnál, csak néha volt beindítva.
Olajat nem eszik, mehettek vele Szolnokig meg vissza, ha lentebb megy a szint odaadom az árát:) Debrecenben van.
Nincs se szelep -se vezérműlánc hangja.
Suzuki GN 125 érdekel csak cserébe, barátnőm olyannal akar járni, az Innovával is szokott de vagányabbat akár:)
A görög mototrade-től én is rendeltem már cuccokat csak én görög címre, és ott is vettem át, majd hazahoztam repülőn (nem ezért mentünk ki de kapóra jött). Paypal -t elfogadnak, normálisan tudnak angolul, segítőkészek.
Én is csak nemrég tudtam meg, h léteznek, már kicsit meg volt ropogtatva a fejidom, mert a motor ropira volt törve 3000 kilométeres kora körül, csak most odaadtam cseremotornak, és elütöttek vele egy trambulint :DDDDD