Keresés

Részletes keresés

cérna01 Creative Commons License 2021.04.15 0 0 35551

Sziasztok:  istenem,hogy elcsendesedet ez a fórum, pedig kár érte.

Szere28 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 35550

Nem mondtam h könnyű lesz benyomni. Kijön az csak a kis zárógyűrűt kell kivenni és mondhatni kinyomja a rugó.

 

Előzmény: cérna01 (35549)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.12 0 0 35549

Szia : köszönöm a választ, hallod én nem tudom, hogy neked ilyen ujjaid vannak , de nekem nem sikerült benyomni  a telonak a tetejét,  majdnem eltörtem az ujjamat. csak kalapács nyéllel sikerült, de igy is elég nehéz volt.  Nem tudom, hogy  fogom még kiszedni ,de majd még kitalálom, viszont   nagyon csunya szinü olajvolt benne ,olyan sárgás rozsdás szinevolt.  Esetleg más is olvassa akkor van eladó  leo st 150- es elsö telo szimeringem. Sziasztok

Előzmény: Szere28 (35548)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.11 0 0 35548

Udv

Bele tudod.

Előzmény: cérna01 (35547)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.11 0 0 35547

Sziasztok: 2002-ben gyártott st 150-es leonak meg eggyezik a  1999-es leonak  a höfokjeladó, és az olajnyomás gombának a mérete. ?  Tehát attol függetlenül ,hogy  mikor lettek gyártval beletudom rakni a  99-es leonak a  kétjel a dóját   a másik.leoba .

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35546

Hát én kiszórakoztam magam tavaly ennek kapcsán is, úgyhogy kopp-kopp minden ok. Én is így csináltam, de a kupakot nem vettem ki. A többi stimmel.

A moci amúgy nagyon egyben van, szép, műszakilag is kifogástalan. Hidegen és melegen is pikk-pakk indul. Dinamikus, nem torpan soha, teszi a dolgát. 

Olaj, olajszűrő most cserélve, várja a napi munkába járást, majd ha ez a hideg elmegy.

Előzmény: Szere28 (35543)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35545

Nem szívesen írom ide... Kitalálod.

Előzmény: cérna01 (35544)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35544

Szia, a leod levan műszakisztatval, vagy csak rendszámnélkül jársz.

Előzmény: Törölt nick (35540)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35543

Udv!

semmi nem billen el mert nem tud. Az nem egy lemez. ugy kell elképzelni mind a hengerben a dugót az sem tud billegni csak le és fel tud menni. Igen kis végzárón van egy gyűrű. Elöször is ki kell venni a telot a konzolból de azt is egy ugyan olyan kis zárogyűrű fogja mind majd a rugonak a tányérját. Kilazit felnyom kicsit a telot és levesz és csak akkor lehet kifele kihuzni. Aztán van egy gumidugó azt kivesz. A szárat be kell fogni. Satuba is lehet de a satupofa és a szár közé tenni kell mondjuk fát vagy alut h ne sérüljön a szár. Akkor már be lehet nyomni a tetejét ujjal is ha elég erős az ujjad. javasolt kalapácsnyéllel benyomni csak ne a 2kg probáld hanem pl 10dkg ossal. nyoni kell sajnos addig még ki nem tudod venni egy a kis zárógyűrűt. Aztán már jön is ki a dugó és a rugó és lehet kiönteni az olajat.Teljes szétszereléshez igen alul az imbuszcsavart kell kivenni de ahogy irták egyszerűbb lefurni a fejét mind sokszor kicsavarni mert ha elkezd fogorni akkor onnantól vissza sem tudod tekerni és akkor lesz csak az igazi cumi. No jó szorakozást. 

Előzmény: Törölt nick (35541)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35542

Na igen lusták méricskélni valszeg azért mondták gyári leirásban nincsen ml megadva . Halli.

Előzmény: Törölt nick (35540)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.09 0 0 35541

A dugó benyomása közben el kell billenteni? Mi tömít itt? O-gyűrű? O-gyűrű horgony van a dugóban?

Előzmény: Szere28 (35538)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.09 0 1 35540

Nekem az Aprilia szervizben adták meg a 150 ml adatot az olaj kiválasztása közben.

Előzmény: Szere28 (35537)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35539

Köszönöm a segitséget  ,  sziasztok

Szere28 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35538

A Legtetejét be lehet nyomni az csak egy dugó ami a teloszárban van benne és egy acélzárógyűrű fogja amit elég nehéz látni ha helyén van minden. De lenyomva látszik és ki lehet pattintani elég könnyen.

Előzmény: cérna01 (35534)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35537

Üdv!

Még mindig nem ml adják meg az olaj mennyiségét. Hanem mm-ben gyárilag. kivett rugoval öszenyomot telonál 9 cm a tetejétől igazából. De ez nem kioktatás lenne hanem a gyári leirás elmondása.

 

Előzmény: Törölt nick (35535)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35536

Értem, köszönöm további szép estét

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35535

Én úgy csináltam, hogy az elforgó csavarok imbusz fejét 8-as fúróval lefúrtam. Ezután kihúzható a szár a hüvelyből szabaddá válva. Ezt követően majd meglátod, hogy ki tudod hajtani a csavar szárát is. Ezek a csavarok biztosító ragasztóval van rögzítve, végig hajtatni fogja magát. Amire az összerakásnál szükséged lesz: új teleszkóp szimeringek, 2 db M8*30 (bár a 30-as hosszban nem vagyok biztos), 2 db 8-as vörösréz tömítö alátét, csavar biztosító/rögzítő ragasztóra, kb. 150-150 ml teló olajra.

Előzmény: cérna01 (35534)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.08 0 0 35534

Sziasztok,köszönöm a választ, viszont azt szeretném meg kérdezni tölletek, hogy ha elfordul alul az ibuszcsavar  akkor, hogy a kukacba tudom kiszedni , mivel sajna elforog  ,furás vagy csere a telo. És a telonak a felsörészén ugyebár nem csavarvan hanem,  mindha belelenne préselve  egy  lemez. 

Szere28 Creative Commons License 2021.03.07 0 0 35533

Halli. Nem milliliterben van megadva mennyi olaj kell bele. hanem kiszedet rugoval teljesen összenyomva a tetejátől 9cm kell lennie a szintnek.

 

Előzmény: cérna01 (35529)
Törölt nick Creative Commons License 2021.03.07 0 0 35532

Szia! Ez a szezon lesz a második ezzel a mocival.

Előzmény: cérna01 (35531)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.07 0 0 35531

Szia:  köszönöm a választ , és mióta van nálad ?  

Törölt nick Creative Commons License 2021.03.07 0 0 35530

Nekem a sima '98-as 150-es van. Itt az első telóba 150ml/szár 5W viszkozitású olaj kell. Én Castrol Fork Oil Synthetic 5W vettem anno, bár asszem ez ma már kifutó termék. Bár a márka mindegy is, lényeg, hogy 5W legyen.

Előzmény: cérna01 (35529)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.06 0 0 35529

Sziasztok: A fóromnak a 80 % átolvastam, de sajnos nem  emlèkszerá,  hogy a teleszkópókba  mennyi ólaj kell.Aprilia st151 rotax motor.  Sziasztok

cérna01 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35528

Köszönöm a választ, akkormajd valamit ki törpölök.

Szere28 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35527

Huha annak már 9 éve mikor én utoljára ilyet csináltam. Már nem igen emlékszem rá h valamit is le kellett szerelni . Talán az oldal idom alul. De a vizpumpa csere bele éget a fejembe annyit csináltam annó. De ne hidd h tartos lesz sajnos az utángyárott általában 1 évet bir és megint folyni fog annyira vacak anyagból van. De be kell még szerezned egy generatorháztömitést is . 

Előzmény: Atesz841 (35524)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35526

A teloszár átmérő egyforma azzal nem lesz gond. A kerék és a sárvédő felfogatásban van egy kis külömbség a 125-150 leonál. Ámbár függ az évjárattól.

 

Előzmény: cérna01 (35525)
cérna01 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35525

Üdv: köszönöm a válaszodat, akkor legfeljebb elviszem a telokat és összefogomhasonlitani  öket, a felfogatást  meg amitkell. További szépestét.

Atesz841 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35524

Köszönöm szépen a választ. A burkolatok közül melyiket kell lesszedni hogy könnyen hozzá férjek? Nem akarnám tejese szétbontani. A felújító készlet már megvan hozzá. 

Előzmény: Szere28 (35522)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35523

Üdv!

Elvileg csereszabatos de vannak külömbségek.

Előzmény: cérna01 (35520)
Szere28 Creative Commons License 2021.03.05 0 0 35522

Az attól függ melyik 150es blokod van.Mert van olyan miből ki lehet venni a pumpát blok teljesszétszerelése nélkül és van ből igy nem. Ha szerencséd van akkor generátorfedél meg lendkerék le. Akkor egy müanyagfogaskerék lepattint és akkor már hozzá férni a vizpumpa csavarokhoz. Azt ki kell tekerni és már jön is ki. Kb ennyi. 

Üdv!

Előzmény: Atesz841 (35521)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!