Sziasztok! Friss gs500 e tulaj vagyok. Ma kipróbáltam a gépet, és azt tapasztaltam, hogy 120 felett elkezdett rángatni, majd leállt a masina. Nagy nehezen beindult, megint meghúztam neki, megint leállt. Hosszas indítózás után megint elindult, átállítottam tartalékra, és szépen hazacsorogtam vele. Szépen, egywnletesen megy, indul, de ha így hirtelen húzom neki, akkor rángat, és leáll. Mi a tippetek, kevés a benzin, elfogy ha pörgetem.Köszönöm a segítséget.
Gyári fogszámúakat használsz? Én lehet hogy a hátsót ki fogom cserélni 39-esről 41-esre, néha jól jönne egy kis plusz erő... (Már ha kiadja a normál hosszúságú lánc - vannak azét kételyeim)
III-ban? Sok helyen azt olvastam, hogy nehéz megmondani a különbséget a fojtott és nem fojtott között.
Szinte csak ötödikben és hatodikban érezhető a különbség. Szerintem egy gyengébb motor ugyan annyit megy III-ban mint egy erősebb, mert ott az áttételezés miatt nem ütközik ki az erőkülönbség.
Egyértelműbb lenne ha szemmel látnám az alkatrészen a különbséget.
Az ajánlott könyvben tuti, hogy a 2004-es évjáratú fojtott és nem fojtott karbira is kitérnek részletesen?
Nem rég vásároltam egy GS-t, 25Kw-os papírokkal rendelkezik.
Már a spanyol gyártású, "fekete vázas" 2004.12. havi.
Sajnos nem sikerült 100%-ban kiderítenem, hogy fojtott e még valójában.
Amiket írnak, hogy a végsebességből lehet a legkönnyebben megtudni, azt egy picit életveszélyesnek tartom a számomra még ismeretlen motorom.
Ezért szeretnék segítséget kérni abban, hogy a karburátor valami típus jelzés alapján beazonosítható e?
Esetleg valami átmérőt kell mérni kívül vagy belül? Olvastam, hogy ennél az évjáratnál csak a karburátor cseréjével szüntethető meg a fojtás. Ezért nem biztos, hogy az előző tulajdonos(ok) elvégezték.
Egyébként a karburátorom természetesen ezüst fedelű (csatolt képen látszik).
Végül is jobban jövök ki mintha babrálnám. Bár én csak arra lettem volna kiváncsi, hogy találtam a neten ilyen kör alakú ledfüzért és gondoltam az milyen jól nézne ki az amúgy is kör lámpába mikor a helyzetjelző világít valahogy arra gondoltam a kötését de ha nem akkor nem erőltetem. Köszönöm a lámpás linket.
Ha rám hallgatsz, akkor igen. Veszel egy ilyen izzót, és kész. Jól fogsz látni vele, és ha rendesen beállítod a fényszóró helyzetét, akkor mégsem vakítja a szembe jövőket.