Biztos hogy nincs, nálam is csak véletlenül akkor jött elő a probléma. A motort igen ritkán használom, s az akku is - amivel vettem - egy olcsó darab, valszeg az volt a ludas. Utána töltöttem bele még desztvizet, majd bevizsgáltattam akkus cégnél, s jó, ahogy a motor töltése is. Csak példának írtam, h tkp bármitől kigyulladhat, rengeteg oka lehet.
Nekem szépen indul a motor, beáll egyenletes 1500-as fordulatra hidegindítás után, ami lecsökken olyan 1100 körülire bemelegedve. Pár hsz-el korábban linkeltem a népítéletem (5372 hsz), ahol írtam a gépről. Műszakilag ugyanaz, mint a tied.
sajnos nincs lánc fesz-kulcsom ! hidegen indításnál az automata szívató se nagyon működik,mert nem igazán pörgeti fel a motort,lehet azért világít a motor lámpa ? most vettem a gépet,Triumph-om még nem volt,most ismerkedünk egymással ! :)
Nekem legutóbb be kellett tolni a gépet tankolás után, s attól is kigyulladt.. Karácsony Zsoltinak (triumphszerviz.hu) van gyári diagnosztikai műszere.
OLyan kérdésem van,hogy a motor digitális km óráját át lehet e állítani km/h ra ? mert most mérföldet mér és nagyon zavaró. A másik kérdésem,hogy a műszerfalon világít a motor-kontrol lámpa. mi lehet a abaj ? A motor tökéletesen műkszik amugy !
A hangja amúgy érdekes, van egy sivítás benne, elsőre meglepődtem japán vasak után (állítólag a kiegyensúlyozó tengely fogaskereke a ludas) :-). De nekem hibátlan a gépem, remélem így is marad.
Hibátlan a gép, olajpára sincs a blokkon. Amikor megvettem, akkor tapasztaltam nagyobb terhelés után olajfogyit, de miután leeresztettem a nem belevaló 10W-50 olajat, s kapott 10W-40-et, megszűnt a dolog. Írtam róla népítéletet, pár hete kint volt heti merítésben, ha nem akadtál volna bele.. :-)