A nagyrészüket 1981/82-ben leállították és rövidesen le is selejtezték. 5-6 gép akkor még megmenekült, és néha talán még dolgozgatott is 1985-ig, de abban az évben leállították az utolsó két üzemelőt is.
Félre ne érts; nincsen semmi harag, semmi gond. Sőt; inkább beteszek még egy "tucatnyi" képet a múltkori téma inverzéről, hátha valaki meg azt szeretné esetleg modellezni! ;-)
Na, itt már alakul, bár itt is van Epoche IV-es is. :D
Amúgy azért kérdeztem, mert van egy Epoche III-as gyorsvonat pár Modernisierungswagen-nel, egy középajtóssal (mind új Piko) és kettő kétszínű zöld Schürzenwagen-nel (Liliput szett - ezért volt a korábbi kérdés). A mozdonya jelenleg egy új Piko E11-es*, de mivel gyakorlatilag soha nem fut a szerelvény, és felsővezeték alatt nem is fog, így a mozdonyt eladnám. Viszont normális gőzösből csak egy Roco BR44 van Epoche III-ban - mondjuk ráadásul az enyém nem füstterelős. a betett képeken meg csak olyat látni. (Most nem szedem elő megint a füzetet, de szerintem a tehervonatokkal láttam ilyet is.)
Van egy régi Piko BR01-es új Piko szerkocsival, de ez Epoche IV-es...
*Ha kell valakinek szóljon, hamarosan felteszem a börze topikra. :DDD
Nekem a különszám nagyon el van ásva, csak amikor mellőle mást is elő kellett szedni, belelapoztam, és vissza is tettem. Épp csak a DR-es fejezetet futottam át, ott csak tehervonattal van. Ez nyilván elől van valahol. :-) Mondjuk nem egy elit gyorsvonatnak tűnik... :D