Keresés

Részletes keresés

kelenfield Creative Commons License 2012.05.17 0 0 10799

Respect annak a sofőrnek aki ma du-este a 02-25-ön volt a 87-esen amiért korrektül betolatott a Kosztolányin a treffre. A transzmanosok nem foglalkoztak ilyennel , kikerülték a villanyoszlopot és csókolom. Tisztelet!

BY-75-98 Creative Commons License 2012.05.14 0 0 10798
ymuh Creative Commons License 2012.05.12 0 0 10797

Ma újból megismétlődött az a bizonyos hajtépés Budaörsön.. 14:20 környékén már "feketéllett" a végállomás, két kocsi kiállva műszakizva (ez még nem is baj...) Majd kisvártatva befut egy 412-es, félreáll, mert forrt  a vize..majd rá 2-3 percre egy 260-as, az 14:35-kor elment. Egy türelmes utas elmondása szerint 14:15 felé ment el az előző kocsi... Ez barátok közt is egy frankó 15-20 perces lyuk...Nagyon hullanak a kelenföldi kocsik, sőt megmerném kockáztatni, hogy talán ki sincs adva az összes forgalmi, a 6-7 perces követési időhöz..Szép.

nemeza Creative Commons License 2012.05.06 0 0 10796

Szerintem egyik sincs..

Előzmény: bpi-211 (10794)
ymuh Creative Commons License 2012.05.05 0 0 10795

Dátumra pontosan nem tudom megmondani, de úgy alapjáraton kb. 3 busznyi utas szeretett volna felnyomakodni.
Ma is "hozódik" a forma; állandó egész napos 6-7 perces követés, 7:23-kor valószinűleg valami elment, a következőnek 7:29-kor kellett volna, de akkor még se híre, se hamva nem volt, ehelyett 7:34-kor indultunk, majd a mögöttes kocsi bőven a Gimnázium után érkezett, majd a Rupphegyi útnál. Nesze neked 6-7 perces követés. 
Amint április elején bejött a meleg, úgy kezdtek el forrni a buszok.  Remek érzés, mikor látom a végállomáson, hogy csak jönnek a kocsik, és 3-ból 2 kiáll, mert nyomja ki a vizet.  

Előzmény: Törölt nick (10793)
bpi-211 Creative Commons License 2012.05.05 0 0 10794

Szerintem csak pár kritikusabb időszak volt, amikor többet kellett várni, de érdekes, hogy nekem pár év alatt csak néhány emlékezetesebb szivatós eset maradt az emlékeimben. Pedig használom a vonalat reggel, délelőtt, délután és este is. Pont ahogy írod, sok kocsi van kint, így ha kiesik még akár 3 db is, még az sem okoz olyan nagy káoszt. De a tartalékok is egyből jöttek sűríteni, ha annyira gázos volt a szitu. De oké, legyen kevesebb műszaki hiba, de minek, ha megbízhatatlanabb az egész rendszer?). A végére reagálva, tegnap pont egy ilyen szépen pakolgatom vezérrel jöttem, az esti ritkább követésnél már a Sasadira -3 percel érkezett Budaörs felé. Aztán a körforgalmakba úgy esett be, hogy a kijárati íven jött a fékezés (van ezekben retarder? mert mindegyik durván buktat), meg a visszaváltás, az egyik megállóban kicsit odacsukta az utast és már indult is (ajtófék sincs bennük?). A BKV-s kocsik a ritkább követéses időszakokban szinte mindig percre pontosan voltak ott, ahol kellett. Úgyhogy továbbra is a 260/415 a jobb. Én ezzel befejeztem ezt a témát, remélem minél előbb visszaáll a régi állapot.

Előzmény: ymuh (10792)
ymuh Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10792

Hát, akkor had nyomjak egy kontrát, úgy, hogy nem vagyok Ikarus ellenes, Sőt.! De amikor a 240E-n jár 260-asból ~25 kocsi, abból 8 lerobban, 3 műszakizik, akkor igazán kellemes a 5-7 perces követésben 18 percet várni a következőre. És még így sem sikerült mindig az előírt 22-24 perces menetidőt tartani. Ellenben a Transman ~19-20 kocsival üzemelteti a vonalat, úgy, hogy a menetkimaradások száma alulról verdesi a 10%-ot. Ja, és egyik-másik jvez. meg bepakolja szépen a fokozatokat, és máris 55-nél süvítünk, mire némely 260-as eléri a 40-et. Szerinted?  Melyik is a jobb?

Előzmény: Törölt nick (10788)
13-46 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10791

Köszi Topiktárs, így már értem a dolgot! :)

Előzmény: I9-62 (10790)
I9-62 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10790
Előzmény: 13-46 (10789)
13-46 Creative Commons License 2012.05.04 0 0 10789

Sziasztok! :)

 

A napokban láttam a rendszámos fórumban, hogy néhány "régi-új" kelenföldi vonalon voltak délpesti telephelyes 412-esek (ilyenekre gondolok pl.: 02-46, 02-59, stb.).

Mit lehet tudni, ezek immáron átjöttek KLF-re vagy csak átmenetileg segítenek be itt?

nemeza Creative Commons License 2012.05.03 0 0 10787

Értem. Mik a tapasztalatok?

Előzmény: Törölt nick (10784)
FKU-911 Creative Commons License 2012.05.02 0 0 10786

Azért, hogy ne siessenek. Hétvégén sokszor előfordul a sietés ott.

Előzmény: kelenfield (10785)
kelenfield Creative Commons License 2012.05.02 0 0 10785

Na tegnap rettenetes szemétdömping helyett a 12-80, meg a 02-16 volt a 87es családon. Ha ennél nem lesznek szarabb kocsik itt akkor meglehet a Vt(alacsony) szintje.. De azt mondja meg valaki miért kell 40-nel tökölni a Budaörsin és a 7esen befelé a városba? :)

Törölt nick Creative Commons License 2012.05.02 0 0 10784

Kíváncsi leszek, hogy fogja az tartani a menetrendet azon a pörgős vonalon.

Előzmény: nemeza (10783)
nemeza Creative Commons License 2012.05.02 0 0 10783

Miért kedvezőtlenebb a MAN SL223, mint az Ikarus 260? Ha a MANok még automataváltósok is lennének, egyenértékűek lennének kb egy 415-tel. (415 azért jobb a nagyobb kihasználtságú vonalakra szvsz)

Előzmény: Törölt nick (10781)
BPI-275 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 10782

 

 "Nem érzem úgy, hogy ezzel megbántottam volna."

 

 Ilyet én nem is írtam.

 

 

 "...várjuk meg a május 2.-át!"

 

 Várjuk! Aztán úgyis megtudjuk, hogy mi lesz...

Előzmény: 430 322 (10777)
nemeza Creative Commons License 2012.05.01 0 0 10780

Gondolom Budaörs módosít velük szerződést esetleg.

Előzmény: BX 59-76 (10768)
BY-75-98 Creative Commons License 2012.05.01 0 0 10779
430 322 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 10778

A legújabb hírek szerint a Transmann is bedobta a qlcsot, mert az Orangeways alá pakolt. Nagy valószínűség szerint a szóló vonalakon kiiktatásos menetrend lesz érvényben, így kevesebb kocsit kell kiadni. 

Előzmény: BPI-299 (10762)
430 322 Creative Commons License 2012.04.26 0 0 10777

Nem érzem úgy, hogy ezzel megbántottam volna. Utóbbi időben a 103-ason látom a 225-öt. Jó eséllyel ott kapta meg valaki.

 

A "Zuhanyhíradót" hagyjuk, várjuk meg a május 2.-át!

Előzmény: BPI-275 (10775)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.04.20 0 0 10776

Majd május 2-ával leírjuk nektek, hogy miért is cserél helyet a 240E a 114-213-214.

Előzmény: bpi-211 (10772)
BPI-275 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10775

 

 Nos, jobblétre szenderültről vagy jót, vagy semmit...

 

 Egyébiránt a 225-tel kapcsolatban igazad van.

 A változásokról csak annyit tudok, amennyi a garázsbeli "Zuhanyhíradó" hullámhosszán terjeng, azaz semmi konkrétumot. 

Előzmény: 430 322 (10758)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10774

Mai vízállás szerint igen.

Előzmény: BX 59-76 (10766)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10773

Passz, ott van az aknán és legozzák épp összefele.

Előzmény: BX 59-76 (10765)
bpi-211 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10772

Most lehet poénkodni, de ez a rész tudvalevő volt (én a jelenlegi állapotra írtam, azon belül is arra az egy szem HSJ-473-ra gondoltam). De akkor asszem úgy rendezkedem, hogy onnantól csak 40/40E-t használok... Hiányozni fog a mostani 240E csapat is, normális vezérek, kiszámítható menetrend (főleg este volt lényeg, amikor 10-20 percezik). Többet tényleg nem tudok hozzáfűzni a dologhoz, május 2 egy fekete nap lesz...

Előzmény: BX 59-76 (10769)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10771

:D

Előzmény: BX 59-76 (10769)
BPI-299 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10770

88/140 egyenlőre úgy néz ki, hogy marad, bővebbet ezügyben is május 2.-án.

Előzmény: bpi-211 (10767)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10769

A sima 40-esen autómata váltós autóbuszok forgalomba állni. A már jól megszokott 1986 óta gyártott ZF 4HP-500, és Voith Diwa 851.2-es váltóval.

Valamint, hogy az idősek is utaszhassanak, forgalomba állítják a Mai kor legmodernebb Ikarus 412-es autóbuszait ZF 4HP 590-es váltóval. Ezeknek a megbízhatósági tesztje még kísérleti fázisban tart.

Előzmény: bpi-211 (10767)
BX 59-76 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10768

Nem. a 240E-t cakk@Pakk átveszi a VT-Transman. MAN SL 223-as típusú autóbuszokkal fogják azt kiadni. Ezért a 240E viszonylatról lekerülő járművek a 114-213-214-es vonalra kerülnek át. A Miértjéről kérdezd meg Vitézy Dávídot. Ő az illetékes ezügyben, hogy mi miért és hogyan történik.

Sanda gyanúm, hogy a Transmanosok megunták a vonalat.

Előzmény: bpi-211 (10767)
bpi-211 Creative Commons License 2012.04.19 0 0 10767

De miért kell a 240E-t szétcseszni. :/ Marad egyáltalán bkv-s kocsi? Vagy a 88/140-en is megjelenik a transman? Kíváncsi vagyok mennyi panaszt fog kapni az önkormányzat... Mert a sima 40-esen még oké a kéziváltózás, de az E-n...

Előzmény: BX 59-76 (10766)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!