Keresés

Részletes keresés

A laszka Creative Commons License 2011.11.02 0 0 327

A pályát Marcali és Mesztegnyő között kizárták a vasúti forgalmból:)

Sincsavarokat és összekötő elemeket loptak el.

 

Arra azért kíváncsi lennék, hogy melyik vastelepen kötöttek ki a csavarok?

Előzmény: mcg (326)
mcg Creative Commons License 2011.11.01 0 0 326

szokott oda menni tolatós fáért...

Előzmény: s7o1z3 (318)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 325

 

Hát kérem ezek az állapotok uralkodtak 2011.10.30-án Böhönye állomáson.Szeretném ha ez a vonal nemlenne az enyészeté úgy mint a többi leállitott mellékvonal.Szeretnék még utazni vonattal ezenn a pályán.Sajnos az esély egyre kissebb lessz úgy értesültem hogy Mesztegnyö és Marcali között amatör fémgyüjtö szakkör megkezdte a pálya elbontását.Hát várjunk a csodára mert csodák ugye vannak?

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 324

 

Egy jó hir azért van az állomás épülete nagyon jó állapotban van és remélem sokáig igy is marad.

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 323

 

A parkban áll még néhány pad reménykedve hátha fog még valaki rajta ülni a vonatát várva.

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 322

 

Ez a szelvénykö még tartja magát nagyonszép állapotban van.

 

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 321

 

A váróterem ajtaja.Sajnos nemnagyon bizok benne hogy egyszer újra nyitvalessz.

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 320

 

 

Ez a bejegyzés volt az utolsó a forgalmi iroda ablakán.

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 319

 

Ez pedig a raktár felöli látkép de mozgásnak vagy kocsinak semmi nyoma.Ez az állomás is ugyanolyan halott sajnos mit a vonal többi állomása.

s7o1z3 Creative Commons License 2011.11.01 0 0 318

 

Ez az állomás Mesztegnyö felé nézö képe.A vágányok vastagon rozsdásak tehát mozdony vagy kocsi mát rég járhatott rajta.Azt a farakatot ottfelejthették mert nemkell senkinek.

Előzmény: GA0425 (317)
GA0425 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 317

Látszik bármi nyoma annak, hogy lenne még áruforgalom?

Előzmény: s7o1z3 (316)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.10.31 0 0 316

 

 

 

Böhönyei állapotok 2011.10.30-án

A laszka Creative Commons License 2011.09.12 0 0 315

Az elkövetők síncsavarokat és a sín összekötőket lopták el:)

Gratulálok nekik

Előzmény: V43-1139 (300)
A laszka Creative Commons License 2011.09.12 0 0 314

Előzmény: A laszka (313)
A laszka Creative Commons License 2011.09.12 0 0 313

A vagonok megérkeztek:)

A többi valószínűleg már a silónál van.

 

 

Előzmény: mcg (312)
mcg Creative Commons License 2011.09.11 0 0 312

fél 8 körül kezdenek talán tolatni, s kiindulás 8 tájékán...

Előzmény: M62-260 (311)
M62-260 Creative Commons License 2011.09.11 0 0 311

Alsóbélatelepnél ma késő délután: Hány óra körül megy a kocúr Marcaliba?

Előzmény: mcg (310)
mcg Creative Commons License 2011.09.11 0 0 310

Szentgyörgyön áll jelenleg a PSZ egy Lamija és Kocúrja, 47 kéttengelyes gabonás kocsival...

holnap reggel rendezés, s a dízel kivisz 27 kocsit Marcaliba...

 

 

s7o1z3 Creative Commons License 2011.08.11 0 0 309

Ez nagyon jó hir hogy vannak még akik harcolnak a vasutak-ért.Remélem sikerrel jár majd az eröfeszités.Az önkormányzatok szerepe sokat lendit a dolgon de sajnos az önkormányzatok is szegények igy nemhiszem hogy anyagilag beletudnának szállni a vasutak felujjitásában.Márpedig ahhoz pénz kell nem is kevés.Na de mint irtad csodákra lehet mindig számitani.Hát várjuk ki hátha megtörténik.

Előzmény: Veszprém27 (308)
Veszprém27 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 308

Csodára mindig lehet számítani.Mi most a Veszprém- Lepsény vasútvonalért kűzdünk.Az önkormányzatok hajlandósága minden álmomat felülmúlta.Viszont a  vezetők hozzáállsán lehetne mit változtatni.

Előzmény: s7o1z3 (307)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.08.10 0 0 307

Sajnos a pálya rossz állapota nemteszi lehetövé azt hogy a vonatok nagyobb sebességgel közlekedjenek.És mind tudjuk az idö az pénz igy az utazó közönség is szivesebben választja a Volán járatokat.Sajnos a teherfuvarozás is gyakorlatilag majdnem nullára csökkent.És ahogy értesültem "vasuttörö" vasgyüjtök állitólag nekiálltak a pálya elbontásának is.Ugyhogy sajnos a vonal újraélledéséhez semmi reményem.Igaz csodák még történhetnek.Hát várjunk a csodára.

Előzmény: Veszprém27 (306)
Veszprém27 Creative Commons License 2011.08.09 0 0 306

Szerintem az elkövetkezendő időben sajnos lehetetlen.Az ötlet nem rossz.Én pl arra gondoltam,hogy Keszthely és Nagyatád között kellene közlekedni.De a KTI nem tervez további vonal újranyitást.És mindent megtesznek,hogy ahol lehetne,ott busszal megoldják a dolgot,hogy az emberek elfelejtsék a vasutat. :(

Előzmény: A laszka (305)
A laszka Creative Commons License 2011.08.07 0 0 305

Személyforgalom?

Esélytelen?

pl. Marcali - B.szentgyörgy - Keszthely között.

A távolság és az útvonal ugyanaz, a megállok is közel vannak egymáshoz.

A Volánnak megéri naponta 12 járatot üzemeltetni ezen a vonalon?

 

ui.: Nyári hétvégéken a kisvasút miatt Mesztegnyőre is kimehetne a vonat.

Előzmény: s7o1z3 (304)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.08.05 0 0 304

Sajnos én inkább úgyfogalmaznék hogy ez egy halott állomás.

Előzmény: V43 1279 (303)
V43 1279 Creative Commons License 2011.08.04 0 0 303

Magyarul üres az állomás.

Előzmény: s7o1z3 (302)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 302

"GA0425"szép ez a kép sajnos én tegnap nem ezeket az állapotokat tapasztaltam.Bár jólett volna.Még ugy is szebblett volna a látvány ha mozdonyt nem is de egykét rakodásraváró vagont láttam volna.Az megnyugtató lenne,hogy nemhalt meg ez a szakasz teljesen. 

Előzmény: GA0425 (301)
GA0425 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 301

Előzmény: V43-1139 (300)
V43-1139 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 300

"kb másfél hónapja Marcali és Mesztegnyő közt a fémtolvalok akkora kárt tettek a pályában,hogy a pályamester kizárta ezt a szakaszt a forgalomból"

 

Az lehet, hogy másfél hónappal ezelőtt megkopasztották a pályát és emiatt lezárták (jogilag is) a forgalom elől, de:

Mesztegnyőn a Cargo már január 1 óta nem vállalja kocsirakományú küldemények továbbítását. Márpedig ennek az az oka, hogy a MÁV Pályavasút irgalmatlanul sok hülye előírás betartását követeli meg a mellékvonali (különösen a szünetelő személyforgalmú) teherszállításnál, hogy annak betartása sok pénzbe kerül (mert nagy az előírt létszámigény, vagy mert lassú és nehézkes a kiszolgálás, ez mind idő és pénz. Személyzet, mozdony).

 

Ehhez jön az európai szintnél sokkal drágább, és aljasabb módon megszerkesztett pályahasználati díjrendszer, mely a mellékvonali forgalmat hátrányba hozza.

 

Ha mindezek ki lennének küszöbölve (mondjuk úgy, hogy nem a MÁV hanem más cég kezelné a mellékvonalakat) akkor azonnal megjelennének a tehervonatok újra Mesztegnyőn (is, és az ország további kb 150 kisállomásán, persze amit még nem szedtek fel ezek a férgek).

Előzmény: kozma555 (294)
V43-1139 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 299

Egyet kifelejtettél: amikor a kisvasút melletti erdőt vágják ki, és nem kell beiktatni közúti szállítást.

Kisvasút+nagyvasút.

Ja, hogy ez neked rémálom? :D

 

MÁS, nem csak neked írva hanem mindenkinek akit érdekel:

Ha a MÁV egy tökös cég lenne, akkor már régesrég kidolgozták volna, hogy mellékvonalakon vonatmentes időben a nyílt pályán rakodni lehessen (csak halkan jegyzem meg: volt ilyen, a hetvenes években meg is szüntették).

Forgalomszüneteltetett vonalakon (mint pl a 37-es bizonyos szakaszai) napokig kint lehetne hagyni előre meghatározott (és a fuvaroztatóval megbeszélt) helyen a vasúti kocsikat, akár szétkapcsolva több kocsicsoportot is.

Ezzel jelentősen megnövekedne a vasúttal közvetlenül kiszolgálható erdő (más esetben mgazd-i) terület. Fa, cukorrépa, szalma, trágya, föld, homok, stb ki/berakodása.

 

Mindehhez az kellene, hogy a mellékvonalakat ne a MÁV vagyonkezelje, hanem területi alapon szerveződő magánvasúti cégek (vagy állami tulajdonú mellékvonali társaságok, mert manapság a "magán" már nem divat).

Előzmény: zsitvica (297)
s7o1z3 Creative Commons License 2011.07.24 0 0 298

Rendben"zsitvica".

 

Látom te ezekben a dolgokban pengevagy.Igy részemröl befejeztem a tályékozódást ezügyben. A választ tulajdonképp megkaptam a kérdésemre.Igaz nem töled mert töled csak okoskodások jöttek.Örülök hogy mégis akadt itt olyan aki épkézláb használható felvilágositással tudott szolgálni.Köszönöm neki.

Előzmény: zsitvica (297)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!