Keresés

Részletes keresés

martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.14 -1 0 7201
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.14 -1 0 7200

A Wizz Air legalább 8500 járat törlésére, illetve mintegy kétmillió ülőhely kivonására kényszerülhet idén október és 2024 márciusa között, az Airbus A320neo és A321neo típusok Pratt & Whitney GTF hajtóműveivel kapcsolatos problémák miatt.

 

https://hvg.hu/kkv/20230914_Wizz_Air_jarattorles_hajtomu_problemak_repulogep_utasszallito_repulogep_legikozlekedes_PrattampWhitney_fapados_legitarsasag_veszteseg

V.Gy. Creative Commons License 2023.09.13 -1 0 7199

Felszállna egy pilóta nélküli repülőre?

 

Európa viszont olyan szabályozást fontolgat, amely engedélyezi, hogy még a hosszú távú járatokon is csak egy pilóta vezesse a gépet.

 

De nagy az isten állatkertje.....

V.Gy. Creative Commons License 2023.09.13 -1 0 7198
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.13 -1 0 7197

Róna Péter: A kínaiak megbízásából veszi meg a Liszt Ferenc repteret Magyarország

 

https://index.hu/gazdasag/2023/09/12/magyarorszag-liszt-ferenc-repuloter-vasarlas-kina-rona-peter/

martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.10 -1 0 7196
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.09 -1 0 7195
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.07 -1 0 7194
Előzmény: V.Gy. (7192)
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.07 -1 0 7193
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.07 -1 0 7192
Patreides Creative Commons License 2023.09.06 -1 0 7191

Újabb csapás a gaz svédekre.

Előzmény: martinaxe7 (7190)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.06 -1 0 7190

A Wizz Air után a Ryanair is megszüntette járatát, tehát sok év után először nem marad közvetlen járat Magyarországról Göteborgba.

V.Gy. Creative Commons License 2023.09.06 -1 0 7189
Előzmény: martinaxe7 (7183)
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.06 -1 0 7188
Előzmény: V.Gy. (7186)
Patreides Creative Commons License 2023.09.05 -1 0 7187
Előzmény: V.Gy. (7186)
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.05 -1 0 7186
Előzmény: martinaxe7 (7185)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.05 -1 0 7185
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.05 -1 0 7184
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 7183
V.Gy. Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 7182
Előzmény: V.Gy. (7166)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.03 -1 0 7181
martinaxe7 Creative Commons License 2023.09.01 -1 0 7180
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.30 -1 0 7179
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.28 -1 0 7178
V.Gy. Creative Commons License 2023.08.27 -1 0 7177
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.27 -1 0 7176
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.26 -1 0 7175
V.Gy. Creative Commons License 2023.08.24 -1 0 7174

Az a kérdés, miért vesztette el a hátsó felét, és kezdett piruettezni. Műszaki hiba vagy rakéta. Nem mindegy.

Előzmény: martinaxe7 (7173)
martinaxe7 Creative Commons License 2023.08.24 -2 0 7173

A szolgáltató adatai szerint a repülőgép szerdán közép-európai idő szerint 17 óra 10 perckor 8,5 kilométeres magasságra emelkedett, és így repült 17 óra 19 percig. Ekkor kaotikusan süllyedni és emelkedni kezdett. Az első magasságvesztés után 9,15 kilométerre emelkedett, aztán 8,4 kilométerre süllyedt, majd 8,9 kilométerre egyenlítette ki a magasságot, végül hirtelen ismét ereszkedni kezdett.

 

Az utolsó adat 17 óra 20 perckor érkezett, ekkor az Embraer repülőgép körülbelül 6 kilométeren volt. A Flightradar24 szóvivője szerint a gép 30 másodperc alatt 2,4 kilométert veszített a magasságából.

A RIA Novosztyi szerint lezuhanásának helyszínétől két, illetve 3,5 kilométerre találták meg az Embraer két darabját. A távolabb lezuhant elemet a repülőgép farokszárnyának egy részeként írta le a hírügynökség.

V.Gy. Creative Commons License 2023.08.24 -2 0 7172

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!