Próbálom követni a dolgokat, de hagyjuk is inkább a próbálkozásom eredményét. :-) Ezért írtam, hogy inkább csak a szegedieket figyelgetem. Azt sem túl nagy intenzitással.
Amúgy a Fejér megyei topikban azt írta egy olvtárs, hogy csak a 794-es lesz orosházi, a 793-nak Nagykanizsa, a többinek meg Szolnok a célállomása. Na, majd meglátjuk.
Tényleg érdekes ezt látni. Én inkább csak a szegedieket figyelem, de tőlünk aztán már Salgótarjántól Egeren és Ózdon át Békéscsabáig, meg Orosházától Szolnokon, Kecskeméten át Bajáig jutottak már buszok. Még olyat is olvastam, hogy a volt szegedi DUD-9xx 260-asok Békéscsabáról Komlóra, sőt Sopronba kerülnének. De szép ez a Szombathely - Dunaújváros - Orosháza vándorlás is.
Én nem mondom, hogy Békés megyében rózsás a helyzet, de szerencsétlen ózdiak lassan tényleg minden sz@rt megnyernek, "örüljenek, hogy gurul" címszóval.....
A két új jövevény is az ex-szombathelyi kontingensből érkezik?
Tulajdonképpen jórészt gyári állapotban vannak még. Nyilván volt már bennük cserélve sok kopóalkatrész (ezt nem lehet megúszni), de a régi, Tisza Volános járműfelújítási programba már nem kerültek bele.
Helyijáraton teljesítenek szolgálatot. Rákóczitelep, Gyökeres, Szentetornya, Gyopáros felé általában. Már ahogy idekerültek Orosházára (Egy pár "MRY" Volvót kiváltva), már akkor sem voltak igazán éles kések a fiókban.
LSV-096 pedig visszatért Dobozra, LTE-942 viszont (még) nem tér vissza Újkígyósra, SRD-405 helyett van kint jelenleg LNY-618 is visszatért, mai napon PRF-925 helyett ment Miskolcra. MXU-939 helyett továbbra is KKL-982 LXN-695 helyett aktívan jár az SWW-267 (úgy hallottam, hogy a 695-nek elég komoly gondjai vannak, szóval lehet nem látjuk egy ideig)