Van egy 1.4 es multispace berlingóm és akadt egy kisebb gondom. A hűtőventilátor nem kapcsol be ha túl meleg a hűtővíz .Már próbálkoztam vettem a bárdinál ventilátor kapcsoló gombát de hiába nincs a hűtőben ilyen csak a helye .ezért tanácstalan vagyok valaki tud segíteni ? Köszi előre is !
2001-es Berlingo-m van. Én átalakítottam az üléseket, Ford Escort ülések mentek bele. Szétbontottam az eredeti üléseket, csak a talapzat maradt meg, mert a sín és az övcsati (feszítővel együtt) erre van szerelve. Az Escort ülést is lecsupaszítottam alul, amennyire lehetett, és összeházasítottam őket. Azóta boldog a hátam, és a fenekem. :-) Picit még magasabban is ülök, amit meg a térdem szeret nagyon.
Ha érdekel a projekt, tudok e-mail címre képeket küldeni a bontásról és az összeépítésről.
Egy kis segítséget kérnék! Tudom hogy nem Peugeot fórum, de hát ugyan az a gyermek !😉 Partner 2000-es évjáratú és az első ülések kukák. Viszont látom hogy nem egyszerű hozzá beszerezni. Valamelyik másik típus beleférhet nagyobb alakítás nélkül?
Teljesen mindegy a váll, az előírt minimum vastagság a lényeg. Pl. Suzuki Ignis-en gyárilag olyan kevés kopás megengedett gyárilag, hogy szinte betétenként tárcsát is kell cserélni rajta.
Ugyan előfordulhat a mechainkai rész vacakolása is, de külső behatás nélkül az ritkán okoz ilyen gondot. Jellemzően egy idő után ezek a központi motorok elfáradnak, nem egyszer kellett azért cserélni, mert pl. zárni nem zárt már, csak néha-néha, de kézzel bezárva nyitni mindig nyitott.
Nyilván élőben se lenne rossz látni a dolgot, mert messziről nehezebb diagnosztizálni, de a kézzel-kulccsal járatás utáni jó működés is ebben az esetben szokott előfordulni.
Az mitől lehet, hogy a vezető felőli ajtó központi zárja nem akar zárni.? Kulccsal megy. Majd utána egy darabig jó a központival is(kulccsal vagy belülről a pöcökkel megjáratás után). Nem új a probléma, de egyre sűrűbben viccelődik. Belül a rudat ami megy a kilincshez, hogyan kell jól beállítani, mert szerintem azzal van a baj. Feszíteni vagy a fene tudja gondolom kezd szétkopni...
Amiket elbontottam azokon mind jo volt. Mondjuk ezekben egyikben se volt 60k km-nel tobb. Lehet valamelyikbol kivettem, de nem vagyok biztos, hogy nem dobtam ki.
másodjára kiderült, hogy az asszony, aki az autót használta szintén panaszkodott a kis sebességre
viszont ennek nem motorikus probléma volt az oka, hanem hogy a vastag gumiszőnyeg a vezető lábterében becsúszik a gázpedál alá, és így nem lehet teljesen lenyomni
ezt most megigazítottam, és utána kb 10 percig tényleg jobban ment, most már megint alácsúszott, és városi forgalomban nem veszem észre annyira
(az asszony odaát megvádolta a férjét hogy beszerelt valami sebességlefojtó kütyüt az autóba :D mintha a saját feleségem hallanám)
Szerintem barmelyik bontoban kapsz ilyet fillerekert, felragasztod 2 oldalas ragasztoval es kesz. (nekem az osszes elbontott berlingomon jok voltak ezek, de kidobaltam oket, vagy mentek egyben a daraloba)
...valóban nincs meg az az előnye mint az eredetinek , hogy elvezesse mint egy csatorna ...de nem is jut be alá , hanem az ajtó külső felületére vezeti...
.. szeretem a gépet de nincs 30 E-rem két ilyen semmiségre...
ami fent van, az egy U profil, az oldalával felragasztva, tehát ami víz befolyik az ajtó és a karosszéria között, azt ez az U elvezeti az autó elé illetve mögé (nálam meg az utastérbe), tehát szerintem D profil erre nem jó, az nem fogja úgy oldalra vezetni a vizet
Halló... lenne egy kérdésem ....izzó csere a fűtésvezérlésben ..na akkor már legyen led, ott nincs is gond, de fojtattam a rádió kijelzőjében is és azóta nincs háttér világítása...
visszatettem a rizsszem izzókat de már avval sem hajlandó...lehet valami megadta magát a nyákon ami a világításért felelős...?
...egyébként a kijelző működik mert halványan látszanak a karakterek... 1.6 hdi 2007