Following a post-race investigation the stewards have excluded Amlin Aguri driver Salvador Duran from the final classification for exceeding the maximum power usage.
China Racing’s Nelson Piquet, who finished third, has been handed a 5-place grid penalty at the next race for speeding under yellow flags. Jarno Trulli will also have a 10-place grid penalty for changing his gearbox.
én idevenném a Piquet féle ütközetet is mert ott szerintem Jarno volt a hunyó de az már az ő szempontjából mindegy volt mert egy áthajtásos büntetésből tért vissza a mezőny aljára...
Kína - kvalis kocc
Malajzia - falra kent kis Piquet (de előtte egy rajta kívül álló ok miatti büntetés)
Uruguay - fasza minden, 4.
Argentína - kvalis kocc
Lehet öregszik vagy nem motiválja a csapattárs házon belül, és nem beszélget el vele a főnöke azaz saját maga :)
"Unfortunately I had a mistake which lead to a big spinning destroying part of the car leaving me without a qualifying lap. The mechanics are working very hard to put it back together for the race, but we're confident that they will, and we'll be back to full working proficiency."
idén ez már a második miszték, úgyhogy ideje visszaszokni az autoversenyzéshez. föképp az idöméröhöz, mert itt az elég fontos.
"És bár az utolsó ötösre is maradtak még nagyágyúk, végül különféle okokból egyiküknek sem sikerült megbolygatni az első öt helyezett sorrendjét. Ketten ráadásul különösen rosszul jártak: Jarno Trulli első gyorskörén a 4-es kanyar előtt elveszítette uralmát saját csapatának autója felett, és a falba csúszva jelentős károkat okozott a Trullin, az utolsó rajtsorban pedig Bruno Senna fog csatlakozni hozzá, aki amellett, hogy lekoccolta a falat, a két Andretti révén forgalomba került a hajrában, így nem tudott egyetlen igazán erős kört sem összerakni."
Group 1 Sam Bird, Virgin Racing Formula E Sebastien Buemi, e.dams-Renault Formula E Antonio Felix da Costa, Amlin Aguri Formula E Ho-Pin Tung, China Racing Formula E Nelson Piquet Jr, China Racing Formula E
Group 2 Jaime Alguersuari, Virgin Racing Formula E Oriol Servia, Dragon Racing Formula E Lucas di Grassi, Audi Sport ABT Formula E Michela Cerruti, Trulli Formula E Nicolas Prost, e.dams-Renault Formula E
Group 3 Karun Chandhok, Mahindra Racing Formula E Nick Heidfeld, Venturi Formula E Stephane Sarrazin, Venturi Formula E Daniel Abt, Audi Sport ABT Formula E Salvador Duran, Amlin Aguri Formula E
Group 4 Jarno Trulli, Trulli Formula E Jean-Eric Vergne, Andretti Formula E Marco Andretti, Andretti Formula E Jerome d’Ambrosio, Dragon Racing Formula E Bruno Senna, Mahindra Racing Formula E
Jövőre terjeszkedést vár a kategóriától, autógyárak érkezését – jelenleg valamilyen formában a Renault és Audi érdekelt, valamint az indiai Mahindra. „Azt hiszem, jövőre legalább négy-öt gyártó lesz a bajnokságban. Két évvel ezelőtt nem voltak autóink, nem voltak pályáink, nem voltak csapataink. Szponzoraink és tévés közvetítőink sem voltak. Most van egy bajnokságunk, amely teljes gőzzel halad, a versenyzők közt pedig nagy csaták zajlanak.”