Keresés

Részletes keresés

svgyula Creative Commons License 2015.03.19 0 0 3864

Ha nem vagyok "vindisgréc" mivel mérted? Honnan a tóróból veszed azt, hogy az alkoholban oldott oxigén van?

Etil alkohol képlet:C2H6O

Ez messze nem azt jelenti, hogy ebből akár 1 db oxigén atom máshol fog elégni mint ebben a vegyületben.

A párás levegőt azért adagoljuk a motorhoz, hogy kompenzáljuk a szegény keverék által képződő magasabb hőmérsékletet. De ha már itt tartunk nem hiszem, hogy képes lennél bármivel a dugót kilyukasztani. Persze a lángvágó az kivétel! A lambda módosítást nem azért kell!! beleiktatni, hogy szegényebb keveréket érjünk el! Azért kell belerakni, hogy a motorvezérlő ne adagoljon több üzemanyagot és ezzel megnövelje a fogyasztást!

Ha csak vizet, vagy alkoholt, párás levegőt/gőzt, HHO-t, adagolsz a motorba azt észreveszi a lambda és a kopogásérzékelő, aztán reagál és ad még hozzá anyagot! Persze úgy fogod érezni, hogy "húúú de jól megy" de a benzinkútnál le fog görbülni a mosoly..............................

A gondolatod még a karburátorosnál sem állja meg a helyét ott is kell szegényíteni a keveréken DE a motorvezérlőt nem fogod becsapni ilyen trükkel!? Ennyiből simán locsolhatnád is a motorba legfeljebb nem az injektoron keresztül kapja a benzint hanem egy sokkal rosszabb keverék formájában ami nem lesz elég meleg és elég "apró" méretű ahhoz, hogy megfelelő mennyiségű oxigén vegye körül a hengerben a tökéletes vagy legalább is jó hatásfokú égéshez. Télen hidegben is elég a sima denaturált szesz a vízbe, hogy ne fagyjon be. Ilyenkor pedig sima desztillált víz semmi más! Na de majd csak egyszer rájössz..........

Előzmény: atus8l1 (3863)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.19 0 0 3863

Azért nem szeretnék egy esetleges dugólyukadást, ha túl szegény lenne a keverék a sok zokszigén miatt...

Nincs elvonás, csak "telítve" van.

Előzmény: svgyula (3862)
svgyula Creative Commons License 2015.03.19 0 0 3862

Minek ezen gondolkodni? Már megoldották helyetted: https://www.youtube.com/watch?v=0HXeVlijtDc

Csak alkalmazni kell:-))

De azt azért nem értem az egészet! Mindenki a tökéletes égésre és a minél több oxigénre törekszik. Te meg el akarod vonni?! Az egyetlen anyag amiért !még! nem kell fizetni és segít azon, hogy a drágán megvett üzemanyagot minél hatékonyabban használd fel...........................

Az autókba belebuzerált lambda "szardát" egyszerűen át kell verni. Az ugyanis tiszta benzin üzemhez van beállítva, meg a katalizátor "tűrőképességéhez". Bármi mást buherálsz nem lesz jó.

Előzmény: atus8l1 (3861)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.15 0 0 3861

Üdv!

Töprengtem kicsit annak érdekében, hogy a vízbe kevert alkoholnak az oxigéntartalmát hogyan tudnám semlegesíteni.

A megoldás egyszerű :) Benzinnel. Mégpedig annyival, amennyi kell ahhoz, hogy a szeszben lévő oxigénatomok segítségével el tud égni, és egy pici még pluszban :)

Így nem kell semmiféle lambda elektronikát építenem, kapja a vizet a motor, nem fagy be és a többit nem kell részleteznem, tudja mindenki a többit...

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.03.15 0 0 3860

"Semmit nem kell csinálni mint bevezeted a légszűrőbe a csövét és menet közben megnyomod. De a szád legyen becsukva mert elharapod a nyelved"

 

Detonált a motor, és nem haraptam el a nyelvem.

Előzmény: svgyula (3852)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.03.15 0 0 3859

1. Szuper üzemanyagmegtakarító: hogyan tudjuk a folyékony benzint magasabb hatásfokkal elégetni koromképződés nélkül?

 

2. Gázt használunk a motorban. :-D

Előzmény: momo58 (3858)
momo58 Creative Commons License 2015.03.12 -1 0 3858

Kereshetünk az interneten benzines motorral kémiai képletek / kevert benzin Premium kémiai képlet C8H18 PERTAMAX formula C10H24 (elnézést, ha helytelenül írt) Lássuk a támogatás, illetve C8H18 a Crack vagy lebontják szénatom 8 és 18 atom hidrogént (H2), ahol a H2O (víz) osztott az atom által elektrolízis egyike atom oxigén és két atom H2, annak érdekében, hogy megfeleljen a prémium atomok van, hogy megszorozzuk 9-szer H2O arra elektrolizál vagy növelésével a DC áram elektrolízis a 9-szer, például ha a hidrogén elektrolízis 3 amper már buborékok képzése, hidrogén (H2), majd 3x9 = 27 amper elektrolízis eredménye volt az új hidrogén lehetett hasonlítani H18 oka a jármű áramforrása nem elegendő, ha felvesszük 27amper az áramlás a hidrogéngáz által repedés vagy pertamax Premium és hatékonyabb és kevésbé költséges, Ez nem egy módja a megtakarítás a nem fosszilis üzemanyag-hóbort, 

svgyula Creative Commons License 2015.03.11 0 1 3857

Szia Barátom! Neked az izé, két része nem passzol a bigyó négyzetével! Sajnos hidrogéntöke  nem azonos mennyiségű hidrogén kulimázszulfát rezisztensével! Mert az  tartalmaz egyatomossáokat  is ezért a búrás üvegkilátású bigyóban levő föl és le mozgó izéhez nem passzol. De ha felkalibrálod az oldalsó kivezetést az index szintjére akkor lehet, hogy villogni tudsz vele!

Előzmény: momo58 (3856)
momo58 Creative Commons License 2015.03.06 -1 0 3856

Premium kémiai képlet C8H18 PERTAMAX formula C10H24 (elnézést, ha helytelenül írt) Lássuk a támogatás, illetve C8H18 A repedés vagy lebomlott szénatomon 8 és 18 atomok hidrogén (H2), amikor H2O (víz) osztott az atom által elektrolízis egyike atom oxigén és két atom H2, annak érdekében, hogy megfeleljen a prémium atomok van, hogy megszorozzuk 9-szer H2O arra elektrolizál vagy a emelje fel a DC áramerősség 9-szer, például ha a hidrogént elektrolízis 3 amper már gyártja a buborékok hidrogén (H2), majd 3x9 = 27 amper elektrolízis eredménye volt az új hidrogén lehetett hasonlítani H18 oka a jármű áramforrása nem elegendő, ha figyelembe áramok 27 amper, majd a hidrogén gáz repedés vagy pertamax Premium és hatékonyabb, és nem drága, ez nem egy módja a megtakarítás a nem fosszilis üzemanyag-hóbort,

atus8l1 Creative Commons License 2015.03.06 0 0 3855

Úgy gondolom, hogy értelmes beszélgetés folyt itt. Te mindig a google fordítós sz@rságaidat nyomod ide. Pihenj egyet.

Előzmény: momo58 (3854)
momo58 Creative Commons License 2015.03.06 -1 0 3854

HCS (Szénhidrogén repedés System) egy innovatív találmány, amely választ ad a panaszok, amikor az üzemanyag árak emelkednek. Miért van ez? ... 
HCS lehet, hogy a jármű üzemanyag-hatékonyabb így.Amellett, hogy üzemanyag-megtakarítással HCS is lehet, hogy úgy lesz erősebb járművek. 
Szénhidrogén Crack System vagy rövidítve HCS egy olyan rendszer, amely lebontja a szénatomok (C) és a hidrogén (H2) szereplő szénhidrogének egy fűtött katalizátor. Katalizátor fűtés külső hő (exoterm), amely megjelenik a járművek, mint a kipufogó, a motorblokk, radiátor vízvezetékek vasból készült. A kimeneti nyers hidrogén gázt katalizátor betáplálási a szívó és szopás elemek szénrészecskéken hogy a későbbiekben a kipufogó / füstgáz elemek csökkenthető a szén-monoxid és a hidrogén, mint oktán enhancer a járműben. Egy szénhidrogént most bizonyított, hogy jó eredményeket, és könnyen előállítható a benzin. A magasabb oktánszámú benzin, a magasabb a hydrogennya atomok. Dihasilkanpun erő nőni fog.Hogy a HCS csak akkor, ha a motor élettartamát. Melyik szívás bemenet húzza benzingőz a csőben / tank. Ezután a benzin gőzök áthaladnak a katalizátor, és tovább a üzemanyag, így lehet égetni együtt benzinüzemű járművek.Íme a hidrogén gáz, mint üzemanyag pótlék járművek a nagyobb teljesítmény.  üdv.

atus8l1 Creative Commons License 2015.03.05 0 0 3853

A plusz injektorokkal elsősorban nem a teljesítmény növelés a cél, hanem a fogyasztáscsökkentés. 800°C körüli szénacél érdekes dolgot csinál a vízpárával...

Viszont ha a benzint melengetem a hűtővízzel, akkor az alacsony tankállás esetén rövid úton megpúposítja a tankot. Forráspontja 60°C-tól indul az összetevőktől függően. Én nem melegíteném a benzint...

A motor elektronikájába nem akarok belenyúlni, nem is értek hozzá. Tudom, vannak etanolos KIT-ek, de kihagynám azt is.

Előzmény: svgyula (3852)
svgyula Creative Commons License 2015.03.04 0 0 3852

Minden motor képes plusz üzemanyagtól repülni ez a csoda! Itt a cél az, hogy kevés üzemanyaggal érd el ezt az eredményt! Ugyanezt egy sima hidegindítóval is eléred. Semmit nem kell csinálni mint bevezeted a légszűrőbe a csövét és menet közben megnyomod. De a szád legyen becsukva mert elharapod a nyelved:-)) és még elektronika sem kell.............

A nagyobb teljesítményhez teljesen felesleges volt egy plusz befecskendező! Ugyanezt a hatást kapod ha megnöveled a befecskendezési időt és a benzin vezetéket keresztül vezeted a hűtővízen és feltornászod a hőmérsékletét 80-90c°-ra. Mivel kisebb lesz a környezeti hőelvonás és nem alakul ki annyi mikrocsepp tökéletesebb lesz az égés, ezáltal a teljesítmény is megnövekszik. A bevezetett gőznek is ez a szerepe annál a gőz adja a párolgó benzinnek a hőenergiát.

Előzmény: atus8l1 (3851)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 3851

HHO-ról én letettem már 2 éve kb. Viszont van a kipufogómon egy hőcserélő, ami még nincs bekötve, mert valami szűrést kell kitalálnom a vákumba, mert jöhet bármi a hőcserélőről, ami káros lehet a motornak. A vizet szeretném ezzel gőzzé alakítani, így kevésbé káros az égésnek, ahogy írtad is. Most csak benzingőzt kap a motor, de olyan hatása van, amit senki nem hisz el, ha megmutatom egy próbakör folyamán...

Előzmény: svgyula (3850)
svgyula Creative Commons License 2015.03.04 0 0 3850

Nos én azért nem írogatok nagyon mert 2 éve használom HHO+víz rendszert megcsináltam működik ennyi. Nincs vezérlés egyszerűen a kipufogóról elszívatom a meleg levegőt, be a víz alá majd rá a kipufogóra és irány a torok! Ja közben a termelt gázt is hozzákeverem és mindig vákuum van az egész rendszerben. Ez 1000km-en ~0,6l víz és kb ugyanennyi bontott víz megy a motorba.

Amit írsz az igaz csak annyi a szépséghibája, hogy a bepermetezett hideg víz rontja az égést. A másik amit írtál nem teljesen úgy van. A lambda szondát kell fűteni mert annak a megfelelő működéséhez szükség van 300c°-ra  ez azért fontos mert a motor előbb melegszik mint a lambda. A motorvezérlő ~60c° környékén átkapcsol lambda vezérlésre és ha az ebben a pillanatban hideg, akkor nem jön megfelelő nagyságú jel és elkezd az autó dadogni, rángatni. Az katalizátor hőfoka lényegtelen ilyenkor még. (Egyébként ennek a működését csak a 2 lambdával ellátott rendszerek képesek figyelni. Vagyis egy a "nyers" gáz oxigéntartalmát méri a második pedig a katalizátor utáni állapotot DE ez csak arra jó, hogy kidobja hibának a katalizátor cserét:-)) Na meg egy plusz hibaforrás.)

Ezért mindenképpen jobb megoldás az elgőzösített víz mint a hideg víz! Te is megtudnád csinálni csak elő kell melegíteni a vizet 80-90c°-ra és úgy adagolni. Nem lesz olyan hatás mint a gőznek de a hideg víznél biztosan jobb eredményt kapsz.

Előzmény: atus8l1 (3849)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.04 0 0 3849

Üdv!

Én nem ismerem ezt a lambda módosítót, viszont ha hűtésnek benzint ad a rendszer a saját injektorain, akkor az én rendszerem is ad a sajátján, vagyis még dúsabb lesz.Dúsra meg elveszi a plusz anyagot, mert a lambda szonda levegőt kér a katalizátor működéséhez, persze ha üzem meleg a motor. Indítás utáni dús keverékbe nem szól bele a lambdaszabályzás, mert a katalizátort is fel kell melegíteni valamivel és van mikor a kipufogó ütem előtt is nyit az injektor. Nekem eddig beválni látszik ez a vezérlés.

Az viszont meglep, hogy mindenki csak olvasgatni szeret meg agyalni, senki nem próbálkozik, vagy titkolja. Nem értem, hogy miért...

Előzmény: svgyula (3848)
svgyula Creative Commons License 2015.03.04 0 0 3848

Szia! Tök mindegy mit adagolsz és mennyit az üzemanyaghoz a lamda jelbe bele kell nyúlni. Ugyanis bármivel "tökéletesíted" az égést az a "lambda" szerint károsítja a motort és ad neki hűtésként benzint.

A "mese az autókról" fejezetben emlegetik a környezetvédelmet. A valóságban azért nem lehet kevés benzin mert olyan magas hőfokon égne, hogy tönkre tenne mindent. Elsősorban a katalizátort égetné szét a szegény keverék! Nagyon nem a felhőkre meg a tiszta levegőre gondoltak:-)) A kevesebb fogyasztáshoz van egy egyszerű lambda jelfigyelő elekrtonika 1db LM324-el ami egyszerre 2db lambda vezérlésre is jó(első-hátsó) ~2eft-ből kijön mindenestül. Ezután oda állítod a jelet ahova akarod és nem dob hibát a rendszer...................

Van kereskedelemben kapható is, ha valaki nem akar vele szórakozni. Azt már nem is mondom, hogy az ismerős autóvillamossági szerelő még csak meg sem lepődött amikor egyszer a trafó miatt nála volt az autó sőt azt mondta nagyon jó több autóban látott hasonlót. Amúgy semmi különlegesre nem kell gondolni egy sima jelfigyelő rendszer állítható max kimeneti jelre és a követés nagysága is állítható.

A sima víz befecskendezést pedig igazából a motor hűtésére találták ki a versenyeken. Hétköznapi használatra nem jó megfelelő gyújtás nélkül. Ezért inkább az elgőzösített vizet használják ami ugye télen is műxik:-)). De a próbálkozás eredményre azért mindenki kíváncsi lesz!

Előzmény: atus8l1 (3847)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 3847

Bocsánat, badarságot írtam, mert nem az RPM alapján van egy érték, hanem az egyik injektor lett "megcsapolva" és egy optocsatolón keresztül tölt egy kondenzátort, aminek a feszültsége le van osztva. Ezt a feszültséget használom referenciának a vezérlő programjában. Korábban kérdezte egy tag, hogy miért nem figyelem a terhelést. Ebből már lejött ugye, hogy a referencia feszültség a "megcsapolt" injektor nyitva tartásával arányos?! :) Természetesen alapjáraton vagy 70°C alatt nincs befecskendezés.

70°C felett a hőmérséklettel arányosan nő az injektor nyitott állapota, mégpedig +1ms/15°C. Nyitási gyakoriság pedig a referencia feszültséggel arányos...

Előzmény: atus8l1 (3846)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.03 0 0 3846

Üdv! Azért, mert nem teszek bele az általad felsorolt folyadékok közül. Etanolnak az oxigéntartalma a lambdaszondát átveri, mert szegénynek érzékeli a keveréket és rádúsít a computer. A motor adagoló rendszerét használtam már ilyen célra, de olyan sokat adagolt, hogy nem tudtam semmilyen módon bevinni a szívósorra. Most egy előre megírt program alapján van az adagolás, potival fokozatmentesen tudom állítani, hogy RPM alapján mekkora legyen az injektor nyitott és zárt ideje, ms pontosan.

Előzmény: svgyula (3845)
svgyula Creative Commons License 2015.03.02 0 0 3845

Üdv! Miért fagy be? Télen vagy etanol-viz vagy denaturált szesz-víz keverék -20ig jó. Ha elindul akkor percek alatt felmelegszik a "lé" a motortérben:-))) Én egész télen használtam és soha nem fagyott be.........

Amúgy miért nem a motor beépített adagoló rendszerét használod? Az pontosan tudja mikor mennyit kell adagolni. (ez a szívótorok)

Előzmény: atus8l1 (3844)
atus8l1 Creative Commons License 2015.03.01 0 0 3844

Üdv!

Ma 3 órás bíbelődés után sikerült beszerelnem a 2 injektort és hozzá a vezérlést.

Vizet nem kap, mert befagyna. Benzinből akármennyit adnék neki, megenné. Természetesen a teljesítmény sem marad el, viszont egy bizonyos mennyiség fölött már hiába kap többet, negatív eredményt produkál. Holnap OBD-n keresztül megnézem, hogy miként változik az előgyújtás és a befecskendezett mennyiség, ha kisebb-nagyobb adagokat kap a plusz injektoron még.

A hőmérő részét is kalibrálni kell, mert a műszerfal nem pontos és ahol mérni tudom a motor vizének hőmérsékletét ott csak 65-70 fokot mutat az elektronika (jó a termosztát). Szóval holnap élőadat vadászat.

Mukibá Creative Commons License 2015.02.01 0 0 3843

Az olvasás hasznos, olvass vissza a fórumon ...................

Előzmény: atp (3842)
atp Creative Commons License 2015.01.30 0 0 3842

Én csak lufi felfújásra szeretnék otthon, 12 V -al hidrogént termelni. 

Van valahol valami rövid összefoglaló, hogyan lehet viszonylag hatékony csap-víz bontót összeállítani?

Mondjuk 1 A áramfelvételre tervezve. Ilyen kérdések merülnek fel bennem:

 

- Milyen anyaga legyen az elektródáknak?

- Milyen méretű felülete legyen?

- Milyen távolságra legyenek?

- Folyamatos vagy szaggatott egyenáram a hatékonyabb és ha szaggatott, akkor milyen frekvencia?

 

 

 

Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.01.06 0 0 3841

Koncentráld erőid a vízzel működésre, benzin nélkül.

Tovább csökken a tűzveszély.

Előzmény: atus8l1 (3840)
atus8l1 Creative Commons License 2015.01.02 0 0 3840

LPG-re és metánra nem fejlesztek, mert: 1, LPG-vel nincs tapasztalatom, nincs a kocsimban. 2, a metán veszélyes. Persze minden veszélyes, viszont a víz miatt még nem égett le senki kocsija, benzin meg üzemszerűen van benne.

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3839)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2015.01.01 0 0 3839

Önfejlesztésre, ujjgyakorlatnak jónak tartom. LPG-re, metánra is alkotnod kell.

Előzmény: atus8l1 (3838)
atus8l1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 3838

Előzmény: atus8l1 (3837)
atus8l1 Creative Commons License 2015.01.01 0 0 3837

TEMP: motorhőmérséklet

INJ ON: injektor nyitva idő ms-ben

REFV: a gyári injektor által meghatározott feszültség

INJ OFF: injektor zárt idő s-ben

 

Legalul: injektor dolgozik vagy nem (ON vs OFF)

Előzmény: atus8l1 (3836)
atus8l1 Creative Commons License 2014.12.31 0 0 3836

Nem a fúvókákat kell csereberélnem, pontosabb szabályozás. LCD-n látható injektor nyitvatartási idő, század pontos hőmérséklet adat (LM35-el kiegészítve).

Előzmény: Maketheworldabetterplace (3835)
Maketheworldabetterplace Creative Commons License 2014.12.31 0 0 3835

Sámlival. :-)

 

Mi lesz az előnye?

Előzmény: Talán,sikerül! (3833)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!