Keresés

Részletes keresés

BR01tt Creative Commons License 2017.08.22 0 0 13330

  No  ami a rugós  váltót, vagy váltó felvágást illeti (de nyilván tudod is)  , abban a pillanatban mikor felvágja  a kerék a váltót mindíg van egy kis zárlat (egy pillanatnyi) .  Mondjuk én addig amég  a sínes áramszedésem volt  addig nem tapasztaltam különösebb gondot e miatt.

   A digitális  rendszernél ez már biztos  gondot jelentene , persze  nem tudom, csak az érzékenyebb a zárlatokra.  (le tilt, stb.)

 

 

Előzmény: cssz74 (13326)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.22 0 0 13329

Ok. Én ezekhez nem értek.

  Amit csináltam magamnak, azt csak le másoltam a gyári darabról.

Előzmény: cssz74 (13328)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 13328

Na, amúgy egy ilyen, 20-30A terhelhetőségű Graetz-el (diódahíd) kis kábelezéssel is meg lehet oldani:

Előzmény: BR01tt (13324)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 13327

Király. Valami ilyesmi bőven elég lesz. Kiderül. Eleve nem tervezek 10 jármű fölé menni, és nem gondolnám, hogy 3-nál több lenne egyszerre a pályán. Ami nyűg, hogy bármilyen ronda, kellenek a nagy gépek és kocsik. Sajna a magyar nagyvasút a mindenem (hobbim, munkám), szóval itt fognak 4 tengelyes gépek és kocsik is járni. Ez van. Shimms kocsikból egy páros már van. Eas muszáj, mert az szállítja majd az innivalót a kerten belül, a grillhez, medencéhez, stb. Ha meg ilyen kocsik vannak, akkor lennie kell Dácsiának, Csörgőnek, bár drót nélkül buta, de Taurus is lesz. Ha meg jutnék emberi számon 4 tengelyes személykocsikhoz, akkor LGB alapon csalós MÁV Bo, és Piko alapon csalós Halbi Byee Silberlingből...

Előzmény: BR01tt (13325)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.22 0 0 13326

Ohh, ez sima Graetz kapcsolás. Nagyjából ilyet gondoltam volna én is ki magamtól. Akkor kezdetnek ez lesz. Aztán majd, ha van keret, bedigizem a cuccost. Addig megteszi. Nagy gond nincs, boltba nem kell mennem, szerintem találok itthon. :) Köszi!

Rugós váltóval pont jó lesz így kezdetnek...

Előzmény: BR01tt (13324)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.21 0 0 13325

Egyébként  ennyi a nagy állomásom , Ez bőven  elég. 3 csonkával és  három átmenő vágánnyal.  Persze  attól is  függ az ember mekkora vonat forgalmat  akar?  Ha bár meg jegyezném, ha  egyszerre 3-4 vonatozunk akkor is  elég.

  És  ez ritkán fordul elő. Ha  egyedül gépészkedek akkor meg 2 vonatnál többet nem  igen szoktam ki pakolni

Egyébként  amikor  kezdtem építeni  akkor úgy  gondoltam, hogy  csak 2 tengelyes  kocsijaim lesznek. Persze  mondanom se kell azóta  változott a helyzet. Van 4 tengelyes is. De nem túl hosszúak. 2-3 kocsis  vonatok meg vígan be férnek az állomásra.

 

Előzmény: cssz74 (13318)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.21 0 1 13324

Na  akkor itt a  gyári  LGB  analóg hurokmodul

  Az van vele, hogy   mindíg  csak egy irányból járható  a hurok.  Meg kell állni a szigetelt részen és  átfordítani a trafó polaritását.  Más  gond  nincs  vele.    Mondjuk  használtan vettem  , de  úgy is relatíve  drága. 

  megcsináltam  ugyan ezt 1000 forintból és  ugyan olyan jól működött.  Jó nem volt olyan  elegáns

Mondjuk az a baj, hogy  már  nem emlékszem hogy  milyen értékűek voltak az egyenirányítók . De ha be mész az elektronikai kütyük boltjába  és  mondod  hogy  diódát szeretnél 24 volt  8-10A   Akkor  adnak ilyesmit. Én is  úgy  kértem. Mert  a német  márka jelűt, jelzésűt itthon nem kapni.  És  ez  analógba  simán  működik, mondom csak annyi, hogy  meg kell rajta  állni és  átfordítani  a trafót.  Lehet bonyolultabb hurok kapcsolást  ami mind két irányból  járható.  A modellező könyvekben benne  vannak a  rajzok.  Csak itt nem 12 volt 0,8amper   ha  nem 24 volt 10 vagy  csak 5 amperra méretezed az alkatrészeket, és  abból építed meg.  Nem értek az elektronikához  de ez működött analógban.

   Sőt úgy  volt a  saját  gyártmány  meg csinálva hogy   egy  kapcsolóval amivel polaritást váltottam  a szigetelt szakason szinte megállás  nélkül ment át a vonat.  Hiszen nem a trafót csavartam   , hanem egy pillanat alat fordítottam a polaritáson a kapcsolóval.

Előzmény: cssz74 (13317)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.21 0 0 13323

Ez jó ötletnek tűnik.

 

 Ragasztás  ügyben nem tudok mit mondani. Nálam csak egy két macerás  helyen van  ragasztva , szárazon bekevert kő és flexi csempe ragasztó. . Eligazítva  a talpfák között és be locsolva.  Bontható felrúgható, de arra elég hogy az esső ne vigye  el a köveket.  A srácok valamiféle  műgyantával ragasszák egyébként a köveket.

    Ilyen a csemperagasztós, amit már  a természet antikolt is egy  kicsit

 

  Tavaszi  javítgatás  után. Nálam van  amit szegély tart, vagy  valódi zúzott kő, de van olyan rész is  ahol csak egy  ásónyom mélyen nagyobb kő majd  a temetői murva. Rajta  a sínek azt csókolom.

 De van olyan rész is  ahol a járda mellett biztosítani kellett a víz lefolyását , ott élire állított gyeprács van be ásva

  Szóval bár mit lehet.  Persze  lehet ettől komolyabb építkezést is  csinálni, de én utálok betonozni. De a srácok nagy többsége  komoly építkezést visz véghez.  Érdemes esetleg tanulmányozni a dolgaikat.

Akár itt is

https://www.facebook.com/groups/135638106487373/?ref=bookmarks

Előzmény: cssz74 (13321)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.21 0 0 13322

Hali !

 

  Ha csak az R1 ívek  férnek el  hát azt kell használnod. Ott tényleg csak annyi a baj hogy  a hosszú vagon alól  ki látszik a sín.  Az egész LGB  rendszer úgy van ki találva, hogy a saját  járműveik egy két kivételtől eltekintve  el mennek az R 1-es íveken.   A Piko Taurusz is   A gőzöseiket  azt nem tudom. Azt a Tóth Csaba tudná meg mondani.

 Most ezek a leg hosszabb vagonjaim de ez pont jó, még az R1  kitérőkön is (nem lóg ki a sín a hasuk alól)

 Ez pedig a leg hosszabb személy  vagonom volt , de  ez is  csak ennyit  lógott ki  Ez egy  kinai Neqwida gyártmányú volt.

 

  Azért ha teheted  esetleg az állomásra  tehetsz nagyobb kitérőket . Elegánsabb, nem annyira  kisvasúti jellegű. Főleg annak fényében , hogy  "nagy vasutat "is  szeretnél járatni.  Persze  a hely hiány  az nagy úr.  És  hát  a kitérők ára is  nagyot ugrik a nagyobb méretűeknél.. De neked nem 10-30 váltóban kell gondolkodnod csak 4-6 db-ban.  Az meg talán még vállalható. (csak hát  a hely?)

 

Előzmény: cssz74 (13320)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13321

A sín valamiféle töltésre kerülne. A tó körül sziklakert van. Ott ívesen rakható viacolor kövekre raknám. A többi helyen, mivel a füves rész és a virágágyás határára kerül, ahol nyírnom kell a füvet, arra gondoltam, hogy zsaluköveket ásnék le szegélynek, kibetonoznám, tetejére kerülnének a sínek. OBI-ban láttam viszonylag apró bazalt zúzalékot, azt szeretném ágyazatnak. Azt kéne eláruljátok, ki az a ragasztó, amivel ezt kő keménnyé tudom ragasztani időjárás állóan. Az íves részek nem lesznek annyira egyszerűek, gondolkodom még rajta. Zsalukövekből olyat néztem, amiben egyik részén középen kissé kisebb az összekötése a két oldalnak, ahova a vasakat rakják, a sín esetleg közé férne, így 1-2cm-el a szint alá kerülne, lenne, ami tartaná oldalról a kavicságyat.

cssz74 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13320

Na áthívtam Mórickát a szomszédból, ezt rajzoltattam vele(beletellett vagy 6-8 percbe):

Így nagyjából kivehető, mi az elképzelésem. Ez a minimum. Az állomás bővülhet esetleg.

R600-asokban gondolkodom, sima váltókkal. Aztán majd alakul.

cssz74 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13319

a kert mérete, és jellege miatt sajnos ragaszkodnom kell az R600-as ívekhez, ami nem szép, de legalább ronda, viszont elfér...

Emiatt inkább kisebb járművekben gondolkodom. A "baj", hogy muszáj a magyar téma. Gőzös nehézkes, macerás, de legfőképp drága, így mondjuk a kis dízelek jönnek leginkább szóba. Villany nagyon nem volt tervezve, de a hozzám került próba Leó kaszni végett csak lesz, illetve egy olyan festésű Taurus, ami bejár, vagy esetleg MÁV-osított meg kötődés miatt kell. Szerencsére Piko gépek elmennek ezeken az ívnek nehezen nevezhető halálkanyarokon.

Szóval, ha valaki tud occóé, részletre Taurust, azért ne tartsa magában. :D

Előzmény: BR01tt (13315)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13318

Igen, ez a két, esetleg három vágányos állomás, esetleg plusz csonkával, két nyilt vonallal, hurkokkal a végén a terv. Nagyjából az a 3-4m állomási hossz itt is esélyes. Nevezzük Inárcs-Kakucsnak. :D

Előzmény: BR01tt (13315)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13317

Szia!

Nyilván a digié a jövő! Én is abban lennék, ha csak lapátolni kéne a "geld"-et. H0-ban a már túlzottnak nevezhető járműállomány szab gátat, 100 feletti masinával, ráadásul van több, régebbi, illetve egyedi modell, amiben nem csak abban állna a dolog, hogy bedugom a dekódert.

Vezérlésből sem a Lokmaus 2, amim volt, sem a Multimaus nem fogott meg. Inkább Twin center szerű vezérlés jönne be. A "baj", hogy ahányszor kezdtem azt gondolni, na a következő akkor a vezérlés lesz, akkor mindig megjelent valami, amit muszáj volt megvenni...

Itt, a G-snél már főleg, hogy szakaszolgatni ne kelljen, meg a hurok végett, digit gondoltam. De épp a keret szűkössége miatt, miután megnéztem, hogy milyen áron vannak megfelelő dekóderek a G-hez, úgy döntöttem, egyenlőre analóg marad. Ehhez lesz muszáj a két hurkot faszán megoldanom. Elsődleges, miután már az első vontatójármű kezd összeállni, és van már két gördülő anyag is, hogy a vágányzat meglegyen, majd le is kerüljön a helyére. Ehhez még kell bőven keret, így egyenlőre nem akarok digizni. Önmagában annyi lenne, mint a teljes sínanyag, és gördülő állományom lesz együtt. Nyilván, fog ez majd változni, de most ez a helyzet.

Érdekene akkor ez a hurok modul dolog. Milyen fajta volt? A sajáthoz rajzod van?

Megkomplikálom életem ezzel a hurok dologgal, de így a kertben meg tudom oldani, hogy sehol gyakorlatilag nem kell sehol a sínek felett átlépni, nem kell fűnyírót áttolni. A család mozgását sehol nem akadályozza. A felvághatóság azért érdekes, mert én sem ragaszkodom elektromos állításhoz, ha pl. a két huroknál működik, és a terv szerint épülő két vágányos állomásocskán működne, akkor csak a két állomási vágány szakaszolása, kikapcsolhatósága szükséges. Megpróbálok egy pályatervet összedobni. Valahol volt wintrack-em, de már nem használtam hosszú évek óta...

Előzmény: BR01tt (13316)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13316

Hali !

 

  Az hogy  analóg ,vagy digitális ?   Az tény  hogy  a digitális  a jövő.  Én ugyan  az  analógról áttértem az RC irányításra  saját árramforrásból.  (aksi hajtás)   De  ez csak az én elgondolásom.   És persze  a fűthető gőzösök. (mert ez meg a libling)

 

  Én anno  a hurok dolgot  egy  gyári  és  egy  saját építésű  hurok modullal oldottam meg.  Ami  jól működött analógban.

 

  Az  LGB és Piko váltók felvághatóak. De egy idő után a kosztól vagy  gyengül a rugó  és  nem simul vissza  a tősínre  (nem húzza vissza a gyári rugó)   a csúcs sínt.  Ez az ellen menetnél okoz  majd  siklást.   Én kézzel mindíg rá segítek.  Igaz nekem csak kézi állítású váltóim vannak.  És  a távirányítás miatt egyébként is   valahol a mozdony  közelében vagyok. Tehát  csak egy mozdulat.  És már  az idők folyamán rá is  áll az ember keze.

  De  amég új vagy  jól karbantartott a váltó addig  vissza húzza  a rugó a helyére.  Csak a por  és  az évek múlása (és a karban tartottság elmaradása)  miatt kicsit szorosabban működnek.

Előzmény: cssz74 (13308)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.20 0 1 13315

Hali !

 

  Ne  aggódj a 60nm miatt.  Remek  pályát lehet építeni .

   Nekem is  úgy  kezdődött a dolog hogy egy 3 vágányos  állomás  és a két  végén  hurokkal.  De  azóta  80 méterre bővült a pálya.

 

 Azóta  már  bőven nem így néz ki, de mint mondtam kezdésnek  az állomás  és  két hurok volt  A két hurok felé vezető ívekig  olyan 9-10 méternyi egyenes van. Maga  az állomás is  kb 4m

 Én mindíg meg hagytam annak  a lehetőségét, hogy  tovább lehessen bővülni, ha van pénz rá. És  apránként  bővült a pálya.

 

  De találsz itt néhány  videót a pályáról (jó van némi kitérőm is  )    Valahol meg van  az első pálya is.

https://www.youtube.com/user/BR01TT/videos

 

Előzmény: cssz74 (13310)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.20 0 0 13314

  Hali !

 

   Ami ajánlott, és  érdemes meg tartani és  bírják a gépek is  gond nélkül, az az 1 méterenkénti  2 cm  emelkedés. Tudnak meredekebben is   fel menni, de kevesebb vagon, jobban igénybe vett hajtás lánc, stb.

  Csak  az a kérdés  mennyi helyed van?  Meg tudod  e oldani?  De  érdemes ezt a 2cm-es  emelkedést tartani.  Mert még ha ívben is van  az emelkedő az tovább nehezíti a mozdonyod  dolgát. össze adódnak a terhelések.

  Nekem van 36% emelkedőm is  még lehet nagyobb is, de korlátozott a szerelvény  nagysága . És  bizony  keményen dolgoznak  rajta  a gépek.

Előzmény: kontárka (13311)
kontárka Creative Commons License 2017.08.17 0 0 13313

Egymotorosok többnyire

Előzmény: majdnem nyugdijas (13312)
majdnem nyugdijas Creative Commons License 2017.08.17 0 0 13312

Szerintem sokat nyom a latba hogy a géped egy vagy két motoros.

Előzmény: kontárka (13311)
kontárka Creative Commons License 2017.08.17 0 0 13311

Sziasztok! 

 

Egy egyszerűnek tűnő kérdésem lenne. Mekkora a Piko G-ben a legnagyobb emelkedés amin még feltud kapaszkodni egy gép 4-5 kocsival?      

cssz74 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 13310

Pazar a pályád/kerted! Ekkora terveim nincsenek.

Köszönöm a tanácsokat! Nem nagy ügy a pálya alá fektetni csövet és kábelt. Egy jó MTL vezetéket, 5 méterenként megdobozolva...

Hídból nekem egyenlőre egy tervezett, 40cm-es vizes csatornám van, ami két kerti tavat köt össze, halakkal, teknősökkel, a kis, 45cm-es híd tökéletesen átéri, és boltban sem drága. Mondjuk, ha valakinek van fölös, akkor mindketten jobban járunk, ha boltolunk.

Nem baj, ha felvágható a váltó, akkor elvben használható rugós váltóként. Nagy vasútforgalom nem lesz. Kis pályához kaptam hozzájárulást, és nem is akarok a 60nm-es kertből túl sok helyet elveszteni, hogy egyéb funkciók sérüljenek...

Nem vagyok analóg hívő, szimplán annyi a helyzet, hogy "túl sok" H0-ás mozdony van, annyit kéne dekóderre költeni, hogy mindig inkább új modellt veszek helyette...

Lehet, érdemes lenne valami egyszerűbb, olcsóbb digi vezérlést tenni a pályára. Használható olyan vezérlés, dekóder, mint H0-ban?

Egyenlőre még csak így állok:

Előzmény: Dampf (13309)
Dampf Creative Commons License 2017.08.16 0 0 13309

Üdv, a me-G őrültek táborában! :)

Csak néhány gondolat:

- Betáp lehetőleg minél sűrűbben, legalább 5m-enként ( az évek múlásával van jelentősége! )

- LGB hidakról találsz fotókat az oldalamon, nálam ötödik éve kint vannak gond nélkül

  http://dampf.vpspro.hu/index.php?showgal=20

- A váltók felvághatók, Piko - LGB egyaránt jó viszont állítóműnek csak LGB-t használj ( a Piko váltókhoz is! )

- Tudom, hogy az analóg hívőket nehéz megtéríteni, de hidd el sokkal egyszerűbb lenne az életed digit üzemben, különösen a hurkok miatt! Ha nem akarsz sok mozdonyt, a költségek sem olyan durvák a játék élményről nem is beszélve........

Sok sikert az építkezéshez!:)

Előzmény: cssz74 (13308)
cssz74 Creative Commons License 2017.08.16 0 0 13308

Sziasztok! Becsatlakoznék ebbe a topicba is. Bár fő profilom továbbra is a H0, már egy ideje foglalkoztat, hogy "hatalmas", 60nm-es kertembe valami vasutat produkáljak. Sokáig vívódtam az 1-es és a G közt. Egy véletlen folytán a G lett a befutó. Nem akarok túlzásokba esni, de valamennyi kerti vasút kell.

Már körvonalazódik, merre tudnék sínt vezetni. Kertemben lévő kis tónál találtam egy megfelelő helyet ahhoz, hogy egy kis hidat is csináljak. Mivel fesztávja 40cm körüli, egy vágány lenne, így kinéztem magamnak az LGB 50600-as kis hídját. Van róla tapasztalat? Esetleg valakinek egy fölös darabja, amitől megválna?

Nagyjából 25-30m vágányzat lenne. Jelen állás szerint, (kert kialakítása miatt) két végén hurokkal, és lenne, lehet nem rögtön az elejét egy 2 vagy 3 vágányos állomás. Lehet csonkával.

Mennyi betáplálás lenne ajánlott?

Ehhez esetleg érdekelne az LGB klasszikus 10320-as bakja a legszimpatikusabb. Akad valakinek ebből fölös darab?

Vezérlésből egyenlőre analógban gondolkodom (hurkot erősen nehezíti), mert a H0-ban is analóg vagyok a nagyobb mennyiségű vontatójárműbe kellő dekóderek ára miatt.

Az lenne még kérdésem, hogy a váltók LGB/PIKO felvághatóak? Kézi vagy az elektromos is? Huroknál, illetve az állomásnál is érdekes lehetne.

Idővel keresek majd használt kocsikat is, főleg olyanokat, amik magyaríthatóak(nagyjából legalább), mint az LGB 4020, 70415 mondjuk mint Kzmu, nyilván ütközőket pakolva legalább rá, vagy LGB 4040-es tartály, ilyesmik. Nyilváb érdekel majd jóárasított Piko Eas, ha egyáltalán szerezhető ilyen. Boltban azért elég húzós az áruk. :( Pedig valamivel ki kell majd vinni a kertbe a poharakat...

sbubu Creative Commons License 2017.08.09 0 0 13307

Nagyon klasszak lettek, gratula hozzá !!!

Előzmény: majdnem nyugdijas (13305)
BR01tt Creative Commons License 2017.08.07 0 0 13306

A valóságban is vannak "combos" tartályvagonok. Némelyik  irdatlan nagy.

majdnem nyugdijas Creative Commons License 2017.08.03 0 0 13305

 

 

Ja a képek amit felraktam de nem illesztettem be. Amúgy a tartályok kicsit erősek a gyáriakhoz képest hisz 110 mm átmérőjű műanyag csőből van.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

majdnem nyugdijas Creative Commons License 2017.08.03 0 0 13304

Üdv vasutasok!

 

Dolgozgattam egy keveset az elmúlt egy két hónapban mutatom az eredményeket.A fekete tartálykocsi a kerék kivételével teljesen saját készítés a sárga és piros tartályok playmobil alapra lettek építve a fa padozat már saját.Közben persze foglalkozom mással is mint figurák,hajók-fahajók, repülök, autók,motor makettek készítésével  is tehát nem unatkozom.

marslakó Creative Commons License 2017.07.26 0 0 13303

Hali Urak!

 

Miután már kb. 2 hete üzemel a halastavunk és csak minimálisan szivárog el belőle a víz, így lassan készülök a meghosszabbításra. A Technobond D3 és a zúzottkő forrás meg van. Ami még izgatja a fantáziámat:

 

Arra gondoltam, hogy mivel itt, a hátsó hurokban is lesz folyamatosan egy kis emelkedő/leejtő, hogy kellene valami segédszer a szintezéshez. Ez ideálisan egy olyan műanyag léc lenne, ami oldalirányba hajlítható, de fel-le nem, vagy csak minimálisan, és jó hosszú :-) 

 

Van ötletetek? Mindez azért kellene, hogy ezzel könnyen megcsináljam a szintezést, a vágányt ráragasszam, aztán csak körbeszórjam zúzottkővel.

 

A másik lehetőség, hogy megcsinálom az ágyazatot és arra teszem a vágányokat, aztán ha kell, a sínek közénél még feltöltöm azágyazatot. Műanyag lécek hiányában ez lesz a nyerő. 

Peti06 Creative Commons License 2017.07.26 0 0 13302

Sziasztok!

 

Kicsit változtak/frissültek az eladó LGB cuccaim. Íme:

 

1. LGB Lehmann sínek (30db) egyben eladó:

Ár: 28990Ft

Érd.: npeter83 @ indamail . hu

 

2. LGB Lehmann Gőzmozdony + 2db hozzátartozó vagon egyben eladó. A mozdony működik. Kisebb hiányossága (pl.: kémény, csengő) a képeken látható. A kék vagon jó állapotban van, a sárga vagonnak vannak kisebb esztétikai hibái: pl.: az egyik fém keréktengelye kissé görbült, így kicsit "kacsázva" megy a sínen valamint ezen a tengelyen levő kerekei némileg sérültek, de használható/javítható:

 

Ár: 23990Ft

Érd.: npeter83 @ indamail . hu

 

3. LGB Lehmann "OTTO" Gőzmozdony + "Auto Express" Vagon egyben. A mozdonynak annyi problémája van, hogy a műanyag fogaskerekek (vagy legalábbis az egyik) amelyek a meghajtást továbbítják a kerekek számára kopottak, ezáltal a mozdony előrefele nem indul meg csak elforog "kerreg" benne a műanyag fogaskerekek/fogaskerék. Hátrafele még elindul. Gondolom ilyen fogaskereket lehet bele esztergáltatni fémből ami tartósabb is lenne mint a műanyag:

Ár: 17990Ft Az ár a kettőre (mozdony+vagon) egyben vonatkozik

Érd.: npeter83 @ indamail . hu

 

4.  LGB Lehmann 3207 Személyvagon figurákkal:

Ár: 9500Ft

Érd.: npeter83 @ indamail . hu

 

5. Szép kidolgozású kőből készült LGB Alagút bejárat. Hossza 42cm, magassága: 30cm:

Ár: 8900Ft

Érd.: npeter83 @ indamail . hu

 

 

 

Thomas Locomotive Creative Commons License 2017.06.29 0 0 13301

Érdeklődni a thomasmozdonyepitomuhely@gmail.com-n lehet.

 

Előzmény: Thomas Locomotive (13300)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!