Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Misikee07 Creative Commons License 2021.09.19 0 0 32779

Sziasztok! 

keresek olyan embert akinek 2.7TDi je van BPP motorkóddal és 6os tiptroniccal. Ha van itt ilyen légyszives írjon egy üzenetet vagy ide egy forum bejegyzést!köszönöm!

m.misikee0816@gmail.com

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.14 0 0 32778

Kicseréltük a jeladót! A hang ugyan úgy megmaradt! Most rendeltem egy hibakód olvasót aztán majd meglátjuk mit ír ki! Ha sikerül kiolvasni beírom a kódot!

Előzmény: Ördögtudja (32770)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32777

16-os csati lábkiosztása megvan: 1, 3 láb 12V, 8 láb test - ezek rendben. Hallgatózós módszer: egyiknél sem hallok semmit. Vezérlő szerintem is jó, visszatettem a nem kijelzőst és azzal is hiba van, marad a kábelek, csatlakozók átnézése, de már csak jövő héten.... Gyanús, hogy akár az első négyet, akár a hátsó négyet (12 tüskés barna és fekete csatik) húzom le, a hiba megmarad.

Előzmény: Misikee07 (32775)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32776

Az a baj, hogy szerintem nem PDC, egyszerre mind nem romlik el. Volt már hibás érzékelőm, az a VCDS is megtalálja, meg a kép sem tűnik el az MMI-ről.

Jelen esetben hátramenetet kapcsolva, villan egyet az MMI és visszaadja a rádió képet, meg egy kb 5 másodperces éles sípolás, és a műszerfali kapcsoló folyamatosan villog.

A talált hiba sem érzékelő hibára utal hanem áramellátásra. Ha valakinek van bekötése a 16 pólusú csatira, azt megköszönném, hogy hol kel +12 és 0-át mérni a kábelen. Úgy tudom két szálon megy oda a 12V

Az érzékelőknek van külön biztosítéka?

A hibajel ara utal, hogy az érzékelők (egyik sem) nem kapnak áramot "Parkolási segítség jeladó feszültségellátása"

Ha valamelyik rossz lenne, akkor ha azt a négyes csoportot lehúzom, meg kellene szűnni a hibának. - Legalább is az én logikám szerint.

Azért köszönöm mindenkinek - ha jutok valamire jelentkezem...

Előzmény: Misikee07 (32775)
Misikee07 Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32775

A hallgatózós módszer teljesen jól működik ;) ha nem lesz meg a problémát akkor a Kábeleket mindenképp átnézném,vagy a csatlakozókat hogy nem jutott e bele víz és nem korrodáltak-e a csatlakozó pinek. A vezérlő védettebb helyen van mind a szenzorok,talàn kisebb eséllyel romlik el

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32774)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.09.10 0 0 32774

Szia. Igen, nagyon egyszerű. R-be rakod, és minden szenzorhoz oda rakod a füled egyenként. Ilyen pattogó hangot kell majd hogy halljál, és ahol nem hallod az tuti rossz. Én annak idején így játszottam végig és működött.

Előzmény: kocka775 (32773)
kocka775 Creative Commons License 2021.09.09 0 0 32773

Sziasztok!

Segítségre lenne szükségem A6-4F 2005 8 szenzoros parkrendszer 4F0919283C vezérlő. Hátramenetbe kapcsoláskor, egy hosszú sípolás, majd a kapcsolón a sárga lámpa villog, tolatási kép nem jeleik meg az MMI-ben.

Hibakód

01549 - Parkolási segítség jeladó feszülségellátása
            009 - szakadás/testzárlat
             hibakörülmény:
                    Hibaállapot: 01101001

 

01549 - Parkolási segítség jeladó feszülségellátása
            002 - alsó határérték túllépve
             hibakörülmény:
                    Hibaállapot: 01100010

Jobb oldalon a vezérlő biztosítékát néztem, a vezérlőről a PDC csatikat ha egyesével lehúzom, nem szűnik meg, tehát nem tudom kizárni, hogy valamelyik PDC lenne hibás. PDC-knek van biztosítéka külön?

Ha a 16 tüskést húzom le minden megszűnik mert gondolom nem kap áramon (nincs vezérlő) ebből gondolnám, hogy feszültséget kaphat. Mérni nem mértem, nem találtam egyértelmű lábkiosztást, a 16-os csatira.

Próbáltam a régi (nem vizuális) vezérlőt visszatenni, ugyan az a hiba.

Több helyen vezeték, vagy csatlakozó - esetleg PDC hibát olvastam.

Valakinek ötlete ha lenne, megköszönném...

 

zozo6666 Creative Commons License 2021.09.06 0 0 32772

Üdv.

2009 A6 4F 3.0. Hibajelenség a következő volt: Egy előzés megkezdésekor hiába nyomtam a gázpedált, nem reagált! Leálltam üresbe kapcsolás után újra működött rendesen. 1 alkalommal történt azóta semmi. Hibakód olvasáskor " P1719 Működés korlátozása a motor vezérlőegységgel. Min. érték átlépés." szöveg lett.

Mond ez valakinek valamit?

Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.05 0 0 32771

Nem szűnt meg a hang a csere után és csak alapjáraton hallani! Menet közbe nem! A fojtószelep csere után a teljesítménye állt vissza olyanra mint amilyennek kell lennie!

Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.05 0 1 32770

A hibakód szám sokat segítene az ügyben. Pxxxx formatumban jeleníti meg a gép. A fojtószelep csere utáni kerepelő hang megszűnt? Ha hidegen csinálja indításnál és melegen esetleg az indítás után pár másodperccel elcsendesedik akkor sajnos a vezérlést kellene ellenőrizni. Megynyúlt lánc miatt is írhat vez. tengely jeladó hibát.

Előzmény: Gréta Kocka (32769)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.09.04 0 0 32769

A szerelő rádugta gépre és annyit mondott hogy fojtószelep hibát és vezérműtengely jeladó hibát írt ki! Sajnos ennyit tudunk! Most megrendeltem a vezérműtengely jeladót! Remélem keddre itt lesz aztán majd kiderül hogy működik-e! Sajnos a hangjáról nem engedett videót feltölteni! Ami ugye aggasztó volt hogy a rontó szelep csere után két napig megoldódott az indítás probléma aztán ugyan úgy elkezdte hogy melegen nem nagyon akar indulni! Azon gondolkoztunk már hogy mi van ha a főtengely jeladó se jó! 

Ördögtudja Creative Commons License 2021.09.03 0 0 32768

Vezérműtengely jeladóra milyen hibát írt? Valószínútlen jel,esetleg valami más? Ha valószínűtlen jel akkor lehet solenoid szelep,vezérlés probléma. Ha hibás múködés vagy valami hasonló, akkor cserélni kell a vez.tengely jeladót,esetleg a főtengely jeladót is. Bármilyen hihetetlen a főtengely jeladó hibája miatt is írhat vez.tengely jeladó problémát.

Előzmény: Gréta Kocka (32767)
Gréta Kocka Creative Commons License 2021.08.30 0 0 32767

Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni! Van egy Audi a6 2.4 benzines tiptronic automata váltós autónk! A történet úgy kezdődött, hogy  a  teljesítménye csökkent az autónak majd menet közbe leállt de utána újra beindult aztán már az indítása elkezdett nehézkessé válni volt hogy csak bikázásra indult be, a fogyasztása is több lett! Elvittük hibakód olvasásra fojtószelep és vezérműtengely jeladót írt ki! Fotó szelep cserélve lett! A csere után indult normálisan a teljesítm3nye is megjavult! Csak furcsa kerepelő hangja lett! Ráadásul 2 nap múlva megint alig akart indulni és nagyon sokat eszik.... Mi lehet a baj? Köszönöm a válaszokat!

Misikee07 Creative Commons License 2021.08.23 0 0 32766

Sziasztok!

 

valaki nem ismeri ennek az autonak a tulaját? 

Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.23 0 0 32765

Ezt vakon elég nehéz megtippelni túl sok minden lehet a probléma. Kellene egy diagnosztikai vizsgálat is. Hibakód kiolvasás stb...

Előzmény: barbon1 (32764)
barbon1 Creative Commons License 2021.07.23 0 0 32764

Véleményt ,tanácsot szeretnék kérni. Audi A6 2.5,AKE motorkód,132 KW.Hidegen jól indul ,üzemmeleg állapotban leállítva nem ,vagy csak nagyok sokáig történő tekertetés után indul be. Adagoló ? Egyébként szépen jár,nem füstöl.

Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32763

Előzmény: Ördögtudja (32762)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32762

Egy képet találtam most a telefonon az autóról. Bármilyen kérdés merül fel benned,kérdezz bátran.

Előzmény: Ördögtudja (32761)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.07.12 0 0 32761

Sziasztok. Eladóvá vált a6 c6 4f audim. 3.2 fsi sedan metal ezüst színben. Nem quatro. 2006 áprilisi papíron első tulajos. Friss műszakival. Vezérlés cserélve,motor jó állapotban van 168.000 km van benne. Nagyon szép,megkímélt,garázsban tarott.

Extrák: légrugó,automata (multitronic),kp zár,elektromos ablakok,kihajtható vonóhorog, gyári 16-os alufelnik vannak rajta újszerű téli gumikkal,park szenzor elöl hátul,automata 2 zónás klíma. Navi nincs benne csak sima cd lejátszó a kesztyűtartóban.

Én lettem volna a második gazdája,de a vírus helyzet miatt nem lett átírva. Német papîros és Németországban van az autó.

Tavaly áprilisig vezetett szervízkönyves.

Fékek elől,hátul újak,légrugók jó állapotban vannak. Rozsda sehol sincs. Tip-Top kívúl belül. Adok meg hozzá egy rakat bontott alkatrészt. (Pl. Hengerfej,klíma kompresszor,vákum szivattyú,szervó pumpa,szívósorok stb...

Az ár 7500 euro minimálisan alku képes.Családi okok miatt eladó. 

Harcsa_R. Creative Commons License 2021.05.15 0 0 32760

Mesterek! A6 C6-ra (sedan) gondolkodom vonóhorogban. Van valakinek tapasztalata hogy milyen lenne érdemes venni? Bontóból fixet, vagy van ez a kihajló. Vagy inkább új utángyártottat? Valakinek esetleg van tapasztalat?

 

hellorobi Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32759

Én kb 1 millióval kalkuláltam,hogy annyit raknék félre. 4G-t is tudnék venni,de nem érzem,hogy sokkal többet kapnék azért a pénzért. Logikus döntésnek emiatt a 4F-et gondolom. Jó lenne egy adaptív futómű erre a Mo útakra,de ha tönkremegy,akkor meg csak szívás és pénz. S-line pedig lehet kemény lenne tippre,mert még nem vezettem olyat. Majd talán jövőhéten sikerül egyet. Egy Allroad verzót vezettem az tetszett. Ezt állandóan érzem és ezért fontos milyen a futómű van alatta. 

Állófűtés is jó lenne,de az útólag kb 400-500k lenne saccra azok alapján amit találtam a neten. Ha vásárláskor nincs benne,utólag már nem éri meg.

 

Többi már kényelmi extra,azok kevésbé fontosak(elektromos csomagtér,elektromos ülés...)Bose hangrendszer szerintem nem szólt annyira jól.

 

Szokásos sztori,felszerelt kocsi kicsit leharcolt. Gyengébben felszerelt,az pedig megkíméltebb.

saválló Creative Commons License 2021.05.11 0 1 32758

Faxom tele ezzel a telefonon firkált állandóan hibás nem szerkeszthető szöveggel....

menetrend=menetfeny 

csovegei= csõvegei

Előzmény: saválló (32757)
saválló Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32757

A6 C6 akkor az a 4f.

Fl: 2008 ősztől.

Külső valtozasok: szögletes ködlámpák, LED nappali menetrend, kipuff csövegei egyenesek. 

Motorugyileg nem sok változás történt.

 

Előzmény: hellorobi (32755)
Tibi (Mr.T) Creative Commons License 2021.05.11 0 0 32756

"lélektani határ ami felett nem szeretnék kocsira költeni"

 

Vételár csupán a kezdet, C6 sem mai darab FL ide vagy oda... szóval azt mondom a zsebben legyen plusz másfél azért ezzel úgy számolj.

Előzmény: hellorobi (32755)
hellorobi Creative Commons License 2021.05.10 0 0 32755

Sziasztok!

Szeretnék venni most már egy Audi A6 C6 kombi 3.0 TDI quattro-t ami már a Facelfit-es. Viszont vagy túl drágán találok ami mindenben megfelel vagy nem elég felszeret. Anyagilag megengedhetném,hogy megvegyem van egy lélektani határ ami felett nem szeretnék kocsira költeni. Emiatt azon gondolkozom,hogy egy FL előtti verziót vennék. Azt meg tudnátok mondani,hogy mennyi mindent javítottak a FL verzióban? Mindenképpen megéri a FL-t venni,mert megbízhatóbb?

 

 

 

 

sr1 Creative Commons License 2021.05.03 0 0 32754

meguntam

Előzmény: skt15 (32752)
atuc Creative Commons License 2021.05.02 0 2 32753

A "tuning", meg "szeretném ha jó hangja lenne" vagy ilyesmi.

Csak nem értem, hogy ha valaki lóerőket akar, akkor miért nem 4,2 benzint vesz, és miért egy szegény húszéves, elgyötört adagolós V6 TDI-t?

Szerintem praktikusabb lenne először az olajfolyások megszüntetése, hat darab új, vagy felújított porlasztó, előtöltés beállítás, stb.

Többet javulna az autó élvezeti értéke, mint egy kiherélt füstölő kipufogóval.

Előzmény: skt15 (32752)
skt15 Creative Commons License 2021.05.02 0 0 32752

Mi a baj az eredeti, gyárival?

 

Előzmény: sr1 (32746)
Ördögtudja Creative Commons License 2021.05.01 0 1 32751

És a halódó Földünknek eggyel több gyilkosa lesz. És nem csak a Földnek de az emberiségnek is. Ha már 1 millás a dolog,akkor meg lehetne ezt csinálni becsületesen is! 

Előzmény: Tibi (Mr.T) (32742)
Hátakkornemtudom Creative Commons License 2021.04.30 -1 0 32750

Sziasztok!

Valakinek nincs eladó?

A6 C5 2.5 V6 AFB Quattro avant (kombi)-hoz

kipufogó rendszere eladó? Az se baj ha full cső az egész vagy a dobok valamelyike rossz. Szeretnék nyitott rendszert csináltatni a kocsi alá de a gyári rendszerét meg tartanám úgy ahogy van.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!