Keresés

Részletes keresés

technoid22 Creative Commons License 2011.06.15 0 0 19288

nekem er-6n-em volt.

 

Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?

nekem 100km után meg kellett állnom, ez kb. 1 -1,5 óra.


Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?

ez nagyon szubjektív, függ az útvonaltól, öltözettől, testalkattól, stb. szerintem kb. 1-1,5 óra.


Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?

én sose mértem meg, mert csak pár ezer km-t gurulok egy évben, azt is örömmotorozás címen, szóval mindegy. de saccra 5-5,5 körül evett nálam. itt is sok múlik a vezetési stíluson.

 

Milyen típushibák vannak?

ez évjáratfüggő. 2006-ost és 07-est ne vegyél, mert repedhet a váz és nem biztos hogy ingyen cserélik. a kipufogó is szeret rezegni, az f-en maga a burkolatok is. az fi lámpa sok felhasználónál világít. nekem az alapjárati motorom sem volt jó.

2008-tól viszont tudtommal nincsenek gondok, 2009-től meg főleg nincsenek, mert megújult a váz és nagyon kiforrott lett a paripa.


Milyen évjárattól érdemes venni?

lásd előző válasz.


2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
kinek mi a kényelmes. én főleg magamban motoroztam. rugalmasság is viszonylagos. mihez képest? szerintem egyébként elég a motorerő és anyomaték 2 személlyel is.

 

2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?

ez meg ugyebár utasfüggő, no meg a vezetési stíluson is múlik...


Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?
nem ráz, elég kényelmes, az első már majdnem puha is. a hátsó meg állítható.

Előzmény: Macsek1988 (19287)
Macsek1988 Creative Commons License 2011.06.14 0 0 19287

Üdv!

Vásárlás előtt állok és több típus közül ez is alternatíva vagyis az er6f-es. Lenne pár kérdésem.

 

Kinek mennyi km után kezd el fájni a hátsója?
Mennyi idő után kezd fárasztó lenni a nyeregben?
Min és max fogyasztása mennyi a vasnak?
Milyen típushibák vannak?
Milyen évjárattól érdemes venni?
2 személlyel 120-nál mennyire rugalmas? (vissza kell váltani?)
2 személlyel mennyire kényelmes? Utas mennyire panaszkodik?
Futóműve mennyire viseli a rosszabb utat? Mennyire ráz?

Köszi előre is, akinek lesz lelki ereje válaszolni a sok kérdésemre!

Mcemru Creative Commons License 2011.06.04 0 0 19286

aztán mé az oldalán közlekedtél ezzel a szíp kis zöcséggel? :)

Előzmény: Ati 69 (19283)
exon007 Creative Commons License 2011.06.04 0 0 19285

Sziasztok!

 

Eladó a képen látható Moto Anatomy ER6 dob. Limitált kevés darabszámban készült magyar gyártmány rozsdametes anyagból. Nem karcos, nem ütött-kopott a képen látható hibátlan állapotban van. kb. 5000km van benne, furulya meg van hozzá.

 

Érdeklődni levélben lehet.

 

exon007@gmail.com

 

ty_80 Creative Commons License 2011.06.01 0 0 19284

Hello!

 

részszintetikus 10W-40-es tökéletes bele. nézd meg a minősítését, azt javaslom minimum API SJ-t tegyél bele. a castrol actevo elavult, bár nekem is volt benne és nem vettem észre különbséget. nyilván sokezer km-en már kijön a különbség.

 

a 2006-osoknak sajnos vannak szériahibái:

1. legfontosabb a váz esetleges repedése. ezt ugyan elvileg lehetséges hegeszteni, de nem szokták. ugyan nem minden motornál törvényszerű, hogy repedjen, de elég nagy a valószínűsége. a repedésnek akár ebben a fórumban is utána tudsz olvasni. vagy az er6n.hu-n. visszahívás nem volt.

2. FI lámpa felgyulladása: elég gyakori a hibalámpa felgyulladása, oka a lambda szonda érzékelője, de részleteket nem tudok. igazából fizikai hibája nincs emiatt, csak szoftverhiba. a kawasaki nem rendelt el visszahívást, a szoftvert frissíteni nem lehet.

3. rezgő kipufogó: a gyári dob hajlamos zizegni; visszahívás nem volt.

4. bordó festésű váz színe könnyen lejön, egyszerű mosáskor is.

5. injektor és a tank közötti résznél az egyik cső szivárogtatja az olajat. hibát nem okoz, csak a látványt rontja.

6. váz hajlamos rozsdásodni, ezért a korrózióvédelemre oda kell figyelni.

 

a kuplunbowdent fújd be WD40-nel, hogy ne szakadjon el, de ez nem csak erre a típusra igaz.

egyébként le nem fog robbanni, a motorja megbízható, a váltó is strapabíró.

 

nekem volt er-6n, kedveltem.

Előzmény: Sörtemet (19278)
Ati 69 Creative Commons License 2011.05.30 0 0 19283

Szia

A gyári bukógomba megéri az árát 15 métert csúszott a motorom az aszfalton és még egy kis padkán is felugratott alig lett baja.

Frigyes Mester Creative Commons License 2011.05.30 0 0 19282

Szia!

 

Nekem f-es volt, én LSL gombát rakattam rá, annyi macera van vele, hogy meg kell fúrni az idomot hozzá,

de az X-Bike-ban probléma nélkül megoldották.

Így nézett ki:

 

 

F.M.

Előzmény: Sörtemetö (19280)
szipusz2 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 19281

Kicsit pofátlan a gyári gombának az ára, nekem ilyen van:

 

http://www.kawasaki.hu/accessory.asp?Id=340476DB55B&MId=ER-6n

 

Előzmény: Sörtemetö (19280)
Sörtemetö Creative Commons License 2011.05.29 0 0 19280

Köszönjünk szépen a segítséget. A motulról énis csak jókat hallottam. De hamár itt vagyok megkérdezem, hogy ti rakattatok-e riasztót a bringába, és ha igen akkor milyet, és hol? Mert nálunk azis tervben van. Meg mégegy kérdés, visszalapozgatva olvastam hogy csak a gyári bukógombát javasoljátok (ugyebár az ördög nem alszik). Azt egy kawa márkaképviseletben tudom beszerezni? Van nálatok olyasvalaki aki utángyártottat (mindegy milyen márka) pakolt fel? Meg mondom az őszintét mi inkább a garázsba betolás-kitolás közben történő felborulástól (mivel ez nálunk sajnos nem egy egyszerű dolog) tartunk inkább. Asszony szerencsére tud vezetni rendesen. Köszi a segítségeteket és a türelmeteket előre is. Jómagam egy suzuki egyhengeres (de azis 650-es) hátán szoktam vágtázni, és arról már szinte mindent tudok, viszont er6ból még van mit tanulnunk. És ezért fordultunk hozzátok, tapasztaltabbakhoz. ;)

szipusz2 Creative Commons License 2011.05.29 0 0 19279

Nekem ez (alul link) hibátlanul bevált és több ismerősöm használja az SV kupában. Bár én 3000km után cserélek, ami hülyeségnek tűnhet, viszont mivel a költsége (otthon) minimális nem sz@arozok. Így tudom, hogy bátran forgathatom a gépet :)

A Castrol Atcevo-t nem ajánlom, mert nekem 2000 km után akadós lett a váltás.

Idén Motul 7100-et tettem 10w-40-et, csak, hogy kipróbáljam, eddig semmi különös. 

 

http://www.metabond.hu/termekek/elf_moto4xt.htm

 

 

Részemről ezek.

Előzmény: Sörtemet (19278)
Sörtemet Creative Commons License 2011.05.28 0 0 19278

Tiszteletem Urak!

A közelmúltban sikerült asszonynak beujítani (mivel nagyon beleszeretett) egy ER6F-et. Feket piros színben, power commanderrel, sportdobbal, minden jóval mi szem-szájnak ingere. 2006-os. Több dologgal kapcsolatban is érdeklődnék nálatok. Az egyik az olaj. Új motorral én ugy vagyok hogy muszály az olajcsere, és mivel nem szervizes már, így sufni tuning metódussal csinálnám meg. Szerencsére tudom melyik végét kell fogni a csavarhúzónak tehát nem lesz gond belőle, viszont nem tudom milyet öntsek bele. Szűrőt találtam olcsón, és azt is hallottam hogy félásványit érdemes (hacsaknem asszony indul az alpok adrián :-). De mivel ez még nem fenyeget ezért kérdeném hogy milyen fajtát, és 10-40-est egyáltalán vagy hogy smint? Van-e az idomzörgésen, és a gyári dobon kívül valami szériahibája? 

szipusz2 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 19277

Bammeg, én még 10k-ért vettem ezt a kijelzőt! Szép ára lett...

Jómagam Conti Sport Attack-ot használok, nagy megelégedésre. Bár én igazi tocsogós esőben nem hajtok, 1-2x áztam meg, de nem éreztem csúszkálást. Persze óvatosan is mentem.

Előzmény: Ohgee (19275)
Johann80 Creative Commons License 2011.05.23 0 0 19276

Nem akarlak elkeseríteni, de így ennek nem lesz jó vége. Ha valaki fél akkor ne üljön motorra mert kiszámíthatatlanok lesznek a reakció és itt a testi épség forog kockán. Megjegyzem a másik véglet sem húzza sokáig, aki egyáltalán nem érzi a veszélyt.... Csak olyan motorozzon aki tisztában van a helyzet veszélyességével, de alkalmasnak tartja magát és az alatta lévő vast, hogy ezt a kihívást megoldja. Ha ez nincs meg akkor meg vannak számlálva a kilóméterek.

Előzmény: thjozsef (19269)
Ohgee Creative Commons License 2011.05.23 0 0 19275

Sziasztok!

 

Két kérdésem lenne:

1) megérett a gumi cserére (no nem azért mert annyira elkoptattam volna, de a 17500km így is soknak bizonyul), és a Kékhold-t ajánlották, hogy ott korrektek és még a Metzeler gumik is jó árban vannak;

valakinek tapasztalat a műhelyről és a Metzeler sporttúra gumijairól?

 

2) a Kawa-M3-ban láttam egy fokozatkijelzőt, amit én nagyon hiányolok a vasról, néha jól jönne

a PropTech (http://www.motorrevu.hu/hirek/proptech_fokozatkijelzo) termékét kínálják

erről infó, tapasztalat?

 

előre is köszönöm!

 

üdv, ÓG

 

UseR Creative Commons License 2011.05.22 0 0 19274

én is csak a tréninget tudnám neki ajánlani. over and over. a safety-hungary nagyon hasznos elsőre (mert hülyebiztosak a motorok és nem kell félni az esetleges eséstől), az IVTM-et utána, mert ott ki lehet próbálni, h mit is tud a saját motorjával. az ER6 egy picit "hirtelen" egy full kezdő motorosnak, főleg városban nem annyira kezes a sorkettő, de ettől még csak úgy jön meg a rutinja, ha használja a gépet, ha már ott van.

Előzmény: thjozsef (19273)
thjozsef Creative Commons License 2011.05.20 0 0 19273

Megmondom őszintém, jót mosolyogtam amit írtál. Nálam pont fordítva történt. Az asszony hallani sem akart a robogóról. Neki naked motor tetszett. Lett egy Er-6n. Minha ráíráták volna. Mosoly a Cora parkoló kapcsán jött, mikor én is ott gyakoroltattam vele a kanyarodást stb. (lusta voltam futni, mert már házas ember vagyok...). 

Jaaaa, jut eszembe tegnap motorral ment dolgozni!!?? Most mi van??? Lehet, hogy tett egy próbát. Női logika. Természetesen kérdeztem, hogy most mivan. 

Rejtő J. jut eszembe valamelyik regényében írta, hogy : "... A nő olyan mint a tenger - szeszélyes és sosem látsz a mélyére ..."

Azért a motort árulom továbbra is.

Előzmény: szipusz2 (19272)
szipusz2 Creative Commons License 2011.05.17 0 0 19272

Hát okosat én sem tudok mondani, csak megerősíteni a végkövetkeztetésed. Én ugye ER6, viszon asszony látva, hogy milyen jó is ez, akart robogót. Hiába próbáltam lebeszélni, neki KELLETT egy robogó. Vettem egy 50-es Kymcot, lementünk a Cora parkolójába, munkaszüneti nap, sehol senki, egy életem egy halálom alapon útjtára engedtem. (6 éve van B jogsija és jól vezet) Persze közben kocogtam a robi mellett, a belem lógott már :)

Viszont jó egy óra után ráébredt, hogy nagyon tetszik neki, vigyorog is tőle, de mire olyan rutint szerezne, hogy ki merjem engedni a forgalomba, addigra vagy elkopik a Cora parkolója alatta, vagy tucatszor elütik a forgalomban. Így inkább most feleségül veszem, és mondtam, hogy csinálok neki gyereket, csak ne üljön motorra  :) :) :)

Előzmény: thjozsef (19271)
thjozsef Creative Commons License 2011.05.15 0 0 19271

Voltunk kecskeméten Papp Lacinál egy oktatáson. Jó volt egy ideig. Jött a tél és tavasszal már nem mert ráülni. Rászánta magát és kétszer bement a városba és szerencsésen végződött vészfékezést követően már annyira félt, hogy már nem akart ráülni. Fél! A félelem nagy úr! Hasznosak a tanfolyamok de a félelmre nem adnak választ. Gondoltam a hölgy tagok tundnának valamit tanácsolni, vagy tényleg árulni kell a motort. A garázsban nem használva? Hááát..

Mcemru Creative Commons License 2011.05.15 0 0 19270

a gond az h valószínűleg nem tudja a motort igazából kezelni (sajnos a motorosok 60-70%-a nem, szóval nem ciki :)

el kellene mennie(mennetek) egy motorkezelési tanfolyamra, tréningre, ki hogy nevezi

pl a rendőrmotorosokéra, www.ivtm.hu  vagy a hondáéra (http://safety-hungary.hu/hu) de utána ha rájön h mitől is kanyarodik, áll meg jól egy motor, elfelejti minden kínját és lehet már élvezni is fogja!

Előzmény: thjozsef (19269)
thjozsef Creative Commons License 2011.05.15 0 0 19269

Sziasztok!

Feleségemnek tavaly vásároltunk egy új Kawasaki Er-6n Lime zöld színű motort. Mint kezdő motoros sikeresen végig vitte a vizsgát, de...

Sajnos fél a motrozástól és sajnos be kellet látnom, hogy a közös motorozásnak így befellegzett. Van egy majdnem új motor 3650km-el.

Esetleg van-e valaki, főleg a hölgy tagokat kérném, hogy tanáccsal látnának el a feleségem félelmének a leküzdéséhez. Lehet, hogy el kell tényleg adni a motort? Nagyon sajnálnám!

 

carlos z. Creative Commons License 2011.04.15 0 0 19268

Szia,

 

kulcsy@gmail.com 

 

cz.

Előzmény: Wittmann Warrior (19267)
Wittmann Warrior Creative Commons License 2011.04.14 0 0 19267

Szevasz!

Tudnál adni egy e-mail címet?Engem lehet érdekelne a kipu.

Előzmény: carlos z. (19266)
carlos z. Creative Commons License 2011.04.14 0 0 19266

Sziasztok,

 

Van egy eladó Laser X-Treme kidörrenőm (kétágú) ER6-ra. Gépet eladtam, az új tulajt inkább a szolídabb hangú gyári kipufogó érdekelte.. cz. 

 

http://www.youtube.com/watch?v=S5bParA--Ac

moat81 Creative Commons License 2011.04.13 0 0 19265

Szia Ati!

 

Hol lehet ilyet beszerezni?

Lehet, hogy béna vagyok, de nem nagyon találtam értelmes oldalt rá...

 

Köszi!

Előzmény: Ati 69 (19261)
Pepety Creative Commons License 2011.04.07 0 0 19264

Sziasztok!

 

Nem ide kívánkozik ez a téma, de magam is er6 tulajdonosként a segítségeteket kérném! Minél több helyen megjelenik annál nagyobb az esély, hogy esetleg előkerül. (ha egyáltalán értelmezhető a "nagyobb esély" szó ebben az esetben arra a minimális valószínűségre.)

 

Ma délután Budapesten ellopták egy ismerősöm Gilera Runner 50 robogóját. Vázszáma: ZAPC3610000007876. A gép szinte hibátlan állapotú volt, különös ismertető jel nem nagyon van rajta csak a jobb oldalán kisebb sérülés a tükrön és fékkar végén. Kérek mindenkit, ha netán összehozza a sors vele egyben, vagy gyanús alkatrész formájában értesítsen a lopottgilera@citromail.hu címen. Előre is kösz!
Széles utat! És pusztuljon az összes patkány motortolvaj.

Frigyes Mester Creative Commons License 2011.04.07 0 0 19263

Szia!

 

Próbáld meg motorozás után a még meleg láncra-lánckerékre fújni, azután állni hagyni éjszakára.

Mondjuk nekem anno az er6f így is dzsuvás lett valamennyire, de ez van. :-)

 

F.M.

Wittmann Warrior Creative Commons License 2011.04.07 0 0 19262

Szevasztok!

Miután befújom a láncot az első motorozás után tiszta dzsuva lessz minden a lánc környékén,pedig várok a ráfujás után mindig.A lánc spray az oka vagy valami más? igol-os láncsprém van nem tom hogy ez jó-e tudtok ajánlani valami jobb fajtát ami rajta is marad a láncon?

Ati 69 Creative Commons License 2011.04.05 0 0 19261

Szia

 

A képen Biondi plexi van a mocin.

 

Üdv:Ati

Előzmény: moat81 (19260)
moat81 Creative Commons License 2011.04.04 0 0 19260

Sziasztok!

 

Köszönöm a hozzászólóknak.

Valami olyat keresek ami minél jobban rásimól a fényszóró búrájára, mert ha műszerfalat cserélek, akkor ugye az újnak nem lesz hátulról túl sok védelme (le kell szednem a kis kúpot).

 

Ati69, ezen a képen a Kappa/Givi plexije van? Ez a 245N?

zsEr6n Creative Commons License 2011.04.04 0 0 19259

Helló!

Nézd meg ezt!

FFabbri, http://www.kepesmotor.hu/motor_kiegeszito/p417406

 

Előzmény: moat81 (19256)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!