Ha eredetileg mezőkövesdi fordához tartozó járaton egri kocsit fedeztek fel, ne lepődjön meg senki, mert az összes bükkzsérci és szomolyai forda emberekkel és buszokkal együtt Egerhez került.
Megint más a fogyasztás, ha felmész a pályára, beállítod a tempomatot 100-ra, mész 1-2 órát a pályán és lejössz, mint amikor 5-10 km-enként megállsz, elindulsz, felgyorsítasz 80-90-re aztán megint meg kell állni, megint felgyorsítani.
Szerintem maradjunk annyiban, hogy, egyebekben lehet tájékozott vagy, de ezekben a kérdésekben eléggé mellé lőttél.
Gondolom sokat utazol Szegedre, vagy a 049-el, hogy ennyire tudod, hogy tiltásig hajtják.
Nos, messze nem hajtják tiltásig, az útvonal túlnyomó részén egyébként még ha akarnák, sem tudnák.
Tény, vannak "menős" szakaszok, de még azokon sem kell tiltásig hajtani.
Még egy apróság. A Neoplánok autópályára, hosszú távra tervezett autóbuszok. A motor és sebváltó karakterisztikája éppen a "tiltásig"-ra van tervezve, akkor a legoptimálisabb minden, következésképpen a fogyasztás is.
Nem olyan járatokra, sok helyen kanyargós, zergebaszta útnak nevezett ocsmányságra, szánták, mint amilyeneken a 049 jár.
Amennyiben ezekkel tisztában vagy, akkor szimplán rosszindulatú a hozzászólás, ha nem vagy tisztában, akkor ostoba.
Figyelj. Tudom ki vagy. ( V.K, 24, 3100 irányítószámmal ellátott város )
Megkértünk már arra szépen, hogy ez szaktopikba ahol szakemberek vannak, oda ne túrd be az orrod. Ez mintha a volán épülete lenne úgy képzeld el, és oda sem járkálhatsz be, szólhatsz bele a dolgokba kívülállóként ( úgy, hogy ráadásul csak trollkodni jársz/ járnál oda)
Moderátoroknak azért könnyítenéd meg a dolgukat, mert nem kellene napontani Off-olni téged. Nekünk azért, mert nem kellene végig olvasni a sok tudatlansággal teli észrevételedet.
Múltkor is amikor írtam, hogy köszönjük neked a napi ökörséget, az nem azért volt, mert Nógrádi témát hoztál.
Hanem mert 6-7 éve nem Localo volt a tartalék, hanem 256, 260.32, 266-osok, 400-asok stb.
Beleszarni akkor is úgy szartak bele a karbantartásba, mint most mivel ugyanaz a stáb dolgozik most is a telepen annyi különbséggel, hogy eddig NV volt a telep bejáratára írva, most az, hogy VB. Sofőrhiány akkor is volt, nem csak most. Fizetések ugyanolyan rosszak országszerte. Műhelyi dolgozóból akkor is hiány volt. Ez nem az egyesítés hibája.
Az, hogy csak átlagéletkor számít az igen.
Erre ha most döbbentél rá nem tudom mit néztél eddig .
Nem tudom Nógrád megyében mi a kintalvós buszoknál a szokás, vagy az utasítás, de mínusz 6 fok alatt én biztosan nem állítanám le a buszt este 22.00 után ha hajnalban indulni kell.
Ketyegjen csak nyugodtan.
Óránként elfogyaszt kb. 1 liter gázolajat.
Na bumm.
A fene akar hajnalban egyszemélyes fagybrigádot játszani a sötétben, hidegben.
Takács Laci (trizs):D írta egyszer, hogy -fokokban nem állítaná le éjszakára motort, ha hajnalba indulnia kell úgyis.Ketyegjen nyugodtan.Óránként 1 litert gázolajat fogyaszt el.Fene akar 1 személyese fagybrigádot játszani hidegben.
Persze, az indítóba van minden, műhelykocsi, Rába vonatató, éjszakás műszaki személyzet. A garázsban nincs éjjeles műszak csak egy portás. Ez már nem az az időszak amikor foglalkoznak is valamivel.
Amikor a HRN-282 (C56.42) volt a fordás kintalvós Lénárddarócon és 4:10-kor mész 4:30 helyett, hogy 4 nap után megpróbálod beindítani a kocsit, és az öndíndító meg se húz annyira lement az akksi, majd bebikázás és fél óra késés után 6:30ra sincs benne meleg annyira elfagyott átgondolod a karriered.