Igen, kivágták a régit, és behegesztették az újat. Nincs vele semmi gond, teljesen jól működik. 7 éves korára, 75 ezer km-nél jött elő ez a hiba.
"Eddig gáz nélkül is szépen lehetett csúsztatni."
Ezt úgy érted, alapjáraton el bírsz indulni? Mert az enyém alacsony fordulaton annyira nyomatékszegény, hogy egy kisebb gödör, amit a parkoló autók az aszfaltba süllyesztettek, már úgy hat rá, mintha be lenne húzva a kézifék. Szóval semekkora nyomatéka nincs. Kérdeztem az autószerelőmet, hogy ez így normális? Azt mondta, ja, ez ilyen, pörgetni kell! Merthogy kipróbáltam a kollégám 1.4-es, régebbi Astráját, és esküszöm, alacsony fordulaton erősebbnek tűnt, mint az én 1.6-osom. Ha minden igaz, a magasabb környezetvédelmi osztályba sorolás (Euro 5) hozta magával az ilyen hülye motorbeállítást. Hát ez van.
Szerencséd volt, nem kellett sorban állni.Nem rázza a kipufogó rendszert, nem tűnik merevebbnek, mint a régi volt ?Kivágták a régit, és behegesztették az újat ?
Nekem mostanában finom elinduláskor a kuplung vacakol, berázza az egész kocsit.
Ha pici gázt adok, akkor megszűnik.Eddig gáz nélkül is szépen lehetett csúsztatni.Lehet, hogy a kuplung tárcsa felüvegesedett egy kicsit.Kipufogó gondom még szerencsére nincsen.
Jó rég nem jártam itt, de ezt most beírom, hogy ne csak kérdések legyenek ebben a fórumban, meg ha valakinek hasonló gondja van, akkor tudja, hogy merre mennyi.
Na szóval, az utóbbi időben észrevettem, hogy kicsit mintha morgósabb lenne az Astra (1,6 benzines). Valahonnan elölről hallottam a zajt, gázadáskor felerősödött. Nem is voltam benne 100%-ig biztos, hogy ez kipufogó lyukadás, de azért elég gyanús volt, hallottam már hasonlót korábbi autóimon. Nosza el a legközelebbi kipufogó szervizbe! Mint kiderült a flexi csövet kellett cserélni. Marha gyorsak voltak, az egész művelet onnantól, hogy beléptem a munkafelvevő irodába, odáig, hogy kigördültem a műhelyből, kb 20 percig tartott, az ára meg (anyag + munkadíj) kerek 20 ezer Ft volt, számlával, garanciával. Nem volt időpontom, csak úgy beestem nem sokkal nyitás után, és tudtak is velem foglalkozni rögtön. (Amúgy a Fogarasi úti Kipufogó Klinikáról van szó. Nem nagyon szeretek reklámozni senkit, nem is írtam volna ki cégnevet, de ez most annyira kellemes meglepetésként ért, hogy a problémám ilyen hipp-hopp megoldódott, hogy muszáj őket megdicsérnem.)
Sziasztok ! Van egy 2009-es opel astra h sedanom és szeretnék REC modulból több dolgot is aktiválni,de az OP-Com-ot nem engedi belépni(eredeti,nem kínai :) ) Van valakinek valami ötlete arra,hogy milyen diagnoztikai műszerrel lehetne belépni és matatni benne ? Köszönöm!
Köszi szépen a gyors felvilágosítást,akkor rendbe vagyok.
Még egy kérdés,ami beugrott.A téli-nyári gumicserét külön felnire szerelt gumikkal akarom megoldani otthon.Most gyári acélfelni van rajta,megmondom őszintén,nem néztem még,milyenek a felni paraméterei.
Ha 16os alufelnit szeretnék venni,milyet vegyek,hogy jó legyen?Osztókör,ET szám,ilyenekre gondoltam.
Alufelnihez jók azok a kerékcsavarok,amik az acélfelnit tartják,vagy külön kell venni alufelnire valót?Bocs,ha hülyeségeket kérdezek,de alufelnim se volt még:)
Ez így teljesen normális, ennyit csalnak az órák, 140-nél már 10 km/h-t szoktak, autótól is függ, nekem Peugeot van az kevesebbet csal, a cégnél van Merci, és VW, azok annyit mint a tiéd, ha kopottabb a gumid akkor többet csal. Ezek a gyári méretű kerekek, és egymás váltó méretei 195/65 15 és 205/55 16.
A héten lettem Astrás,így zöldfülű vagyok az autóval kapcsolatban.Szeretnék is segítséget kérni.
Azt vettem észre,hogyha gps-el megyek,a gps és az autó sebességmérője nem mutat azonos sebességet.Amikor az autó szerint 50-el megyek,a gps 47-et mutat,az autó szerint 90-nél a gps 83-84.Úgy tudom,a gyártók direkt egy picit többre kalibrálják a sebességmérőket,hogy ha betartjuk a sebességhatárokat,pár km/h-val az aktuális sebességhatár alatt maradjunk.Ez viszont nem sok egy kicsit?Mert ha 100-nál lenne a tényleges sebességem 97-98,az oké...de itt 90-nél kb 84...
Gumiméretre gyanakszom.Mos téli gumi van az autón.195/65/15.A nyári méretet veszik a gyártók alapméretnek?Ha igen,akkor a nyári gumiknak mekkorának kell lennie?205/55/16,vagy a 15ös felnin szélesebb gumi?De akkor is kérdés,hogy a sebességem rendben lenne-e.
Vagy esetleg minden H Astrában hasonló eltérések vannak?
Szóval ha valakinek vannak hasonló tapasztalatai,vagy tudja,mi a baj,jelezze.
Udv mindneki. 1 kerdesem lenne. Beujjitottam az opel astra h-ba egy kinai mp5 lejatszot, ezzel persze ki kellett venni a gyari fejegyseget, nos a fedelzeti computeren meg mindig megjelennek a szokasos infok miszerint nyomas kulombseg van a kerekekben illetve ha fogyik az ablakmoso de most nem tudom eltuntetni es eleg idegesito hogy ugyaanzt mutatja. Megoldhato e valahogy hogy eltuntessem az ilyen infokat(nem veglegesen) a gyari fejegysegen talalhato gombok nelkul?
Csak azért írok ide a J Astrával kapcsolatban,mert a saját fórum kihalófélben van.
Egy Astra J 1.7 cdti kombim van, 2012-es.Hidegen jól gyorsul,de ahogy bemelegedett,max. csak 130-at tudok vele menni,nem megy az autó többet.Ha leállok vele és várok fél órát újra 160-170 is megy,de utána újra csak 130. Mi lehet az oka.
Megválaszolom a saját kérdésemet. A csomagtartóban található biztosíték táblán a fűtés-szellőzés /4-es számú/ biztosítékot kihúztam. Semmi baja sem volt. Visszatoltam és lőn csoda, hirtelen elkezdett beáramlani az utastérbe a meleg levegő. Kicsit aggasztó, hogy ettől most miért lett jó? Kontakthiba?
Hello.3 hónapja vagyok tulajdonosa egy Opel Astra H 1.6 Twinport Z16XEP motorkódos autónak.Teljesen jól müködik az autó fogyasztása is jónak mondható vegyes èrtèk 8 liter körül alakul.Mostanában azt kezdte el játszani hogy megyek 50.el tempomattal vagy nèlküle, klimával vagy nèlküle, elkezd megnöni a fogyasztás ilyen 10 liter körülire elkezdi rángatni autót es a fordulatszám sem csökken csak rángat adok egy kis gázt abba hagyja, utána megint.De nem válik erötlennè, nem gyullad ki check engine lámpa, nem ír semilyen hiba kódot.A legjobb az benne hogy ezt nem csinálja mindig nèha elöjön, utána pár napig nem.Gyertyák cserèlve, az egr szelepetlebontotta autó szerelö teljesen tiszta ès hibátlanul müködik.Valami tipp mi lehet?Lehet a twinport rendszer?86.000km van amugy az autóban ès ezt pár hete kezdte.Ha valaki tudvalami segitsèget elfogadom.Elöre köszi...Esetleg tudtok egy jó szervízt ajánlani Fejér Megyében aki ilyennel foglalkozik?Székesfehérvári vagyok.Előre is Köszi
A kérdésem az lenne,hogy van egy Astra H 1.6 szedánunk, és nincs meg a fényszórómosó fedél egyik oldalt sem.Már beszereztem a hozzávalót.A beszerelésében kérnék tanácsot.Merjem belenyomni pattintva,vagy szét kell szerelni valamit?
Azért ez nem akkora baj, hogy esetlegesen egy ajánlott szerviz miatt át kelljen kelni a városon. Megfontolandó, hogy érdemes-e elvinni, vagy magad megcsinálod.
Az alkatrész (trafó, gyertya, oxigén szonda) cca. 55-60E. Persze nem "gyári". A munka sem jelentős, legfeljebb a szonda hátráltathat. Az szeret a helyéhez ragaszkodni.
Koszi au rendben van..lambda sgonda...inkabb a masodik kerdesem lenne a mervado...budapesten hova erdemes vinni! Megbizhato hely..ahol annyira nem vernek at..max egy kicsit.
Sziasztok! Astra h a16xer motoros kidobta a kovetkezo hibat: 01345e. Mi abteendo? Budapesten van ajanlott szerviz? Udv es elorre is koszonom a segitseget! Mihamarabb elvinnem
Sziasztok! Megadta magát a CD (CD70 Navi) lejátszom, most azt vadászok éppen. Találtam egyet ami az eladó szerint le van tanítva. Ezt írja, tudja vki, hogy ez mit jelent?
Ha berakod akkor nem fog kódot kérni, viszont Opcom-al vagy Tech2 -el aktiválni kell, mert egy safe felirat fog néha felvillanni amivel jelzi a vezérlés, hogy nincs aktiválva védelem. A posta 1500 utánvéttel.