balabmw
2017.09.05
0 0
25423
Na akkor lenne nekem is még kérdésem. :-)
Feltettem a gyári E39-re való Styling32 szettet. Tehát gyári méret minden: 235/40R18 8x18 ET20 és 265/35R18 9x18 ET24
A hátsó szépen kint van sárvédő peremig,az első viszont ehhez képest beesik. Köszönő viszonyban sincs az első és hátsó külső perem egymással.
Az E38-on szépen egyformán futott a kétszéles garnitura.
(Való igaz,hogy touringra nem került ez a szett gyárilag,de sedan és touring nyomtávok között nem találtam különbséget..)
BMW-GMBH
2017.09.05
0 0
25422
Az e53, e36, e46- nál nem tudsz 2 db balost be tenni, mert a stabi a telóra van kötve
Ez e39-en nem a telőra van kötve, ott fel cserélhető , de sosem lesz jó a futómű
Előzmény: joker01 (25418)
BMW-GMBH
2017.09.05
0 0
25416
Csak egy szösszenet
Nagyon e39- en cseréltem már telót, és sokszor volt baj, hogy az előző szerelő, rossz telót rakott be.
Gyárilag van balos, és jobbos, sok szerelő vagy berakja az olcsót, ami tök egyforma, vagy vesz 2db egy formát és azt rakja be.
Ez nem jó. Nem hiába van balos, és jobbos.
Előzmény: M1,5 (25407)
balabmw
2017.09.05
0 0
25415
A középre visszatekeredés más téma szerintem.
A többi igen. Teljesen kitekert kormánnyal gyök2-vel is folyamatosan tolja az elejét. Laza talajon látszik, hogy a kerék oldalra is "csúszik".
(de mondom nem cask az enyém ilyen) (de lehet mind rossz is) :-)
Előzmény: HG. (25414)
HG.
2017.09.05
0 0
25414
Ez alatt azt érted, hogy középállásba akar visszaforogni a kormány, azaz kvázi alulkormányzott az autó békés vezetésnél, kis sebességnél is?
Előzmény: balabmw (25411)
Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!