Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25429

igen, de az is e36:)

Előzmény: M1,5 (25426)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25428

Igen, ez jó lesz. Egyébként neked mi a tapasztalatod az E39-ről, mind orrtolós, vagy nem? Vagy pont olyan, mint a többi BMW?

Előzmény: BMW-GMBH (25417)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25427

Akkor nálad ezen az autón meg is van az orrtolás egyik oka: hátul több a tapadás, mint elöl, ráadásul ott nagyobb a nyomtáv is. Most viccből cseréld ki az első kerekeket a hátsóval és meglátod... :)

Előzmény: balabmw (25423)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25426

Ami azt illeti, E36-nál csak az M-es futóműnél van a gátlóra kötve a stabi.

Előzmény: BMW-GMBH (25422)
joker01 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25425

Frankó. Ezt nem tudtam.

Előzmény: BMW-GMBH (25421)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25424

Szedánon is beljebb van

 

 

18- ban . et 20, et 24-

 

e39 gyári mérete et- 20- 20, 17"- ban is et- 20- 20

Előzmény: balabmw (25423)
balabmw Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25423

Na akkor lenne nekem is még kérdésem. :-)

Feltettem a gyári E39-re való Styling32 szettet. Tehát gyári méret minden: 235/40R18 8x18 ET20 és 265/35R18 9x18 ET24

 

A hátsó szépen kint van sárvédő peremig,az első viszont ehhez képest beesik. Köszönő viszonyban sincs az első és hátsó külső perem egymással. 

Az E38-on szépen egyformán futott a kétszéles garnitura.

 

(Való igaz,hogy touringra nem került ez a szett gyárilag,de sedan és touring nyomtávok között nem találtam különbséget..)

 

BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25422

Az e53, e36, e46- nál nem tudsz 2 db balost be tenni, mert a stabi a telóra van kötve

 

Ez e39-en nem a telőra van kötve, ott fel cserélhető , de sosem lesz jó a futómű

Előzmény: joker01 (25418)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25421

Összes Bmw- nél így van

Előzmény: joker01 (25418)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25420

Nem azt mondtam, de sokan rendelnek 2db telót, ha ép  a balosból, akkor 2db balos lesz benne.

Természetesen nem minden szerelő ilyet tudatlan.

Előzmény: M1,5 (25419)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25419

Biztos úgy vették bele a Koni szettet, hogy "előre két balost kérek, hátra meg két jobbost"... :)

Előzmény: BMW-GMBH (25416)
joker01 Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25418

Ez csak e39-nél van?

Előzmény: BMW-GMBH (25416)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25417

Azzal kezdeném, hogy el vinném futómű állításra, de csak olyan helyre ahol 4 fejes a gép, és nem diavetítős.:)

Előzmény: M1,5 (25407)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25416

Csak egy szösszenet

 

Nagyon e39- en cseréltem már telót, és sokszor volt baj, hogy az előző szerelő, rossz telót rakott be.

 

Gyárilag van balos, és jobbos, sok szerelő vagy berakja az olcsót, ami tök egyforma, vagy vesz 2db egy formát és azt rakja be.

Ez nem jó. Nem hiába van balos, és jobbos.

Előzmény: M1,5 (25407)
balabmw Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25415

A középre visszatekeredés más téma szerintem.

A többi igen. Teljesen kitekert kormánnyal gyök2-vel is folyamatosan tolja az elejét. Laza talajon látszik, hogy a kerék oldalra is "csúszik".

(de mondom nem cask az enyém ilyen) (de lehet mind rossz is) :-)

Előzmény: HG. (25414)
HG. Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25414

Ez alatt azt érted, hogy középállásba akar visszaforogni a kormány, azaz kvázi alulkormányzott az autó békés vezetésnél, kis sebességnél is?

 

 

 

 

Előzmény: balabmw (25411)
HG. Creative Commons License 2017.09.05 0 0 25413

Ja, tényleg, az 540 már "elhangzott".

Mondjuk annak kéne élvezkednie :)

 

Előzmény: M1,5 (25410)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 25412

Még ezt nem figyeltem.

Előzmény: balabmw (25411)
balabmw Creative Commons License 2017.09.04 0 0 25411

Olyat próbáltál, hogy lassan egy ívben megfordulni? Én azt sem értem, hogy ehhez neki miért kell egy repülőtér?!

Ahol a 46 és a 32 de még a 38 is megfordul egy íven,a 39 nem.

Előzmény: M1,5 (25410)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.04 0 0 25410

540 sedan manual

Előzmény: HG. (25409)
HG. Creative Commons License 2017.09.04 0 0 25409

Végigpörgettem az itteni hozzászólásaidat, de nem derült ki számomra, hogy milyen motor - váltó - kasztni kombóról is van szó?

 

Előzmény: M1,5 (25407)
balabmw Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25408

Várom, hogy mire jutsz.

Tegnap az E39 ablakemelőn sírtam be. Lemez fülek próbálják a bovdent irányban tartani. Te jó ég. A régiekbe még jutott fogasíves mechanika.

Előzmény: M1,5 (25407)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25407

Már így is sárga Koni van, de a többit megpróbálom.

Előzmény: BMW-GMBH (25406)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25406

Kb

 

Erős teló, kemény oldalfalú gumi segít.

Előzmény: M1,5 (25405)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25405

Akkor ezeknek a javítására annyi az esély, mint Észak-Koreának a holdraszállásra?

Előzmény: BMW-GMBH (25403)
balabmw Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25404

Nem érted mi a bajunk ☺

Előzmény: BMW-GMBH (25397)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.03 0 0 25403

az e34- ben is, meg az e39 35i, 40i, m5 ben is

Előzmény: M1,5 (25402)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 25402

Ezt nem is tudtam. Mindegyikben?

Előzmény: BMW-GMBH (25398)
BMW-GMBH Creative Commons License 2017.09.02 0 0 25401

Nem tudom, mennyivel kanyarodsz, de át kell nézni a futóművet, a szilentek is el fáradnak, lehet a gumi fala is puha( Hankook az jó puha falú, totyakos a gumi tőle mindig.

Előzmény: M1,5 (25400)
M1,5 Creative Commons License 2017.09.02 0 0 25400

Aha, akkor meg pont az a baj, hogy minden működik benne!

 

Előzmény: BMW-GMBH (25396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!