Hát igen, volt idő, amikor egy hétvégén akár 8-10 futamot is néztem élőben, attól függően, hogy melyik fő sorozatnak volt hétvégéje (pl. DTM, F1, WTCC). De ezek az idők már elmúltak...
Albon és Leclerc nagyon jók voltak 2.0-ás Rönóval, rájuk érdemes lesz odafigyelni, de többen jöttek abból a kategóriából. Gondolom akiket nem ismerek, azok főleg gokartosok, úgyhogy sötét lovak lesznek.
A nevek jó része ismerős nekem, de ennél sokkal többet én sem tudok róluk. Sajna nincs már időm minden sorozatra...így a neveldék közül már csak a GP2-őt és a WSR-t nézem...a többinél pedig csak az eredményeket figyelem, meg nagynéha egy-egy összefoglalót.
Giovinazzin és Dennisen kívül alig marad épkézláb versenyző tavalyról, lehet hogy megint újoncok fognak nyerni... :-D ráadásul az újaknak a felét nem ismerem.
Nem megoldhatatlan a dolog...pl. az egyesült amcsi sportautó sorozatban sikerült közel egyenlővé tenni tavaly a DP (daytona prototípus) és LMP2-es autók teljesítményét.
Meg kellene kérni a Dallarát, hogy hozzon össze egy F1-es autót, mondjuk Cosworth motorral, legutóbb is össze tudtak egyet dobni a HRT-nek 2010-ben, oszt mehetne az F1 közeli egyenautózás.
A legjobban pont az F2 törekedett az egyenlőségre, mégis befuccsolt a sorozat. Egy csapat volt csak, a mérnökök és szerelők futamról futamra vándoroltak egyik versenyzőtől a másikhoz, az adatokat pedig megosztották a többiekkel. Ennek ellenére vagy ezzel együtt nem lett hosszú életű a sorozat.