Nos, azt gondolom, hogy kurva nagy naivítás azt hinni, hogy Winkler Nóra majd őszintén bevallja, hogy csak a pénzért vezetett műsort a Danubiusban. Egyrészről. Másrészről lehet, hogy izgatta a kihívás, hogy mint értelmiségi miként tud vezetni egy nem igazán értelmiségi műsort.
Egyébként - bár a topiknyitóval erősen szimpatizálok, éppen ezért nem akarok belerondítani a topikjába -, hadd jegyezzem meg, hogy ezt a nőt erősen nem bírom, hogy finom legyek.
Ne legyél már ennyire szűklátókörű, kérlek. Pl. lehet, hogy most nem, de később hasznosítani kívánja az ELTE BTK-n megszerzett tudását. De szerintem most is.
Valóban volt másik nickem, amit jól ismerhettél: Via Galvani. Túl nagyot merészeltem mondani a "nagymell topikban", ezért eltanácsoltak. --- Nick-találgatást inkább mailben, ha. (Kispistit nem ismerem.)
Maximálisan majdnem azonosulok a hozzászólásoddal, azzal kiegészítve, hogy szerénységem annyira nem szimpatizál vele. Van benne valami zavaró. Egyébként meg Kispir..., Galvani úr azon kijelentéseben, miszerint egy helyet elvett a jövendő filmesztéták közül, némi szakmai irigységet vélek felfedezni. SZ. GY. esztétikatanárom mondogatott mindig ilyeneket, úgyhogy empirikusan gondolom ezt.
Rossz párhuzam. W.D. végzettsége filmesztétika volt (egy helyet elfoglalt a jövendő esztéták közül), majd elment a Danubius rádió reggeli "röhögtető hármasába". Maga mondta. Én e két foglalkozást élesen ellentétesnek vélem - és ő azóta semmiféle esztétikai tevékenységet nem folytat.)
Speciel az egyik közeli hozzátartozóm bárzongorista és egy kórusban szólamvezető volt egyszerre. Mindkettőt más miatt szerette. Szóval szerintem Winkler Nóra esetében is belefér a dolog, mintegy szerintem ám.
Rá gondoltam. Na de "ELTE filmesztétika" szak után most mi volt a tévrdése? Az - vagy ez, amit most csinál? Ha az esztétika-szak, akkor micsit későn jött rá a váltás, mert Danubius vagy mi is volt - későn érő tipus. Ill. ha aszongya: pénz kell, őszintébb lenne.