Ilyenkor esetleg oda lehetne böffenteni másfél mondatban hogy a régi táblák majd pótolva lesznek. Mondjuk sokat nem lehet várni attól a közleménytől ami Hősök tere környéki végállomásokra hivatkozik.
Részben igazad van, ugyanakkor azt is be kell látni, hogy a régi típusú táblák a KRESZ-nek nem felelnek meg, ilyen formán pl. egy beparkolás egyáltalán nem szankcionálható.
Erőteljesen megvan a negatív véleményem erről, a régi megállóhely táblák történelmi emlékként voltak ott, szerintem vajmi kevés embernek (,,ügyfélnek...") okoztak problémát. Ilyen felesleges intézkedésekre persze mindig van idő, pénz, energia, de hogy a megállóban lévő menetrendek adjanak korrekt és pontos tájékoztatást, az persze nem fér bele.
Így van, egészen konkrétan a Róna utca. Korábban ez úgy nézett ki ugyanitt, hogy meg volt jelölve (emlékeim szerint egy kis "a" betűvel alul) az a menet, ami csak a Puskásig közlekedett.
Egyébként köszönöm a választ, így már értem a miértjét, de nem érzem túl utasbarátnak a megoldást.
- - -
Ha már itt jársz, a 224-esre is érdemes lenne rákukkantani. Mai tapasztalat, hogy 19:35 és 20:04 között a Go szerint nincs indulása kifelé, gondoltam akkor minek siessek, beugrok még boltba. Aztán később ránézve (19:47-kor) azt látom az appban, hogy áll a megállóban egy olyan busz, aminek a menete 19:18-kor indult a Borárosról (ahol éppen áll) és 19:51-kor lesz a következő megállója a Hallernél. Kitalálható, ezt nem értem el... (Sajnos nem screenshotoltam, de ha az illetékes csuklott, azt nekem köszönhette...) És ha már itt vagy, és 224, esetleg ebben a másik topikban felvetett kérdésben tudsz segíteni?
Ez elvileg a 80-as troli laptáblája lesz valamelyik megállóból a Keleti felé.
Szerintem az lehet a logikus magyarázat, hogy alapmenetrendben 19 és 20 óra között az Örstől indulva a kb. 6-8 perces követésben van olyan menet, ami nem megy végig a Keletiig, csak a Puskásig, a járatsűrűségbe pedig csak a teljes vonalon közlekedő meneteket számították bele.
Ugyanis azoknak az utasoknak, akik a Puskáson túl szeretnének utazni, valóban lesz két olyan indulás abban az órában, amik között 15 perc telik el.
B4 megálló: ez a megálló azonosító lehet hogy rejtélyes, de legalább konkrét, ellentétben az 5-15 perccel, ami valóban nagy visszalépés.
"ezek az időszakok mettől meddig vannak már nem voltak feltüntetve" ami most van a weboldalon, azon speciel fel van tüntetve, persze lehet, hogy azóta mióta te nézted, javították.
Ez olyan megfontolás mint az amikor 56/56A-os villamoson be mondja futár a Széll Kálmán tér elött: hogy pótló busz a Margit körútról indul a B4 megállóból.
Láttad volna 16-os menetrendjét az hogy nézet ki. Volt egy kora reggel ,egy napközben, és egy este rész ,és az milyen sűrűn jár a busz ,de az már ,hogy ezek az időszakok mettől meddig vannak már nem voltak feltüntetve.
Érdeklődnék, hogy milyen megfontolásból került bevezetésre 4-10, 5-15 intervallumos indulás a laptáblára?
A 4-5, 7-8 esetet megértem, a 6-9-cel már kevésbé tudok azonosulni de elfogadom, de ez azért már túlzás, ez így tájékoztatási szempontból használhatatlan, éppen csak egy picit pontosabb mint ha az lenne odaírva, hogy fogalmunk sincs, egyszer majd jön a troli.
Találomra megnyitottam egyet-egyet ezekből: 108E, 133E, 142E, 151, nekem jónak tűnnek. Ahol meg csak követési időt írnak, annak nem számít, mert a K2-es követés is kijön a sima iskolaszünetesből.
Mire felkelnek, megisszák a kis kávéjukat a sztárbákszban, lőnek pár tiktok videót, hómofisz, nincs idő a munkával foglalkozni. Jó, hogy nem este 9-kor rakják ki.
A megállóbemondás pontatlansága a jármű útjeladójának hibájából ered. A GPS pozíciót sajnos csak ajtónyitáskor ellenőrzi. Pedig elvileg ha van működő GPS, akkor nem is kéne figyelnie az útjeladót.