Segitséget szeretnék kérni. Be épitettem a kocsiba egy Carpower erősitőt 350 watt-ost egy Sal 250-es ládát hajtok vele, az erölködöt az anyós ülés alá szereltem be. Ha nagyon meghajtom akkor kb. 10 perc után lekapcsol az erősitő.
Lehetséges hogy túl melegszik? Vagy nagyobb láda kéne? vagy merre keressem a hibát?
A megoldás is adott, zajszűrő kell (hozzáértő azt mondta, hogy kondi+relé a legjobb megoldás, valamint az, hogy nem a szivargyújtóról kell áramot adni neki).
Mi az utólag beépített LCD típusa? Eredendően autóban való használathoz ajánlják, vagy asztali típus?
Azért kérdem, mert ha autóban való használatra ajánlják, akkor 90 %, hogy zavarvédett belső tápegység van benne, kizárt, hogy a tápfeszültséggel érkező zaj az RCA kábelen keresztül visszajusson a fejegységbe (bármit is jelentsen ez...).
Relé szerintem nem kell, mert az nem vesz részt a zavarszűrésben, alapvetően elég egy zavarszűrő a tápellátásba. Az autórádiós zavarszűrők egyrészt nem túl drágák (1-2 eFt-ért már lehet kapni), másrészt ártani biztosan nem ártanak. (Valójában ezekben a zavarszűrőkben egy nagy tekercs van a pozitív ágban sorba kötve, utána pedig egy kondenzátor a tápfesz két ága közé. Házilag is tudsz ilyet készíteni! A tekercs úgy készüljön, hogy 2 mm-es rézhuzalból 30-50 menetet egy ferrit magra tekersz, az utána kötött kondenzátor pedig legalább 10 000 mikrofarádos (25 V-os) legyen.)
DE!!!
Egy nem túl régi autóban mitől van olyan zavar a 12 V-on, ami az LCD irányából visszajutva lefagyasztja a fejegységet??? Az autórádió nem sípol, perceg? Mert ha nem, akkor vagy a rádió zavarszűrőn keresztül kapja a tápfeszt, vagy a zavar máshol keletkezik...
Azzal a tanáccsal sem tudok mit kezdeni, hogy ne a szivargyújtóból vidd a tápfeszt. Ha külön az akksiról viszed, akkor egyrészt kell egy plusz biztosíték, másrészt rettentő nehezen lehet plusz kábeleket befűzni az akksitól az utastérbe.
Először egy zavarszűrővel próbálkoznék, ha az nem segít, akkor mennék tovább külön kábelezés irányába.
Igen, a külön tápegységről azt jelenti, hogy odahúztam a hosszabbítót az autó mellé, majd a kijelzőnek a tápegységről adtam áramot (a kijelzőt lehet hordozható TV-ként is használni, így van hozzá egy tápegység is 12V-os, ami 230V-ról működik)...
A kijelző 12V-ról működik egyébként, a 230V-os tápegység 12V 2A-t állít elő. Inverterrel nem próbáltam, de biztos, hogy járó motornál lesz a gond (zaj), mert ha le van állítva a motor, akkor tökéletesen műxik, nem fagy le a fejegység.
Ezt már csak utólagos tanácsra próbáltam ki, így biztos, hogy zaj jut vissza az RCA kábelen a fejegységre, ha a szivargyújtóról kap tápot... A megoldás is adott, zajszűrő kell (hozzáértő azt mondta, hogy kondi+relé a legjobb megoldás, valamint az, hogy nem a szivargyújtóról kell áramot adni neki). Csak sajnos annyira nem értek hozzá, hogy ennek neki merjek állni (mármint a kondi+relének)...
Valószínűleg ott lehet a probléma, amikor a monitor szivartyújtóról kapja az áramot, ugyanis akkor tökéletesen működik (több idő után sem fagy le), ha a monitornak külön tápegységről, hálózatról adok áramot.
Bocsi, többször nekifogtam a válasznak, de mindig arra jutok, hogy nem értem a kérdést :-((
Mi az, hogy külön tápegységről, hálózatról adod az áramot? Tehát csak 230 V-os hálózatról működik?
Ha szivargyújtóról (12 V-ról) táplálod, akkor fagy le?
Ha a szivargyújtóba dugsz egy 12V/230V invertert, akkor se működik??
Sziasztok! van egy JVC_KD-G631-es autósmagnóm kb másfél éves mi lehet a baja a rádió szól minden müködik rajta de ha pendraive -val akkarom müködtetni akkor fel le hulámzik a hang és torz állitani semmit nem lehet ilyenkora cd meg felsem pörgeti a rádioval meg minden müködik mi lehet a bajja érdemes -e még megcsináltatni válaszotokat előre is köszönöm.
Beraktam egy fejtámla monitort az autóba (Skoda Octavia) a gyerkőcnek, mivel sokat utazunk. Az autóban DVD fejegység van, így csak monitor lett berakva (nem DVD lejátszós).
A probléma ott kezdődik, hogy néhány perc után lefagy a lejátszó, ha használom a fejtámlamonitort is... Valószínűleg ott lehet a probléma, amikor a monitor szivartyújtóról kapja az áramot, ugyanis akkor tökéletesen működik (több idő után sem fagy le), ha a monitornak külön tápegységről, hálózatról adok áramot.
Azért gondoltam, hogy ez lehet a gond, mert amikor csak simán bekapcsolom a monitort (még nem kap jelet a DVD-ről), akkor is eléggé "zajos"/csíkos a kép. Az autó hangszóróin semmiféle zaj nem hallható...
Mi lehet a megoldás? Esetleg egy zavarszűrőt kellene bekötni a monitor tápvezetékébe? Egyáltalán jó megoldás, ha a szivargyújtóról adok neki áramot? Egy Nokia szivargyújtótöltőt alakítottam át (kivettem a töltő részét, a vezetékek egy az egyben lettek forrasztva a töltőre)...
Az lenne a kérdésem, hogy azt honnan lehet megtudni, hogy egy Pioneer KEH-P6100RDS milyen Pioneer Cd-tárral kompatibilis, aukciós oldalakon keresgélek hozzá tárat, így a kipróbálás nem megoldható.
Szia!Adott ugye 2 kábel egyik a memóriakábel a másik pedig a főkábele a fejegységnek!MIndkettőt közvetlenül az akksira kötöttem de a főkábelt megszakítottam egy kis kapcsolóval!Így álló helyzetben is mehet a zene :-)Csak bírd akksival:-)
Sziasztok! Egy problémám lenne autórádió bekötéssel kapcsolatban. Van egy Citroen C2-m és egy Alpine rádió, úgy szeretném bekötni, hogy amikor az autó motorját leállítom tovább működjön a rádió, most ha leállítom a motort a rádió kikapcsol.
Lenne egy kenwood kdc-w7531 tipusú fejegységem a gond vele hogy nem húzza be a cd t nem reagál semmit sztem vmi mechanika gondja lehet am minden más mükszik rajta ha vki ért hozzá v tudna segiteni hova vihetném el azt megköszönném
Nekem egy kis segitseg kellene, ha valaki tud azt megkoszonnem.
A regi autosradiomnak a csatlakozasa teljesen elter az ujonnan vasarolttol.
Az ujhoz van csatlakozo kabel, amivel gyakorlatilag nincs is problemam, ossze is tudom kotni, de mivel a regi radiot csak csatlakoztatni kellett mindenfele kabelek nelkul, ezert az ujat nem tudom beilleszteni a kabelek miatt.
Valakinek van tapasztalata az ABM D-1440B nevű USB fejegységgel kapcsolatban? Nincsenek nagy igényeim, olcsó, pendrive-kompatibilis autórádiót keresek.
Üdv mindenkinek egy kis egitség kéne lenne egy eredeti mercedes benz audio 10 model:be 6019 tipusó autósmagnóm bekötés után 30 másodpercig szól aztán vége kiirja hogy prod tudom hogy ezekbe kódot kell irni néztem egy két videót de mindegyik bekacsolás után kéri a códot ez pedig nem ha akarnám se tudnám beirni mert nem kéri de azt se tudom mit nyomja be hogy kérje pedig már végignyomkodtam az egész gombot ha tudtok akkor segitsetek! Tudom hogy ősrégi dologról van szó de vagy 2-3 hónapig nem lesz rá pénzem hogy vegyek egy elfogatható cd-s magnót de addig is valamit azért halgatni akarok
Van egy 2004-es Renault Thaliám, amiben még kazettás magnós rádió van. Ehelyett szeretnék bele egy cd/mp3 lejátszós rádiót, amit lehet vezérelni a távirányítóról is a kormányról.
Van egy RCA kabelem, ami ketté van vágva.az egyik kabelben van egy vékonyabb kabel, es abban mée egy vékonyabb, a másikban meg egy vekonyab kabel van.Már probaltam osszebogozni de valami nem erintkezik vagy nem tudom hogy mi lehet a probléma, mert ahogy mozgatom a kabelt neha megszolal, de hamar el is halgat. Ha valaki tudja, hogy mit nem csinaltam jol akk irjon, Elore is kosz.
Sziasztok!Találkoztatok már olyan jelenséggel amivel én küszködök?Nevezetesen alolvad a biztosítékom ami 60 Amperes ha fullra tolom a hangeről!Normális hangerőn nincs baj de nyélre hajtva rovid idő múlva elolvad!Egy hifis fószer azt mondta hogy zárlat kizárva mert olyan nincs hogy 10 es hangerőn nincs 20 ason meg van zárlat!Javasolta hogy cseréljem ki 80 Amperesre a biztmet!A végfokom egy MAC Zx 1000 monoblock 2X30 Amperes biztivel van megáldva!Erre mondta a csóka hogy ezért legyen nagyobb a táp bizti!