Sziasztok, tudom visszatérő kérdés, de nem találtam meg a választ. Cseréljem a termosztátokat? Egy órás út után csak 80 c fokra ment fel a hűtőfolyadék hőmérséklete.
Sziasztok . Van egy Bmw e90-em 318i 2007. A következő a problémám. A vakumszivatyu irányából hideg motoral hallatszik egy fémes kattogo hang , mikor a motor bemelegszik enyhül a, ugyanakkor szivárog az olaj is. Szerintetek teljes szivattyú csere lessz vagy csak tömítés ?
Ma gépet tettünk rá, kiírta, hogy 690 km óta nem volt reg. Ez fura, mert szinte csak országúton megy... a szaki azt mondta, hogy ahogy 60 km/h alá esik a seb., egyből megáll a reg, ez lehetett az oka. Elmentünk, kerültünk egyet 4-ben, hogy 2000 felett legyen stabilan. El is indult a reg, meg is csinálta jó 10 perc alatt.
A kezdeti, kis fordulaton mért 140 mBar még fordulaton is lent maradt 100 alatt. A visszaszámolót a fedkompon resetelte, szóval most megint a hátralévőnek 200 ezret mutat :))
olyan problémával fordulok hozzátok hogy ,kb 2 hete vásároltam egy E91 320 D BMW t és szerettem volna minden féleképpen kis szervizt megcsinalni rajta plusz váltóolaj csere!
A kocsiban 142 ezer van Automata váltóval!!
Pár napja meg is történt a váltóolaj csere és pontosan 2 napja 130 as tempónál oda akartam lépni neki és ugyebár vissza akart váltani egyet és akkor lett egy olyan hogy hirtelen kigyulladt egy sárga fogaskerék a műszerfalon és be lassult az auto...!
Auzopáján voltam így rögtön a leállósávban félreálltam!Persze megijedtem nem ismerem még az autot!
probáltam R be át rakni aztan vissza D be és olyan érezhető mozgást fejtett ki a váltó kapcsolása a kasznira!
Aztan a bord kompjuter gombot megnyomva a fogaskerék el is tűnt!
Lassan szépen megpróbáltam elindulni és akkor semmi furcsaságot nem csinált ,persze nem erőltettem!
De le lett olvasva a hiba és azt mutatta ki hogy a 6 ik sebességben mint ha a nagy gázadásra megcsúszott volna a kuplung!
Mivel Bécsben élek ezért az Öamtc hívtam segítségül!
Két dolgot mondott hogy lehet az olajcsere folyamán valami történhetett , vagy pedig a végét járja a kuplung!!
A hibát kitörölte és mondta vezessem és ha ujbol elő jön akkor hívjam újra!
Azota sajnos nem merem nagyon gázolni a kocsit és olvasgatok próbálok valami választ kapni mi lehet!
Talán még annyi hogy azóta kicsit másképpen vált ...
néha késve vált picit mint ha rántana!
De nem mindig!
Ha esetleg valaki hozzá tudna szolni és jobban ért az Automata váltohoz , mi lehet !
Nullázás előtt nyomásszenzort mindenképp cserélj mert sajnos berakodik az is korommal és rossz értékeket mutathat mondjuk én leszerelném és előtte elvinnem tisztításra a dpf-et 25000 forint korul mozog és nyugodt életed lesz minimum 150.000-ig.
Kösz a tanácst :) héfőn viszem egy ügyes szakihoz, megdiagoljuk, megnézzük a telítettséget, visszaírjuk. Azt mondta, ha rendben a kocsi, és sokat jár hosszú úton, a DPF 300e-t is lazán elfut.
Ha nem nullázod, akkor hibakódot fog dobni végül. Nullázni mindenképpen kelleni fog. Érdemes lenne diaggal ránézni, hogy mennyire van telítődve. Ha jól tudom a gyári diag már számol koromtartalmat is, de regenerálás után mindenképpen érdemes megnézni az ellennyomást és ebből megsaccolható a DPF telítettsége.
2007 óta megvan, akkoriban még 200 ekm-et írt ki DPF élettartamra. Azóta elszaladt az idő, most tartok 215 ekm-nél, és már csak 2000 km élettartamot jósol :( Hibát még nem adott, bár mintha nem menne úgy, mint új korában.
Ha megteszem ezt a 2000 km-ert, mekkora orálra számítsak? Hibaüzit dobál majd, vagy vészüzemre is áll? Ezt az értéket nem tudom nullázni a fedkompban a kezelőszervekkel (olaj, fék, műszaki, stb-t igen)
Sziasztok, olajcsere előtt állok és olyan kérdésem lenne, hogy milyen olajat tegyek a kocsiba? Gyâri bmw t? 325i, 2006 decemberi E90. Hány liter olaj megy bele?
Köszönöm a vâlaszt.
Nekem N53-s motorom van. És semmi baj nincs vele. Igaz, jó olajat, jó benzint kell neki adni, de szerintem nincs konstrukciós hibája. OK, a nagynyomású benzinpumpát csak sokadikra sikerült megbízható megcsinálni, de sikerült. a gyújtótrafókat visszahívásban cserélték, mint minden közvetlen befecskendezésű motor 100-220ekm--elkokszolódik a befecskendezőfúvóka. Bírja ha hajtják, bírja a tartós igénybevételt, nem szoktam kerülni a padlógázt, sokszor "just for fun" gyorsítok, nem egyszer belepörgött a leszabályozásba.
M-es motorkódú 3,0 egy megbízható konstrukció ha rendszeresen szervizelik és nem gyilkolják kimegy a világból ellenben az új N-es motorkódúval az tele van konstrukciós hibákkal.
Sziasztok, már tettem fel itt kérdést és most másik típusról is szeretnék információkat gyűjteni. Kinek mi a véleménye/személyes tapasztalata az E90 330d-ről (2005-2008 M-motorkódos). Megbízható, megéri megvenni? Előre is köszönöm a válaszokat!!
Sziasztok, már tettem fel itt kérdést és most másik típusról is szeretnék információkat gyűjteni. Kinek mi a véleménye/személyes tapasztalata az E90 330d-ről (2005-2008 M-motorkódos). Megbízható, megéri megvenni? Előre is köszönöm a válaszokat!!