Ez németországi kocsi. De van multikormány, meg a kis rács a fent a tetőablak nyitó mellett a mikrofonnak. Lehet, hogy a mikrofon bent is van. De a kormány bal oldalán nincs a kihangosítóhoz tartozó 2-3 gomb. Csak a kormány jobb oldalán a km óra melletti kis kijelzőhöz tartozó 3 gomb, plusz a tempomat és rádió vezérlés a légzsák két oldalán.
Ezért kérdezem, hogy ezt utólag meg lehet okosítani? Illetve a fejegységet is kell benne cserélni?
Fiamnak van egy 2008-as 2.0 benzines elegance felszereltséggel , Franciaországban volt először üzembe helyezve, abban van, nekem van egy 2009-es itthoni forgalombahelyezés, executive felszereltség, abban is van.
Ezért mertem azt írni, szerintem szériafelszereltség.
Hát nem mostanában jártam erre, bocsi. Gyárilag nincs a kocsimban kihangosító, de gondolkozom a gyárit utólag beszerelném. Kinek milyen tapasztalatai vannak ezzel kapcsolatban? Illetve érdemes meglépni ezt? Vagy az újabb telefonokkal nem annyira kompatibilis a régebbi Bluetooth, ami gyárilag lett beépítve? Vagy valami utólagosat lenne célszerűbb beépíteni?
Sziasztok. Tudom,hogy az Accordba gyári kék előkevert fagyálló kell,de cserélte-e le valaki G12-es rózsaszínűre? A Honda fagyállóról semmi adatot nem találok. Elfolyt a fagyállóm és cserélni kell,de tanácstalan vagyok. Köszi.
7. Accordom szervójához tartozó girbe-gurba fém hűtőcső fogyóban van. A gyári új darab ára 160-230 euró között mozog.Cserélt már ilyesmit valaki? Hidraulikások vajon legyártják minta alapján és esetleg olcsóbban?
Sikerült megoldást találnunk a 84-1 hibakódra (VSA lámpa világít) (Accord 2007) ABS kocka csere nélkül. Aki érintett vagy érdekel keresheti a szerelőt (Zoli +36303651100 Viber-en is elérhető) akivel megoldottuk a dolgot. Nem hagyományos módon, mivel az általunk próbált OBD szoftverekben nem lehet ezeket állítani. 1. ABS hibakód törlése 2. Nyomás szenzor beállítás
Sziasztok! 2013 as Honda Accordom van 2000 es benzines. Most csináltattam 100000 - es szervízt. Olaj, váltóolaj csere, szűrők, gyertyák stb. Elindulás után éreztem h a kormány nagyon könnyen tekerhető, nem mozdul a sebességmérő, 5 be való váltásnál egy kicsit megakadt majd ha visszaengedtem a váltót akkor beugrott 5 dikbe, illetve az elektromos szervokormány visszajelző bekapcsolt. Később már a kormány tekerése megnehezedett. Ellenőrive lettek csatlakozók, biztosítéktáblák, rácsatlakoztattuk gépre, nem írt hibakódot. Kiderült hogy a sebességmérő érzékelőből lepattant egy darab. Ki lett cserélve de indulás után ismét meghibásodott az új sebességmérő jeladó. Állítólag a váltószerkezetben vmi, vhogy mechanikusan teszi tönkre az érzékelőt. Az érzékelő cserélése után a kocsi elindult majd pár méter után megállt. Most elindul de ugyanazokat a problémákat produkálja mint előtte. Ott tartunk hogy szét szeretnék szedni a váltót. :( Mi lehet a probléma? El lehet e kerülni h megbontsák a váltót? Tapasztataltatok már ilyet?
Ha az ár nem elsődleges, akkor EBC, aztán Textar, Trw,Ate, etc, ki mire esküszik. Én ATE-val vagyok elégedett, offos verdán. AZ Accordra még nem kellett vennem, nem is tudom, mi van rajta.
Hello mindenki.Boldog nyulat kivanok.Tegnap felkerult a nyari gumi,az autora es szembesultem,hogy tarcsa es betet csere szukseges Accord 7gen kombi gepsarkanyomon.Fel is kerestem autodoc alkatresz aruhazat,es a boseg zavara kapott el.6000-30000ezer-ig,van tarcsakinalat.Szeretnek tanacsot kerni toletek tarcsa+betet tapasztalatokkal kapcsolatban.Nemcsak egy jol csengo nevet szeretnek vasarolni!Akinek van esteleg tapasztalata kerem ossza meg velem.Udv Lenipityu.
"A CVT tehát nyugodt, megfontolt vezetőknek ajánlott, aki erélyesebb, a gyorsításoknak élve vezet az messzire kerülje ezt a fajta automata váltót. A halvérű sofőrök imádni fogják, mert kényelmes, takarékos, sőt, a hosszú végáttétel növelheti a motor élettartamát."
he fifth generation CR-V was also launched in Thailand on 24 March 2017 and in Indonesia on 27 April 2017 at the 25th Indonesia International Motor Show. Indonesian models went on sale on 17 June 2017. The Indonesian model top trim (Prestige) is equipped with 5-spoke 18-inch Modulo alloy wheels not seen in other markets. The ASEAN models (excluding Indonesia)[28] are available with a 1.6-liter Honda i-DTEC turbodiesel option (producing 160 horsepower and 350Nm of torque) paired to a
Kicsit gittrágás lett ez a váltó téma. Kunsági barátunk kb eldöntötte, hogy milyen gépet vesz, az pedig csak automatában létezik, tehát eszinemeszinemkapmást. Max azon lehet agyalni, hogy az a konkrét gép milyen más, egyező szintű járgányokhoz képest.
Még mindig a Honda saját gyártmányú, hagyományos öt sebességes bolygóműves automataváltójáról van ám szó, amit a 8-as Accordba raktak! Nem a Zf-féle 9 sebességesről amit a Crv-be raknak! Amúgy ismerem, van egy dízel a családban...
Ha valakinek van egy kis műszaki erzéke az beül és azt mondja de fasza ez a kézi váltó miért nem ilyet raknak minden autóba???