Bogar ! X-Tremet vagy X-Racét akarsz . Magasságban nincs kölönbség . Supermoto vagy enduró ???
Figyelj !!! a supermotó tipusokról teljesen lazán lefog érni a lábad . Még az endurórol is leérne az egyik lazán , de az azért magassabb . És ha megszokod , akkor 1 láb bőven elég a földre letenni , a másik ugyis a sebváltón van vagy a féken .
Én azt mondom hogy ha egy láb jól leér ,picit oldalradöntve ,az bőven elég . Egy enduróró másnak sem ér le aindkét lába .
Ma láttam egy eladó Senda X-treme (asszem SM) fekete színben, 2005-ös, állítólag 200km van benne. Elhozható 350e Ft-ért kereskedőtől. Ha valakit érdekel, akkor megadom, hogy hol van. Azt még elárulom, hogy Bp.től néhány km-re. Szerintem nagyon korrekt ára van!
A szinét már tudom. Narancs. Mert azzal feltünő leszek és remélhetőleg így jobban észrevesznek. A többit még nem tudom. Intézni kellene ár hitelt. Ha az meglenne, már venném is. :D Lábnyújtó gyakorlatról már lekéstem az én 26 évemmel.
Igazából azért kérdeztem, mert kipróbáltam haver motorját, és azon azért kevesebb hiányzik, mint a te Apriliádon hiányzott. A haver Derbijén ugyanis úgy annyi hiányzott a jobb lábam letételéhez akkor, amikor a bal lábam lent volt, mint amikor a tieden rendesen fent ültem. (Nem tudom érthető-e, de amikor a motor meg van döntve, akkor levegőben lévő lábamnak messzebb kellene lennie a földtől, mint amikor rendesen ülök. Ergo a Derbi akkor kisebb és jobb. Nagyon hajlok arra, hogy mégis megveszem azt.)
Kösz az infót, igazából tegnap mentem városon kívül és egy ilyen nem tudott lehagyni sehogysem. Az apriliával voltam. Csak olyan szép hangja volt, az enyém meg kibírhatatlan....
köszi mindkettőtöknek, ez elég biztatóan hangzik. amúgy nekem is mondták már ezt is, azt is, meg rémtörténeteket, hogy mi történhet, ha csak az egyik láb ér le mert túl magas a motor. esetleg nem állítható a sendák telóútjának hossza?
Én próbáltam már haverom X-treme mociját. Kb 10 centi hiányzik ahhoz, mindkét lábam leérjen. Én 163 cm magas vagyok, és 60 kiló. Tehát szerintem neked már rendesen leérne a lábad.
sziasztok. a közeljövőben tervezek 50ccm-es mocit venni, és két típus tetszett nagyon meg, az egyik az aprilia tuareg, a másik meg a derbi senda. kizárólag aszfalton használnám, és múlt évezredbelit szeretnék. viszont elég alacsony vagyok (168cm (65-68kg)), ami miatt úgy tűnik a tuareg szóba sem jöhet. valaki tudna nekem segíteni annyiban, hogy leméri, hogy normál állapotban mekkora egy senda ülésmagassága? illetve ha ráülök, mennyit menne lejjebb? tudom, többféle típus is van, de egy nagyjábóli szám is már nagy segítség lenne. vagy melyik típust válszzam ilyen adottságokkal?
1 ,A kipufogó jól van rajta a motoron (hengeren ) ?????????????????????????????????????,
Én a kipura gyanakszom , mert ha a hangja is más , mélyebb lett és a menetdinamikája is megváltozottt , akkor az lehet .
pl : kilyukadt , léketkapott , az egyik csavar kiesett a hengerfelfogatásnál , vagya könyökcsőnél , vagy a kipufogóban bellül ment szétt valami , kiégett valami lemez ....
2 , az is lehet hogy valahol falsot szív . légszűrőt ellenőrizzed hogy helyén van e , és a légszűrő szívócsonkját is ellenőrizd hogy nem e repedt , és a helyén van e .
3 , Még nézd meg azt is ,hogy a gyerty jól be van e tekerve a hengerfejbe .
egyik barátomnál fordult elő 2szer is , hogy a gyerty meglezult , elméjjült a hangja , és a motor is lomhább lett . Aztán egyszer csak kilőtte a gyetyát :D :D :D
Meg azt is hogy ha hengerfejet tartó 4db tőcsavar nem lazult -e ki .
ennyit tudok így látatlanban .
Vidd el akkor egy másik Derbi szervízbe , most már nagyon sok van az országban . A legtöbb kereskedőnél ven szerelőműhely is , és általában értenek is hozzá .
Vegy jó szakszerelő biztos tud segítteni . Az tuti , mivel új motor ......
Szerintem próbáld meg itt a fórumon "senda" néven szereplő kereskedő srácot megkeresni akár telefonon, akár e-mailen. A HSZ-ok között megvan mindkettő.
Én 1 Gp1 tulajdonosa vagyok.A történetem a következő lenne.Májusban vásároltunk 2 mocit az egyik vidéki kereskedőtől.Az én motorom körülbelül 1 hónappal korábban lejött mint a cimborámé.300 kilométer után kivetettem belőle a fojtást,és ő is ugyanígy tett az ő motorjával.1 darabig tökéletes is volt mind a 2 motor.Egyik esti motorozásunk alkalmával,menetközben valami meghalt az övében,mert hírtelen sokkal erősebb,és mélyebb hangja lett a mocijának.Van 1 jellegzetes "torokhangja" mintha farsot szívna valahonnét ...ettől a perctől kezdve elvesztette a dinamikáját a motor,elindulásnál nem akar elindulni,majd körülbelül 20-km/h-tól kilő mint a hülye. Többször visszavittük szervizbe,ott azt állítják megégett a kuplung,amit őszintén szólva hülyeségnek tartunk,mert sosem húzattuk,hegyen nem jártunk ,kétszemélyel sem motoroztunk vele.Gyanítom hogy szét sem szedték,mert ahogy hallottuk szerelési szempontból elég problémás a motor.A másik amiért szerintünk nem a kuplung a hunyó,hogy hidegen tökéletes ,viszont ahogy üzemi hőmérségletre melegszik,kissé elfogy a dinamika.
Tuning nélküli robogón a 80 az nagyonjó , ha még az órát is kiakasztja az meg főleg . Yamaha Aeroxok sem mennek többet alapban , Keevay sprtrobogó meg 70et megy végbe szal a 80 az nagyon jónak számít .
Gyorsuláson lehet javíttani esetleg könnyített kuplunggörgőkkel. estleg sportkipuffl..... de ezt a szervízben tudják legjobban , hogy mit érdemes .
Órát megcsinálták. Vakcső volt. Gép megy van elég ideje felmegy 80ra, lejtőn kb 90 /óra 80ig mér, de utána hagytak még helyet hogy tovább menjen/. A gyorsulásán kell javítani még.