Üdv Barbazsi, az a fényjépezett formátum engem is érdekelne, el tudnád nekem is küldeni? Előre is köszönöm. Az email címet hova küldhetem vagy csak írjam ide?
Üdv Barbazsi. Az a fényképezett formátum engem is nagyon erdekelne, lehet róla szó hogy nekem is elküldöd? Előre is köszönöm. Az email címet hova küldhetem?
Ja, majd elfelejtettem, ha valakinek szüksége van alkatrészekre egy blokkból, szívesen és ingyen adom, ami nem sérült (sérült: első henger, vezérműlánc, szelepek)
Szia, Janó, köszönöm, bajai bontó rendben van, kaptam blokkot, szerencsém volt, le is szállította nekem Csepelre. Csak annyi, hogy a generátor tekercset már eladta belőle, így ha valakinek itt van egy példánya... Sajnos az enyém is meg van sülve kicsit, valszeg a pár évvel ezelőtti klasszikus feszszab meghibásodás az oka. Köszönet mégegyszer!
Sziasztok, kissé el vagyok kenődve, 1999es gépem első hengerének vezérműlánc feszítő patronja elszállt, a vezérlés ugrott egyet, innen képzelhető. A gép ér kb 900e Ft-ot, és csak az alkatrész, ha gyáriak, kerül 400e-be. Valakinek esetleg tapasztalata, ötlete, alkatrészforrása - SD01-es blokkja vagy ilyenről tudomása? Köszönöm előre is.
Az ember beírja a keresőbe,hogy : Honda Varadero xl 1000 chain guard,kép találatok,ott elég sok van. Még az is amit linkeltél. Amúgy ez a dizájnos nagyon tuti,ha jól látom a kerék felőli oldalon semmi nincs/vagy minimális ami ráhajlik a láncra,mint a gyári. Szóval ha ápolod a láncot,fújod/olajozod,akkor elég dzsuvás lesz.
Igen, de nem tudhatom, hogy ez egy PS, vagy valódi kép, illetve nem csak pont erről kérdeztem, hanem hogy van e valaki, aki már lecserélte alura a műanyag láncvédőjét. Louisban is volt pár éve alu, de egy ideje eltűnt.
"A motor 2007-es SD02-es, ABS-es, magyarországi, jelenleg 69e km van benne, van hozzá 3 gyári doboz, bukócsó, Givi túraplexi + gyári, komfortülés és minden kulcsa megvan. Nemrég Zsifi cserélt rajta láncszettet és hátsó kerékcsapágyat. A gumik kb. 1,5-2 hónapja vannak használatban (Angel GT). Nemrég vettem rá gyári markolatokat is. Szervizkönyv is van hozzá, de nem volt végig márkaszervizbe hordva, egy idő után a volt tulaj csak összeírta benne, hogy mikor mit cserélt. Úgy tervezem, hogy amint szépen letakarítottam róla az utolsó túrán összeszedett bogarakat 2,09 irányáron fog felmenni hahu-ra."
Üdv!
Egy érdekes dolgot szeretnék megosztani veletek.
Problémám volt az FI lámpával és az indítással. Gyújtásra téve a benzin szivattyú nem működött az FI lámpa égve maradt és indítózásra a motor nem indult. Utána olvastam itt a hiba lehetséges okaira: főtengely jeladó, kábel szakadás a kormánynál stb.
A véletlen segített megoldani a problémát.
Van 2 darab menetfény lámpa a motoron, gyújtásra kötve + kapcsoló. Ha a kapcsoló on állásban marad és úgy rakom gyújtásra a motort, a hiba jelentkezik, motor nem indul. Ha nincs fogyasztó akkor a motor tökéletesen indul.
Barátomnak Transalp-ján ugyan ez a hiba jelentkezett, ott az usb töltő volt a hiba okozója.
Remélem tudtam ezzel valakinek segíteni.
Szia Peti !Rögtön a tárgyra térnék !Nekem is van egy u.olyan varaderom mint neked és most u.azt produkálja mint a tied. Szóval néha egy henger alapjáraton megy, mindkettő szivatóval,szóval pont úgy mint a tied!Megköszönném ha el mondanád hogy mi volt a hiba!Előre is köszi!
De így elég sok olajat csapott szét a lánc a kihajtás fedelén (főleg belül, de kívül is volt némi olaj), a villán és a kitámasztókon. A legjobb az lenne (amit több gyártó is ajánl), hogy a hátsó lánckerékre két oldalról közvetlenül felvinni.
Autósboltban vettem univerzális ablakmosó spricnit, amiből kifúrtam a kis fémgömböket. A helyükre pont becuppan a klíma tisztító spray vékony műanyag csöve (direkt elraktam ilyen csöveket, jó lesz még valamire alapon). Ragasztó pisztollyal fixáltam. Egy erű merev réz vezeték és zsugorcső segítségével megformáltam a műanyag csöveket. Hilti szalaggal ideiglenesen rögzítettem a hátsó villára a spricnit: