Úgy tudom, a cukorgyárban az A25 052 és 053 dolgozott. 2012 körül a Dunai Finomítóba kerültek, 052-t innen vette meg a Kárpát Vasút, 053 gondolom alkatrészbánya volt, lehet, hogy azóta szétvágták.
A Tiszamenti Vegyiművekben az alábbi mozdonyok dolgoztak:
A25 010 - ezt elvileg a Nyír-D-Tech vette meg és a szolnoki papírgyárban dolgozott, ezután nem tudom mi történt vele
A25 012 - nem tudom, mi történt ezzel a mozdonnyal
A25 039 - nem tudom, mi történt ezzel a mozdonnyal
A25 040 - Dunai Finomítóba került
Az is lehet, hogy a Péti Nitrogénművekből vittek át egy Bobót a Kénsavgyárba.
Valakinek van esetleg egy-két elfekvő képe egy lepusztult, parajosban álló M28-asról (1000-es széria) ? Minél borzalmasabb állapotban van annál jobb. :)
Ma láttam a dunaújvárosi papírgyár A26 081-es mozdonyát a székesfehérvári fűtőházban. Tavasszal próbáltam engedélyt kérni, hogy bejuthassak a papírgyárba, de nem voltak segítőkészek. Úgy számolom, azóta az összes mozdonyukról sikerült képet szerezni a gyáron kívül :-)
Közben véletlenül megtaláltam, hogy az A25 007-et Istvántelekre vitték. A lenti fotó alapján ide került a kiégett A29 023 is, valamint - ha jól gondolom - a dunaújvárosi papírgyár Dácsiája is?
A csődeljáráskor készült leltárjegyzékben 540.000 forintos áron szerepelt, gondolom nem (volt) üzemképes. Azt az infót kaptam, hogy már csak A21-es mozdony található ott.