Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 -1 0 14324

Tipikusan vezetéktörés és a C4 egyik típushibája ez. Vagy a test, vagy a tápvezeték sérült.

A flexibilis átvezetésnél az érintett vezetékek kivágása és jobb minőségű flexibilis vezetékekkel történő bepótlása a legolcsóbb megoldás. Nyilván szakszerűen kivitelezve.

Előzmény: sheva09 (14323)
sheva09 Creative Commons License 2020.06.23 0 0 14323

Sziasztok!

 

2005 1.4 benzines C4-em van.

A pótféklámpám néha működik, néha nem.

Nézte szerelő, de a kábelköteg ellenőrzésén kívül nem történt más.

Állítása szerint azzal nincsen baj, valószínűleg cserélni kell a komplett lámpát (Ezzel kapcsolatos kérdésem, hogy ez mennyibe kerül?).

Amikor közelről megnézem, látszik, hogy a fékpedál lenyomásakor halványan, de vibrálóan világít a lámpa teljes szélességében.

Járt már így valaki, ha igen, akkor mi a tapasztalat? Valóban cserés, mert 'elfáradt' a lámpa, vagy javítható?

Köszönöm szépen!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.23 -1 0 14322

Köszönöm, akkor az lesz... :-(

Így drágább! :-(

Előzmény: FeZ_ (14321)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.23 -1 0 14321

Azt írja az alkatrésznél , hogy "rugalmas tartály", tehát gondolom zacsis.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14320)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.22 -1 0 14320

Igen köszönöm, ezt már kigugliztam, de a kérdés, hogy a kocsimban a FAP utántölthető tartályos, vagy zacskós, amit nem lehet, csak megvenni?

Előzmény: FeZ_ (14318)
St.Sharky Creative Commons License 2020.06.22 0 0 14319

Elnézést, tényleg lemaradt.

Az alany 1,4 vti (2012 évjárat).

 

Szóval a fenti vezérlés típusa és csereperiódusa a kérdés.

 

Köszönöm

 

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.22 -1 0 14318

EOLYS 176 adalékot ír hozzá, de azt ha jól tudom már leváltotta az INFINEUM F7995.

 

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14317)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.22 -1 0 14317

Szia!

 

Meg tudnád nekem nézni, hogy FAP folyadékból melyik kell és milyen formában (utántöltés, zacskós)?

 

2009-es 1,6 HDi FAP

VF7LC9HZH9Y505810

 

Előre is köszönöm!

Előzmény: FeZ_ (14316)
FeZ_ Creative Commons License 2020.06.22 -1 0 14316

Melyik ?

Előzmény: St.Sharky (14315)
St.Sharky Creative Commons License 2020.06.21 0 0 14315

Sziasztok!

Segítségeteket kérem...

C4 B7 milyen vezérléssel rendelkezik és milyen csereperiódus vonatkozik rá?

Előre is köszönöm!

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14314

A műszerfal alatti ventilátor hibáját nehéz lesz ráverned a biztosítóra. Őszintén szólva nehezen is lehet indokolni.

Lehet, hogy az ütközés során egy már kezdődő hiba jött elő, ezt nem lehet kizárni, de közvetlenül mint hiba okát bizonyítani szinte lehetetlen.

Igazából egy jó és korrekt szerelő kellene, mert ha tényleg összefüggés van a koccanás és a meghibásodás között, akkor az lehet, hogy kontakt jellegű. Utóbbira gyanakodnék, ha "áramot nem kap".

Budapesten tudok ilyet. Ha nem szükséges, akkor nem cserél ventilátort feleslegesen, hanem mér, ellenőriz, csapágyaz, perselyez, felújít mindent. Biztosan olcsóbban kijössz...

Előzmény: sev2 (14312)
gombászok Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14313

Üssed a biztosító fejét!

Létezik utószemle is, jelentsd be a problémát, ha nem akarja elfogadni, fenyegesd meg a felügyeleti szervéhez történő feljelentéssel.

Ugrani fog.

Előzmény: sev2 (14312)
sev2 Creative Commons License 2020.06.15 0 0 14312

sziasztok,

 

kis segitseget kernek.

2006-os ferdehatu C4-esembe belementek. Kis koccanas volt, de szettort a bal elso sarvedo es a fenyszoro is. Ezeket elfogadta a biztosito. Utana eszrevettem, hogy a hutes/futes sem mukodik. Egyszeruen nem kapcsol be a ventillator, nem kap aramot. Kozvetlenul az utkozes elott meg mukodott, de a biztosito nem hiszi el, es sajnos az utkozes pillanataban eppen nem keszitettem olyan videot, ami mutatja a ventillatort mukodes kozben es utana pedig azt ahogy karambolozok. A javitas osszege eleg magas. A motorterben allitolag semmi nem utal arra, hogy az utkozestol lenne a hutes/futes aramellatas problema.

 

Esetleg valakinek van otlete, hogyan tudnam bizonyitani, hogy az utkozestol serult meg valami?

 

koszonom!

 

 

Gombai Renáta Creative Commons License 2020.06.06 0 0 14311

Sziasztok! Segítséget,tanácsot szeretnék kérni!Citroen c4 autóm van ,nincs benne gyari rádio! Ki lett szedve az aksi és nem birom beallitani a dátumot időt!

46András46 Creative Commons License 2020.06.03 0 0 14310

Tisztelt márka társak!

 

Van egy C4-Grand Picas.. 2012 évjáratú 2.0 110kw HDI Motor kód.. DW10CTED4......

A kérdésem az lenne,,járt e már úgy valaki hogy a magasnyomású szívagyú felől olaj szivárgás pontosan nem lehet behatárolni mert nagyon hátul van és sok minden kitakarja de a szívagyú környékén van olaj folyás de alatta is van egy fekete henger alakú alkatrész ami szintén olajos vagy a kisnyomású szívagyú is ott lehet  

Mi lehet még ott amiből szivároghat az olaj?  Olvastam még régebben hogy ott valahol van egy szerviz furat ami szokót szivárogni az olaj tudja e valaki hogy ez a szerviz furat hol lehet vagy hol keresem a szivárgást?...

Megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.......

 

Gerelyk3 Creative Commons License 2020.05.09 0 0 14309

Sziasztok,

 

Ma reggel ugy jartam hogy reggel tobb boltba mentem autoval.Szepen indult mindig. Az utolso boltbol kijovetel utan nem indult.

Gyujtas ra,onindito, motor roffen aztan egybol le is all.

Ugy tudtam elindulni h roffeneskor elkezdtem tartani a gazt es megtartottam a fordulatszamot 2000 korul.

 

Mi okozhatja a problemat?

joco81 Creative Commons License 2020.04.24 -1 0 14308

Kispóroltak egy szenzort, ezért a vezérlés nem érzékeli, hogy nem a beállított hőmérsékletet fújja.

 

 

 

C4 (B7) - D4EA03QQP0 - 0 - 11/08/2010 - Működés : Automatikus szabályozású légkondicionáló (RFTA)
public.servicebox-parts.com/docapvAC/affiche.do?ref=D4EA03QQP0&refaff=D4EA03QQP0&parent=D4EA03R2P0 - 0 - 19/07/2010&typeDoc=2 1/8
MŰKÖDÉS : AUTOMATIKUS SZABÁLYOZÁSÚ LÉGKONDICIONÁLÓ (RFTA)

 

2. Utastéri hőmérsékletérzékelő
Az utastéri hőmérséklet a kijelzett előírt értékkel együtt segít meghatározni az utastér fűtésére vagy hűtésére a kívánt hőmérséklet
eléréséhez fordítandó energiát.
Az utastéri levegő hőmérséklete számítással kerül meghatározásra, az alábbi tényezők alapján :
Külsőhőmérséklet-érzékelő
Napsütésérzékelő
Légmennyiség és légelosztás
A számítás több, a jármű leállításakor rögzített paraméter függvénye, tételesen :
Külső hőmérséklet
Számított utastéri hőmérséklet
Nap, dátum, óra, másodperc (ezek az információk az állásidő kiszámítását teszik lehetővé)
A járműben nem történik meg az utastéri hőmérséklet mérése; ezen érték számítással jön ki a hőmérlegből : A befektetett és levett
teljesítmények összege (Ez a mérleg zónánként kerül kiszámításra).
2.1. Normál üzem
Kétzónás légkondicionáló esetén a szabályzásba beleszól a két előírt érték különbsége is, és a kívánt érték eléréshez külön kerülnek
kiszámításra a vezetőoldali és az utasoldali vezérlések.
Az egyzónás működtetőknál (pl. légbefúvó) összegzésre kerülnek a számított célkitűzések, és a vezető oldal kap prioritást.
2.2. Hosszú leállás utáni működés
5 óránál rövidebb leállás :
A belső és külső hőmérsékleti értékek a jármű leállításakor kerülnek eltárolásra
Felébredéskor a BSI 1 meghatározza a jármű leállítási időtartamát, miután megkapta az információkat a napsugárzási és külső
hőmérsékleti érzékelőktől
Ezen információkból a légkondicionáló-vezérlő egység megbecsüli az utastéri hőmérsékletet
5 óránál hosszabb leállás :
Ébredéskor a BSI 1 meghatározza a jármű állásának időtartamát
Miután megkapta a külső hőmérséklet napsugárzás-érzékelő információkat, elkezdődik az utastéri hőmérséklet becsült számítása
FIGYELEM : Az akkumulátor lekötése következtében a tárolt értékek elvesznek.
3. Működés : hőmérséklet
A hőmérséklet funkció az alábbi 2 automatikus üzemmód szerint kerül bekapcsolásra és irányításra :
"auto komfort"
"auto pára- és jégmentesítés"
A 2 szélső pozíció ("teljesen meleg" és "teljesen hideg"), melyeket LO és HI felirat jelez az automata klímaberendezés szabályzópaneljén
ún. nem szabályozott előírt értékek.
A "teljes hideg" és "teljes meleg" előírt érték nem társítható 2 automata üzemmód valamelyikével.

Előzmény: Jacktwoo (14305)
joco81 Creative Commons License 2020.04.24 -1 0 14307

Amennyiben a probléma továbbra is fenn áll, az utastérben kell folytatni.

 

Vedd le mindkét oldalon a burkolatot a lábtérnél.

Kézzel ki kell pattintani.

 

A ventilátort tekerd max.-ra, a hőmérséklet tekerőt pedig tekergesd a max és a min között.

A radiátor feletti terelő lapnak mozogni kell, mindkét oldalon függetlenül.

A burkolat áttetsző, így látni fogod.

 

További hibakereséshez meg kell bontani a vízkört, mivel jó eséllyel el van tömődve a radiátor.

 

Nálam ez volt.

Az előző tulaj hűtő tömítőt öntött bele.

A radiátor csere után még cserélnem kellett a hűtőt  és a termosztát házat is.

A termosztát ház a ragasztásnál elenged és elkezd csöpögni, elég gyakran sajnos.

 

 

Előzmény: Jacktwoo (14305)
joco81 Creative Commons License 2020.04.24 -1 0 14306

Nálam a radiátor volt eltömődve.

 

Hibajelenség:

- gyenge fűtés

- jobb oldalon mérhetően 5 fokkal hidegebbet fúj

 

Első kőrben nézd meg a bemenő csöveket, hogy mennyire melegek (5) 

Mindkét csőnek melegnek kell lenni. Lekapcsolt fűtésnél közel azonos a hőmérsékletük.

 

 

 Hideg csöveknél lehet hogy légteleníteni kell, vagy eldugult a radiátor.

Ehhez célszerű a kiegyenlítő tartályt a motor szintje főlé emelni. (egy csavar tartja, a csövek engedik)

Két légtelenítő csavar van, egy a radiátor felső bemenő csövén egy pedig a vízkimeneti egységen - termosztátház - .

folyamatosan jönni kell a víznek. Vigyázz forró!!

 

 

 Előfordul, hogy ide egy szenzor van bekötve, így azt kell kitekerni.

 

 

 

 

 

 

Előzmény: Jacktwoo (14305)
Jacktwoo Creative Commons License 2020.04.23 0 0 14305

Aktuális. Bár nem saját. Meg fűteni se nagyon kell már. De meghallgatlak.

 

Előzmény: joco81 (14303)
Patesz29 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 14304

Sziasztok.Citroen C4 1.4 16V 2008-ba milyen típusú akkumulátor kell jobbos vagy balos?mert itt hosszában van beépítve az akku.Köszi

joco81 Creative Commons License 2020.04.23 0 0 14303

Aktuális még?

Nekem egy évvel fiatalabb van, ugyan ez volt a probléma.

(a termosztátot ne akard cserélni)

Előzmény: Jacktwoo (14297)
krizsi_l Creative Commons License 2020.04.15 -1 0 14302

Tetőcsomagtartót keresek a C4 Picasso 2013 autómhoz.

Van tippetek arra hol, mit érdemes?

The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.04.08 -1 0 14301

Most visszanéztem az arhivált dokumentumaimat, hazudtam!

58 ezer km-nél még a márkaszerviz cserélte a hátsó fékbetétet 2011-ben. Akkor Bosch került bele. Akkor most ennek az élettartama több mint kétszerese lesz? Vagy csak lehúztak?

Előzmény: The Dark Side of the Moon (14300)
The Dark Side of the Moon Creative Commons License 2020.04.08 -1 0 14300

Helyzetjelentés...

Ma megvolt a szerviz.

Olaj és szűrők cseréje.

+ egy o-gyűrű, ami miatt valószínűleg a motorblokk erősen motorolajfürdőt vett.

Letakarították a blokkot, most figyelni kell, megjelenik-e az olaj? Ha nem, akkor szerencsém volt, 10 forintos tömítőgyűrű csere megoldotta.

 

A kocsiban 186 ezer km van és még eredeti a hátsó fékbetét! A szerelő szerint még egy olajcserét nyugodtan megvárhatok vele. 12-15 ezer km-ként cserélem az olajat.

A FAP folyadék várhatóan lassan kifogy, de azzal érdemes megvárni, amíg kéri a kocsi.

 

1,6 HDi 109 LE MCP6 (2009.)

csipike01 Creative Commons License 2020.04.08 0 0 14299

Köszi, nagy segítség volt!!

Már keresem is!

Előzmény: bx19td (14298)
bx19td Creative Commons License 2020.04.08 0 0 14298

Üdv.Olvasd vissza az előző oldalon a 14244-es infómat.Nekem is keserves volt megtalálni a szervó olajat.

Előzmény: csipike01 (14296)
Jacktwoo Creative Commons License 2020.04.07 0 0 14297

C4 2011, 1.6 benzin.

Nincs fűtés vagy csak minimális. Termosztát egyértelműen?

Kijelzőn nem lehet előcsalni a vízhőt?

 

Köszi.

csipike01 Creative Commons License 2020.04.06 0 0 14296

Üdv minden topiclakónak! 

Asszonyka autója egy 2005 C-4 2.0 HDI 100KW

A kormányszervóból eltűnt a folyadék. Az autó alatt nem látok semmi nyomot, viszont szeretném pótolni. Milyen folyadék kell bele? Próbáltam visszakeresni, de nem találtam.

Segítségeteket előre is köszönöm. 

46András46 Creative Commons License 2020.04.03 0 0 14295

Tisztelt márka társak!

 

Van egy C4-Grand Picas.. 2012 évjáratú 2.0 110kw HDI Motor kód.. DW10CTED4......

A kérdésem az lenne,,járt e már úgy valaki hogy a magasnyomású szívagyú felől olaj szivárgás pontosan nem lehet behatárolni mert nagyon hátul van és sok minden kitakarja de a szívagyú környékén van olaj folyás de alatta is van egy fekete henger alakú alkatrész ami szintén olajos vagy a kisnyomású szívagyú is ott lehet  

Mi lehet még ott amiből szivároghat az olaj?  Olvastam még régebben hogy ott valahol van egy szerviz furat ami szokót szivárogni az olaj tudja e valaki hogy ez a szerviz furat hol lehet vagy hol keresem a szivárgást?...

Megtisztelő válaszokat előre is köszönöm.......

 

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!