Az én utamon is erre panaszkodtak a fiúk, hogy nem vagyunk a megfelelő zónában. De aki elöl volt, az mégis mindig nyomta, mint a hülye. Én pláne, jöl megmutattam nekik :)
Most egyenlőre még rosszabbodik. Beállítottam egy ablakot ami egy mezős és csak a pulzust látom grafikusan. Se sebesség, se idő, se távolság, csak a zónák!!
Én elmentem a Flóriános csoporttal, egy laza sík 90-re tervezve (Lepence oda-vissza). Aztán a laza 45 után kicsit megváltozott a feladat: négy elvetemült alakkal továbbmentem Esztergom, Tát, Sárisáp, Tinnye felé, 35-37 körüli sebességgel. Nem gond, ettem egy müzliszeletet. Ja, de mégis gond...
Végül nem is szakadtam le nagyon (ez majdnem olyan, mint a nem nagyon terhes)...
Én a síktól hányok, úgy hogy Gyöngyösig kicsival szoktam menni.:) De mintha egyszer mentünk volna Gödöllő Aszód Kartal Verseg Zagyvaszántó Apc Gyöngyöspata Gyöngyös útvonalon.
"ha megcsináltam egy etapban a hhh-t, szépjuhásznét, jános-hegyet, gellért-hegyet, széchenyi-hegyet, Istenhegyi utat, akkor elvileg Dobogóknek és a kékesnek is mennie kéne, ugye?"
Szerintem menni fog Dobogókő és Kékes is. A meredekséggel biztos nem lesz gondod. Inkább a két hegy közti távolságg aggasztana.
Bár ha az első túrád is egész napos volt akkor ezekkel sem lesz gond.
Ha valaki csatlakozna holnap tarcsás valkó. 1120 méta felüljárótól indulunk kicsivel. Lehet hogy Lui csatlakozik, persze ha nem jö el akkor nem lessz ott.
Lene egy kérdésem, tudja valaki, hogya Budai hegyek közül, melyik kb. hány % os meredekségűek, ill. mi a max. meredekségük?
Viszonyítási alapnak érdekelne, hogy miket szoktam megmászni.
pl. mennyi az stenhegyi a fogas keresztezőés előő a kanyarban, meg a hhh a fenyőgyöngyétől, meg ilyenek.
Vagy utána lehet valahol nézni? Nem találtam semmi erre vonatkozót.
ill. tanács is kéne. ha megcsináltam egy etapban a hhh-t, szépjuhásznét, jános-hegyet, gellért-hegyet, széchenyi-hegyet, Istenhegyi utat, akkor elvileg Dobogóknek és a kékesnek is mennie kéne, ugye? Bár ez utóbbik azért meredekebbek.....
Tavaszra tervezem ezeket, szívesen fogadnék pár véleményt.
Addig meg alapozás, amint felgyógyultam a viszérműtétből.
Ja még csak annyi, hogy az említett etapot egy közel 18-20 kg-os '90 -es évekbeli Schwin Csepellel csináltam.
Ja és tudtátok, hogy a Földön mindig van valahol szélcsend? Ezt bizonyítani ugyanaz a feladat, mint hogy nem lehet rendesen megfésülni egy szőrös labdát...
Szerintem Szezó aggodalmai a légköri viszonyokról minden alapot nélkülöznek, tudniillik nincs időgépe.
Feltéve, nem megengedve, hogy a szombaton hulló hó vasárnap elolvadik, akkor a mellékelt hivatkozásra * kattintva elérhető térképszelvényen a kiinduló ponttól 17 km távolságra található, bal kanyarodást megelőző forgalomirányító jelzőlámpánál csatlakozna lui Apple 1200-kor. Minekutána a villanyrendőr zöld fénykibocsájtását érzékeltük, nekiindulunk a piros vonalvezetéssel megkülönböztetett útvonal bejárásának. Azon különbséggel, hogy a nagytarcsai dombság nemrégiben felújított szilárd útburkolatát oda vissza kipróbálva teljesítjük a távot.