Bocs, hogy nem olvasom végig az egymillió hozzászólást (tuti, hogy meglenne benne a válasz, de nem érek rá), szóval:
behoznék egy BMW K75RT vagy K100RT motort. Autót már hoztam be, motort még nem. Ide tudná valaki írni, hogy milyen évjárat kell legyen és miknek kell megfeleljen ahhoz, hogy forgalomba tudjam helyeztetni itthon? Ezer köszönet.
Az egyik barátom épp 125-ös gépeket nézeget, légyszi küldj képet és valmi hozzávetőleges árat, évjáratot, mit kell szerelni rajta ill. egyéb tudnivalót.
Tudok egy 125cm3 Rebel-t eladot ha erdekel az is olyan mint shadow ha erdekel irj.Ez is asszem kulfoldrol van.Egyebkent meg a vetelaron felul jon:utikoltseg eredetviszga ,elsoforgalomba helyezes,szarmazasellenorzes,regado,rendszam forgalmi,torzskonyv,biztositas.kb2honap maszkalasos papirmunka.egy 125osnel nem biztos hogy megeri,de azert hajra:)
nem fogsz rajta semmit sporolni mert nemetben annyival dragabb a kotelezo meg egyeb biztositasok, adok h nem eri meg viszonylag kis erteku motornal az egesz hercehurca, masreszt hivatalosan nem is szabad ezt
Tudtok arról valamit, hogy meg lehet-e oldani, hogy a Németországban vásárolt motor német papírokkal, német rendszámmal fusson Magyarországon?
Van egy rokonom Németországban, akinek nincs motorosjogsija, esetleg az övé lehetne a motor, én meg vagy az üzembentartó lennék, vagy egyszerűen írnánk egy papírt, hogy használhatom a motort. Egy ismerősöm azt mondta, hogy azt is meg lehet csinálni, hogy az én nevemen van a motor, de német papírokkal, német rendszámmal. Ilyenkor német biztosítást kell rá kötni meg Németországban kell vizsgáztatni, de szerinte a világon semmi sem tiltja, hogy a megvásárolt motort Németországban irassam a nevemre és Magyarországon használjam. Egy fémillió alatti motornál a magyarországi forgalomba állítás költsége fele-harmada a motor árának, és ezt szívesen megspórolnám.
Most nézelődök használt motorok után Németországban. Az tiszta, hogy 1996. Okt. 31. után elősször forgalomba helyezett motorokkal nincs gond. De mi a helyzet a régebbiekkel? Több helyen hallottam misztikus listákról, de ilyen létezéséről egyik hivatalban sem hallottak.
Van valakinek tapasztalata 96-nál korábbi motorokkal?
ugyan mar, nincs nekem annyi pizem bar lehet o ocsobban vette mint en ezt, na mind1, meg nekem nem is kell akkor eros gep, nem vok en akkora (bar K ropi)
2 hét mulva, pünkösdkor megyünk nemetekhez kisbusszal mocit hozni
akinek van vmi kiszemelt Köln vagy odafele és kornyeke, az most nezze ki es szoljon emailben ha akar tarsulni a költségekben, elhozhatjuk az övét is, szal +1 motor megoldhato (nem gold wing :)
Lenne 1 kérdésem! Szeretnék behozni 1 mocit németektől 125ös viragot, kérdés mennyi lenne az első forgalomba helyeztetése? Azt tudom hogy mivel 125 ös ezért kb 100e reg adó, aztán ami még jön az a eredet vizsga, müszaki... De mennyi az első forgalomba helyeztetés? És hol lehet utánna járni?
Hát mivel crossmotor nem használnám közúton. Vagy nem gyakran...akkor az úgy jó..akkor csak vám kell? Meg azt hallottam h a kinti adót se kell fizetni, mivel nem kint használom.
Üdv mindenkinek. Usából szeretnék behozni motort, pontosan ktm sx 125öt. Az én tudomásom szerint a vám az 6%, reg adó pedig nincsen, és kint se kell fizetni adót, persze lehet rosszul tudom. Vajon mennyiért hoznák le magyarországra akár hajóval...akár repülővel? vagy egyáltalán hogyan működik ez?
Hello, aki motorvásárlás elött áll, vagy csak szeretne okosodni kicsit olyan téren, hogy mivel jár rendszámoztatni egy motort, milyen papírok kellenek, mi mennyibe kerül, stb., annak ajánlanám az alábbi linket: