Keresés

Részletes keresés

GARFIELD Creative Commons License 2016.10.02 0 0 2554

Én építettem egyet, meg tudom keresni a rajzokat.

De az nagyon kevés. Menj el a kisföldalatti múzeumba, és rajzolj. Mi, hogy, merre, meddig, stb.

Előzmény: FRobi1975 (2553)
FRobi1975 Creative Commons License 2016.10.01 0 0 2553

Szép napot kívánok mindenkinek! Új vagyok itt, de szeretnék segítséget kérni! Szeretnék megvalósítani egy régi földalatti vasúti kocsit makett formájában. Tud-e nekem segíteni valaki egy jellegrajz megosztásában? A kocsi szám mindegy, FAV 11 kocsi megfelelne!  Olyan kellene, amin vannak méretek is. Köszönettel: Robi

zeli89 Creative Commons License 2016.09.04 0 0 2552
pg54 Creative Commons License 2016.08.28 0 0 2551

Mail ment könyvügyben, remélem, nem maradtam le róla!

Előzmény: Törölt nick (2547)
1.Fabia Creative Commons License 2016.08.02 0 0 2550

Sziasztok!

 

Van valakinek képe a 34-es kocsiról amikor 91-ben legurult

a járműtelepről és összetört?

Tehát kiváncsi lennék hogy hogyan is nézett ki összetörve :)

 

 

FAV 81 Creative Commons License 2016.07.28 0 1 2549

Tegnapelőtt a Földalatti Vasúti Múzeum-ban

Mágus23 Creative Commons License 2016.07.26 0 0 2548

Kedves Földalatti Barátok!

 

Tisztelettel tájékoztatunk mindenkit, hogy a földalattis könyvből már csak 5 példány érhető el.

Akit még érdekel, annak a készlet erejéig állunk rendelkezésére. A kötet a különleges jellegére tekintettel újabb kiadást nem ér meg. Remélem munkánkkal örömet szereztünk mindenkinek, és még az utolsó 5 példánnyal megoszthatjuk mindezt azokkal, akiket érdekel. Érdeklődni a favkonyv@gmail.com címen lehet

Szerzőtársaim nevében is az elismerő és köszönő sorokat köszönjük.

 

Tisztelettel: a szerzők

Törölt nick Creative Commons License 2016.07.13 0 0 2547

Az utolsó példányok még kaphatók!

Megrendelés: favkonyv@gmail.com

BFKVV Creative Commons License 2016.06.08 0 0 2546

1897-ben már biztos, hogy sárga volt, eredeti, a kor szokásának megfelelően német nyelven íródott dokumentumok (pl. felülvizsgálati jegyzőkönyv) is sárga kocsikként emlegeti őket. Az eredeti színösszeállítás nem ismert, csak valószínűsíthető, hogy sötét okkersárga lehetett a fémborítások alapszíne, a mintázatok pedig fehér és kikerics/aranysárga színűek lehettek. Egy biztos, hogy az eredeti szállítási feltételek szerint a kocsikat a BVV 105-114-es kocsijához hasonlóan kellett lefesteni.

Előzmény: pistik100d (2541)
BFKVV Creative Commons License 2016.06.08 0 1 2545

Köszönöm szépen szerzőtársaim nevében is! :) Igyekeztünk alapos munkát végezni.

Előzmény: Törölt nick (2544)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.23 0 1 2544

Üdv!

 

Tegnap volt szerencsém elmélyülni egy kicsit a könyvben, nagyon alapos részletességgel ír szinte mindenről.

Csak gratulálni tudok a szerzőknek, elképesztő mennyiségű és minőségű munka lehetett a könyv írása mögött!

Arra is nagyon kíváncsi voltam, hogy a gyerekkori emlékeimet a könyv említi-e, nevezetesen hogy 1974-ben, már a meghosszabbított vonalon is közlekedtek még régi szerelvények, és lám, nem csalódtam!

Minden tekintetben méltó az elmúlt 120 esztendőre nézve ez a kiadvány.

Mégegyszer gratulálok!

pistik100d Creative Commons License 2016.05.23 0 1 2543

Én is így tudtam. Köszönöm szépen a megerősítést.

Előzmény: Zolcsi67 (2542)
Zolcsi67 Creative Commons License 2016.05.23 0 1 2542

Mivel a földalatti megépítése a két nagy villamostársaság (BKVT, BVVV) közös munkája "projektje" volt, a kocsik felét, a faburkolatúakat BKVT-barnára, a másik felét, a fémburkolatúakat  BVVV-sárgára festették.

Előzmény: pistik100d (2541)
pistik100d Creative Commons License 2016.05.20 0 0 2541

Tisztelt Szerzők!
A könyvben többször is szerepel a "fémburkolatú sárga kocsi" kifejezés 1896-os dátummal.
Érdeklődöm, hogy a sárga szín a korabeli dokumentumokban is meg volt említve vagy ez továbbra is csak a legvalószínűbb feltételezés?

Előzmény: Mágus23 (2537)
GARFIELD Creative Commons License 2016.05.19 0 0 2540

Kedves szerzők, köszönöm a könyvet 😃

pistik100d Creative Commons License 2016.05.18 0 0 2539

Az első két fejezeten vagyok túl (persze először gyorsan átlapoztam). 
Nagyon jól megszerkesztett tudatosan felépített a könyv.
Látszik, hogy rengeteg munka van benne, de érdemes volt. Itt a topikon vitatott dolgok is korrekten kerültek be a könyvbe.
Nagyon jó lett csak gratulálni tudok!
Köszönöm :)

(Sajnálom, hogy a 18-as anyagomat későn tudtam eljuttatni, ha majd kellenek az eredeti fotók vagy bármi más át tudom küldeni.)

Előzmény: Mágus23 (2537)
Törölt nick Creative Commons License 2016.05.17 0 0 2538

:)

Mágus23 Creative Commons License 2016.05.13 0 0 2537

A könyv személyesen átvehető Budapesten zuglóban  Mexikói út 58a címen Molnár Tibor Józsefnél

Átvételi időpont egyeztetés 06 30 516 1942 telefonon Megrendelés  az előbb megadott telefonszámon is lehetséges

Előzmény: Mágus23 (2536)
GARFIELD Creative Commons License 2016.05.12 0 0 2535

Csak 1 gyors kérdés. Hol tart a könyv?

pistik100d Creative Commons License 2016.05.08 0 0 2534

Köszönet a BKV-nak a nagyszerű szervezésért és a dolgozóknak az éjszakázásért valamint az emlékezetes hétvégéért!


Videón a 19-20-as menet :)

 https://youtu.be/il-EpyVjfJE

FAV 20 Creative Commons License 2016.05.08 0 1 2533

FAV 20 Creative Commons License 2016.05.08 0 0 2532

FAV 20 Creative Commons License 2016.05.08 0 1 2531

FAV 20 Creative Commons License 2016.05.08 0 1 2530

Én ma voltam megtekinteni.

LoviGabi Creative Commons License 2016.05.07 0 1 2529

Pár esti kép erről a hétről:



Videó:

alexejevics Creative Commons License 2016.05.06 0 1 2528

Alapárért kellene járatni havonta 1-2 hétvégén. Egy kétmilliós város egy ilyen kuriózumnál igazán gyakorolhatna olyan gesztust, hogy kifizeti azt a pármillió forintot a BKV-nak, amitől így elesik. Nyilván persze ahhoz 2-3 üzemképes, pótos kocsi kell, és mindegyikbe két járművezető a vonatbefolyásolás hiánya miatt.

Előzmény: Hamster (2500)
kihúzóvágány Creative Commons License 2016.05.03 0 0 2527

Nagyon jól tudod, hogy a közlekedési vállalatoknál (MÁV, BKV) az üzleti nap a reggeli kezdéstől éjjel 1 óráig szokott tartani, tehát az éjfél utáni indulás az üzleti nap része, és ez így oldható meg legjobban. (Két indulásnál meghosszabbodik az üzleti nap.) Ha annakidején az egész napot bírták, (no jó, évente volt egy-két kocsihiba), akkor most is kibírja azt a két menetet.

Előzmény: etomcat (2522)
pistik100d Creative Commons License 2016.05.03 0 0 2526

Május 2-án ugye még csak a sárga/borsózöld fémburkolatú kocsik közlekedtek 1-10psz. 
A többit később szállították. Ugyanakkor előírták, hogy a 12-20-asnak úgy kell kinéznie mint a 11 psz. kocsi vagyis a 11-es nyilván előbb meg volt mint a többi. Ugyanakkor május 8.-án a 20-as már futott. /Medveczki/

Tudja valaki, hogy mikor futott először a 11-es és a többi faburkolatú kocsi (12-19)?

pistik100d Creative Commons License 2016.05.03 0 0 2525

Szombaton és vasárnap a BKV a kisföldalatti járműtelepén is kiállítja a 120 éves kocsit.

 
http://inforadio.hu/kultura/2016/05/02/nosztalgiakocsi_jar_a_120_eves_kisfoldalatti_vonalan/

illetve:
A jubileumhoz kapcsolódó kiállítás május 3-ától látogatható a Földalatti Vasúti Múzeumban.

pistik100d Creative Commons License 2016.05.03 0 0 2524

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!